- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is een erg lastig probleem. Ik denk dat probleemjongeren liever dood gaan dan dat ze een "simpel" baantje nemen. De huidige generatie is volgens mij amper meer te redden; al zou je die gastjes allemaal een modaal maandsalaris geven dan zoeken ze de problemen alsnog op. Daarnaast geef je hierbij ook een signaal dat criminaliteit (vanuit de overheid) loont. Straffen door ze lange tijd vast te houden is ook niet alles want ALS ze vrij komen dan zijn ze helemaal vervreemd van de samenleving en mensen opsluiten kost veel geld + het geeft geen enkele toevoeging aan de maatschappij.
Conclusie; meer focussen op de (aankomende) kinderen van de allochtonen en hoe we kunnen zorgen dat die liever Nederlander zijn ipv Marokkaan.
Yasmine er wordt juist geconcludeerd dat het bijvoorbeeld in A'dam op dit moment juist ERGER is geworden. Het heeft ook niks met integreren te maken maar met de heersende straatcultuur.
Tel nou eens alle initiatieven op tegen die problemen, al het nieuws waardoor politiek en kijk de vooruitgang en dan ga jij het gooien op 'tijd' ?
Taal komt op lange termijn wel goed alhoewel de gemiddelde taalvaardigheid überhaupt is afgenomen en menig jonkie in de grote stad beter het gangster taaltje beheerst dan normaal ABN.
Kortom: je visie is verkeerd mijns inziens en teveel van 'komt wel goed' dat zeggen we lang en het is niet goed gekomen tot op heden. Moeten we alles maar op de koop toenemen omdat het nou eenmaal tijd kost ? Ga toch weg man jou geboortedorp staat mogelijk niet op zelfde grond als menig grote stad. A'dam, R'dam, DH.
Ik hoop dat dit een troll is, maar zo niet: Ben jij helemaal gek geworden? Alsof dat tuig alleen elkaar afschiet. In tegendeel, de Marokkanen pakken vrijwel alleen autochtone Nederlanders. Let jij überhaupt wel op het nieuws? Slachtoffers zijn bijna nooit andere criminelen. En wie betaalt voor hun gevangenschap? Juist, de werkende mensen. fl**ker toch een eind op met je "dit is racisme". Ga alsjeblieft nooit meer stemmen en neem afstand van zulke discussies, want ik denk dat een gemiddelde zwakzinnige nog slimmere opmerkingen maakt dan wat jij hier net hebt neergezet.who gives a ****, ik snap niet dat ze hier allemaal losgaan achter hun pc'tje, het echte tuig in amsterdam is bezig elkaar af te schieten en dan ben je weer van hun af, het is meer de onderliggende haat jegens minderheden wat hier naar boven komt en niet eens zozeer de zogenaamde problemen.
denk meer dat het met de cultuur te maken heeft dan massa-migratie in een korte tijd.
Er is een enorme groep met chinezen in ons land, maar ik hoor zelden iets negatiefs over die bevolkingsgroep

Ik hoop dat dit een troll is, maar zo niet: Ben jij helemaal gek geworden? Alsof dat tuig alleen elkaar afschiet. In tegendeel, de Marokkanen pakken vrijwel alleen autochtone Nederlanders. Let jij überhaupt wel op het nieuws? Slachtoffers zijn bijna nooit andere criminelen. En wie betaalt voor hun gevangenschap? Juist, de werkende mensen. fl**ker toch een eind op met je "dit is racisme". Ga alsjeblieft nooit meer stemmen en neem afstand van zulke discussies, want ik denk dat een gemiddelde zwakzinnige nog slimmere opmerkingen maakt dan wat jij hier net hebt neergezet.
Ze leren van de autochtone iets hoger opgeleide hoe banken en andere vormen van georganiseerde criminaliteit te plegen. Dat wil niet zeggen dat alle Marokkanen steeds allemaal gevaarlijker geworden zijn.
Vanwege het feit dat je niet met tegenargumenten komt, ga ik er van uit dat ik deze discussie gewonnen heb.ga toch huilen, het zit wel erg diep bij jou of niet r*tard.
Vanwege het feit dat je niet met tegenargumenten komt, ga ik er van uit dat ik deze discussie gewonnen heb.
Je praat zoveel onzin Yasmine, godallemachtig.
Het Marokkanen probleem bestaat minstens nog ondanks alle maatregelen, knuffel en 'hardere' aanpak dat zegt al genoeg. Tasjesdieven op scooters, liquidaties en zware criminaliteit in 020 en overlast.
Het is van hangjeugd naar zware criminaliteit uitgegroeid in menig grote stad en dan ga jij me vertellen dat het mettertijd wel goed komt ? Je visie is uiterst irreëel, ideeën en oplossing zoals die van jou maken het dat een probleem als dit blijft voortwoekeren.
Door politici met ideeen als jou, wordt het probleem niet aangepakt en daardoor is men mede ver maar indirect schuldig aan grof geweld dat gepleegd wordt.
ja, is goed je krijgt je prijs binnen 4 werkdagen toegestuurd. joepie

ja, is goed je krijgt je prijs binnen 4 werkdagen toegestuurd. joepie

D66-raadslid Dilia Leitner is met de dood bedreigd na haar uitspraken over de aanpak van Marokkaanse criminelen in Haarlem. Sinds gisteravond heeft ze politiebescherming gekregen.
Dat schrijft het Haarlems Dagblad.
Het tuig zou ongevoelig zijn voor reguliere straffen. Leitner droeg daarom een andere oplossing aan. "Misschien moet je ze juist een woning, een wijf en werk geven. Opsluiten is ook duur", opperde ze gisteren.
D66-voorman Alexander Pechtold liet op Twitter weten het een prima idee te vinden, terwijl PVV-leider Geert Wilders er minder over te spreken was. "Miezerig is nog een understatement. Ik zeg: het land uit!", schreef hij. Naast deze kritiek kreeg Leitner ook een aantal doodsbedreigingen voor de kiezen. Sinds gisteravond heeft ze politiebescherming gekregen.
En om nog even in te haken op de actualiteit omtrent dit "probleem" (understatement).
http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2013/10/bedreigingen_na_marokkanenoplo.html
Lang leve vrijheid van meningsuiting, want in dit land niet zelden resulteert in de nodige beveiliging en waar er ook genoeg namen te noemen zijn, die deze zogeheten "vrijheid" met de dood hebben moeten bekopen.

En om nog even in te haken op de actualiteit omtrent dit "probleem" (understatement).
http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2013/10/bedreigingen_na_marokkanenoplo.html
Lang leve vrijheid van meningsuiting, want in dit land niet zelden resulteert in de nodige beveiliging en waar er ook genoeg namen te noemen zijn, die deze zogeheten "vrijheid" met de dood hebben moeten bekopen.

wat de **** is dis shit