Fitness Seller

Straffen Marokkanen helpt niet..

Dat klopt zeker ;) Ook niet iets waar ik blij mee ben, maar ze komen in ieder geval niet ongestraft van hun niet betaalde boete af ;)

Wie zegt dat ze ongestraft blijven als ze de boete niet betalen, Dan komt de deurwaarder langs die het hele huis leeghaalt.

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederla...nge-Marokkaan-vindt-grof-geweld-normaal.dhtml

vertelt Ibrahim Wijbenga, veldwerker in Amsterdam Nieuw-West, in het AD.

(ik heb geknipt en geplakt niet om zaken expres weg te laten)

'Geweld en wapens zijn gewoon aan het worden onder Marokkaanse jongeren. Dat heeft al zeker twaalf levens gekost en dat kan simpelweg niet,' zegt de zoon van een Nederlandse vader en een Marokkaanse moeder opgewonden.

Maar dat zijn geharde criminelen. Toch niet 'gewone jongeren'?
'Helaas beperkt dit zich niet tot criminelen. We zien ook steeds vaker Marokkaanse jongeren die je bijna 'gewoon' zou kunnen noemen. Die een baan hebben of een studie volgen, maar die in een ruzie op straat naar wapens grijpen.

Daarom agenderen we dit. Wat voor Marokkanen wel in het bijzonder geldt, is dat dit het einde van de stijgende lijn is van 15 jaar overlast en criminaliteit. Eerst was er overlast van hangjongeren, daarna volgde kleine criminaliteit en nu is het openlijk geweld, liquidaties, ontvoeringen en ripdeals.'

De politie voorspelde 5 jaar geleden al dat de 'nieuwe Holleeder' een Marokkaan zou zijn. Of het nu de aanslag met een granaatwerper was op de rechtbank van Amsterdam, de zwaarbewapende overval op waardetransporteur Brinks, of liquidaties van Amsterdam tot Antwerpen: steeds hadden Marokkanen een rol.

Er is geen andere oplossing want andere oplossingen werken al zolang het probleem voor het eerst benoemd werd niet.

Enige oplossing = noodoplossing = crimineel = weg. Hulp krijgen jongeren, hulp krijgen families. Lage straffen, hoge straffen. Taakstraffen. Broertjes worden in de gaten gehouden. Niks helpt. Het is juist afgelopen jaar tot een hoogtepunt gekomen in criminaliteit onder Marokkanen met in Amsterdam meerdere doden.

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederla...nge-Marokkaan-vindt-grof-geweld-normaal.dhtml

vertelt Ibrahim Wijbenga, veldwerker in Amsterdam Nieuw-West, in het AD.

(ik heb geknipt en geplakt niet om zaken expres weg te laten)

Er is geen andere oplossing want andere oplossingen werken al zolang het probleem voor het eerst benoemd werd niet.

Enige oplossing = noodoplossing = crimineel = weg. Hulp krijgen jongeren, hulp krijgen families. Lage straffen, hoge straffen. Taakstraffen. Broertjes worden in de gaten gehouden. Niks helpt. Het is juist afgelopen jaar tot een hoogtepunt gekomen in criminaliteit onder Marokkanen met in Amsterdam meerdere doden.

Criminaliteit is onder alle groepen, in alle klassen geëvolueerd en erger geworden. Overal ter wereld. Ook onder de autochtonen. Slaat dus helemaal nergens op; Nogmaals.

Yasmine ik vind het prima dat je steeds 'mijn aanval', aanvalt en de aangevallen groep verdedigd maar ik kan je rug niet meer zien.

Je leeft echt buiten de maatschappij heb ik het idee....de waarheid is op straat. In de wijk, mijn wijk.

Wie zegt dat ze ongestraft blijven als ze de boete niet betalen, Dan komt de deurwaarder langs die het hele huis leeghaalt.

Nee..dat gaan ze in bewaring om zo hun boete te betalen.
Iemand zei ''van een kale kip kun je niet plukken dus komen ze er alsnog mee weg''.
Dit ontkrachte ik.

Werkeloze lui die van hun uitkering de boetes niet kunnen betalen gaan de cel in. Right.

denk het niet, want over 10-20 jaar zullen we klagen over het polen probleem :p

Ja maar Moraalridder heeft gelijk wnat hier ging het om het "Marokkanen probleem', en al dan niet direct, de islam. Ook ik geloof dat de tijd deze problemen zal oplossen. Iedere migratiestroom brengt problemen met zich mee. Nu meer dan vroeger omdat men vroeger een migratiestroom naar een ander gebied had van 10000 mensenover een periode vna 100 jaar bijvoorbeeld. Nu gaat het om veel meer mensen op kortere tijd. De ontvangende cultuur of maatschappij heeft het moeilijker om dit te verteren; maar verteren zal het

• Topic Starter Topic Starter
Links om of rechtsom ;)

why don't we make another australia and put all these criminals there

Marokanen zijn gewoon onderontwikkeld, kunnen zich niet aanpassen in de westerse cultuur en moeten dus weg

D66'er: Geef Marokkanen werk en woning

haarlem -
Terwijl de burgemeester van Haarlem alle geloof is verloren in de aanpak van een groep onverbeterlijke Marokkaanse raddraaiers, wil D66-raadslid Dillia Leitner de gewelddadige jongeren aan een woning, werk en een vrouw helpen.

Dat zegt Leitner in het Haarlems Dagblad. De Noord-Hollandse hoofdstad is opgeschrikt door een reeks buitengewoon gewelddadige incidenten. Triest dieptepunt was de zware mishandeling van een 20-jarige vrouw afgelopen vrijdag door een groep van zes Marokkanen.

,,Misschien moet je ze juist een woning, een wijf en werk geven. Opsluiten is ook duur."

http://www.telegraaf.nl/binnenland/21958186/___Geef_tuig_werk_en_woning___.html

Misschien kan ze zichzelf geven, haar woning beschikbaar stellen en van haar salaris wat jongens onderhouden. GRRRRRRRRRR.
Weg met d66, weg met dit soort idealisten.

Alsof er niet al genoeg geinvesteerd en geboden is aan criminele probleem jongeren.

Volgens mij zit Leitner op dit forum onder de naam Yasmine.

Laatst bewerkt:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/21958186/___Geef_tuig_werk_en_woning___.html

Misschien kan ze zichzelf geven, haar woning beschikbaar stellen en van haar salaris wat jongens onderhouden. GRRRRRRRRRR.
Weg met d66, weg met dit soort idealisten.

Alsof er niet al genoeg geinvesteerd en geboden is aan criminele probleem jongeren.

Ook echt!

Ik denk dat ik ook maar ga stelen, dan krijg je zo werk en een woning.
Is denk ik nog sneller ook, hier een woning vinden voor een betaalbare prijs of werk is haast onmogelijk.

Het is een erg lastig probleem. Ik denk dat probleemjongeren liever dood gaan dan dat ze een "simpel" baantje nemen. De huidige generatie is volgens mij amper meer te redden; al zou je die gastjes allemaal een modaal maandsalaris geven dan zoeken ze de problemen alsnog op. Daarnaast geef je hierbij ook een signaal dat criminaliteit (vanuit de overheid) loont. Straffen door ze lange tijd vast te houden is ook niet alles want ALS ze vrij komen dan zijn ze helemaal vervreemd van de samenleving en mensen opsluiten kost veel geld + het geeft geen enkele toevoeging aan de maatschappij.

Conclusie; meer focussen op de (aankomende) kinderen van de allochtonen en hoe we kunnen zorgen dat die liever Nederlander zijn ipv Marokkaan.

Werkkampen zoals Lubbers het ooit voorstelde lijken me een goed begin om die jongeren uit de samenleving te houden.

In de jaren 90 geen succes maar ook niet goed uitgewerkt.

Is inderdaad een optie maar laat het dan ook werkkampen zijn. Ik bedoel te zeggen dat je hier ook naar de gevangenis gaat en je hoort zo nu en dan berichten naar buiten komen dat er telefoons en drugs aanwezig zijn en coïtus met medewerkers. Zoals laatst een filmpje vanuit het gevang op internet belande.

http://www.youtube.com/watch?v=9QrRp0qfzuc

Kijk dit soort praktijken en dat is slechts wat naar buiten komt.

Terug
Naar boven