AndroidHealthClinic

Storing HTC Radar

BillyBalzak

Ripped Bodybuilder
Waardering
432
Lengte
1m82
Massa
82kg
Hey, ik heb een HTC Radar. Als hij werkt opzich een prima ding maar ik zit dus met een probleem:
Ik heb via zune (HTC Radar draait op Windows Phone 7) een update gedaan alleen halverwege die update liep zune vast en was ik dus genoodzaakt de boel af te sluiten en af te koppelen. Sinds die tijd start mijn telefoon niet meer op. Hij blijft hangen bij het witte scherm met de groene letters HTC. Ik heb al een hard reset gedaan alleen dat lost niks op. Wat zijn mijn verdere opties om deze telefoon weer werkend te krijgen? (hoop dat iemand hier verstand heeft van telefoons)

Probeer een totale OTA te installeren. Ik ben eigenlijk alleen Android gewend, maar t Moët waarschijnlijk lukken. Download via de htc site, de RUU van die update en probeer die te installeren. Normaal gesproken Moët je wel verbinding hebben met htc sync.. Google t probleem ff, op xda developers heb je t waarschijnlijk zo gevonden. Ik kan ff niet zoeken want kmoet weg zo

• Topic Starter Topic Starter
kun je die RUU voor me opzoeken? Ik krijg hem zo snel niet gevonden. Wat bedoel je trouwens met HTC sync? Een windows phone werkt met het programma zune en dat programma vindt mijn telefoon iig niet als ik hem aansluit via usb. iig alvast bedankt voor je antwoord (karma)

Terug
Naar boven