AndroidHealthClinic

Straffen Marokkanen helpt niet..

In dat geval keuze geven: NL passport inleveren en teruggaan OF mocro passport inleveren en hier gaan zitten in een armzalig gevangenis. Eerst maar ergens een ouwe verrotte gevangenis zoeken waar je met zn 20-en in 1 cel zit.

---------- Post toegevoegd 8 October 2013 om 14:55 ----------

Ik vind het gewoon k*t dat NL regering die klote criminelen nog helpt ook!
Of het is een lagere straf, of net gebouwde appartement, of tegemoetkoming met geld.....GTFO!

Als je de fout in bent gegaan ben je gewoon keihard haram :o

---------- Post toegevoegd 8 October 2013 om 14:33 ----------

Radicaler ja, wel kostenneutraal ;)

Kan je dat bewijzen dat het zogenaamd goedkoop is om maar mensen af te slachten?

Geldboetes idd invoeren plus een 3 strikes out systeem.
Kosten zijn dan hoger voor gevangenissen etc. maar het creeert werkgelegenheid en er zijn minder kosten door overlast, verzekeringen etc

• Topic Starter Topic Starter
Kan je dat bewijzen dat het zogenaamd goedkoop is om maar mensen af te slachten?

Haha, sowieso kost het nagenoeg niks t.o.v. het verzorgen van criminelen in de gevangenissen. Daarnaast hoef je geen salarissen uit te betalen aan de uitvoerende mensen. Ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat er genoeg vrijwilligers zijn :D

Geldboetes idd invoeren plus een 3 strikes out systeem.
Kosten zijn dan hoger voor gevangenissen etc. maar het creeert werkgelegenheid en er zijn minder kosten door overlast, verzekeringen etc

Kan je beter gelijk ze opsluiten want waar gaan ze dat geld voor die geldboetes halen? Right, uit jouw
woonkamer met het verkopen van jouw fonkel nieuwe Macbook

Een gevangene die in Amerika de doodstraf krijgt kost ongeveer 10x meer dan een gevangene die levenslang krijgt.

Werkt ook niet echt.

Kogel? Opknopen gewoon. Touw kan je nadien herbruiken!

Het is meteen ook een oplossing voor het orgaan tekort.. Gewoon van te voren even naar de operatie tafel. Als patient sterft dan scheelt dat ook weer extra werk. (opknopen, afschieten, whatever)

Je stelt dus voor dat we een wet maken die het mogelijk maakt om mensen met een buitenlandse afkomst te kunnen uitzetten als ze crimineel gedrag vertonen?

Als we het EVRM even buiten beschouwing laten; Moet dit dan mogelijk zijn bij 1e, 2e, 3e generatie allochtonen? Moet dit gaan om alle allochtonen of enkel niet-westerse allochtonen? En wanneer wordt iemand hier vervolgd of uitgezet? Mishandeling? Beroving? Na 1 keer? 2 keer?

En dan? Die gooien we in een vliegtuig naar het land van herkomst (van voorouders)? Zonder paspoort?

Nee, niet per direct natuurlijk, wel na een aantal straffen waar ze niks van leren.
Ik doel dan op alle allochtonen, welke het CBS aanhoudt. (dus 1e en 2e generatie).

De mensen die moeten worden uitgezet zijn in mijn ogen dan dus allochtonen, die een misdrijf (dus geen overtreding) begaan hebben, daarvoor gestraft zijn met ten minste een gevangenisstraf of verplichte cursus hebben gehad, maar daarna tóch weer een misdrijf hebben gepleegd.
Déze moeten dan worden uitgezet. Inderdaad, vliegtuig in, naar het land van herkomst (of van zijn/haar ouders dus als we het over de 2e generatie hebben) en hoe dit dan zit met paspoort ed weet ik niet.
Het is maar een mening/idee van mezelf. Geen uitgezocht plan he :roflol: zó gek ben ik nou ook weer niet ;)

Prachtig dat filmpje, kunnen zo garant staan voor de daders van het in mekaar trappen van een meisje van 20 omdat ze tegen een van de jongens zei dat ze niet gediend was van diens uitspraken jegens haar.

Het is meteen ook een oplossing voor het orgaan tekort.. Gewoon van te voren even naar de operatie tafel. Als patient sterft dan scheelt dat ook weer extra werk. (opknopen, afschieten, whatever)

Misschien dat je in Syrië moet gaan wonen, past precies in jouw ideaalbeeld qua beleid

Nee, niet per direct natuurlijk, wel na een aantal straffen waar ze niks van leren.
Ik doel dan op alle allochtonen, welke het CBS aanhoudt. (dus 1e en 2e generatie).

De mensen die moeten worden uitgezet zijn in mijn ogen dan dus allochtonen, die een misdrijf (dus geen overtreding) begaan hebben, daarvoor gestraft zijn met ten minste een gevangenisstraf of verplichte cursus hebben gehad, maar daarna tóch weer een misdrijf hebben gepleegd.
Déze moeten dan worden uitgezet. Inderdaad, vliegtuig in, naar het land van herkomst (of van zijn/haar ouders dus als we het over de 2e generatie hebben) en hoe dit dan zit met paspoort ed weet ik niet.
Het is maar een mening/idee van mezelf. Geen uitgezocht plan he :roflol: zó gek ben ik nou ook weer niet ;)

Ja en die landen willen natuurlijk heel graag criminelen terug hebben? Het is echt een ****ing dom idee wat alleen maar gebaseerd is op populistisch geblaat.

Misschien dat je in Syrië moet gaan wonen, past precies in jouw ideaalbeeld qua beleid

Ja en die landen willen natuurlijk heel graag criminelen terug hebben? Het is echt een ****ing dom idee wat alleen maar gebaseerd is op populistisch geblaat.

Nu wordt hij helemaal mooi. Omdat "zij" zich niet kunnen gedragen moet ik maar ergens anders gaan wonen :roflol:

Hoeveel borden heb jij dan voor je kop???

hou wou je iemand het lang uitzetten met een nederlandse paspoort? en hogere straffen geven? ja dat gaat vast werken kijk maar naar the states waar meer dan 20% van de bevolking vast zit.
Dubbel paspoort, is dat zo moeilijk te begrijpen?
Je trekt het Nederlands paspoort in bij dit soort misdaden. Dankzij het dubbel paspoort is dat mogelijk dan worden ze niet statenloos, ze zijn namelijk Marokkaans.

Op het vliegtuig zetten en duidelijk maken dat ze niet meer welkom zijn in Nederland.

Waar moet het anders op gebaseerd zijn? Ik geef toch aan dat het mijn mening is en geen uitgedacht plan?
Tuurlijk willen zij geen criminelen terug hebben, maar aangezien er veel gevangenissen sluiten waardoor bepaalde mensen thuis komen ze zitten met een enkelband, moeten we er wel iets mee.
Zoals ik al zei: het is een mening. Pak het niet te zwaar op.
Ikzelf heb het niet over alleen Marokkanen he :)

Mijn kapper zit midden in zo'n "probleemwijk" in Haarlem. Geeft een mooi beeld over hoe triest dat (select) groepje mensen eigenlijk is. Allemaal in de bijstand en grootpraat over wat ze wel niet hebben, wie ze wel niet hebben geklapt of welke chick ze wel niet hebben geregeld. Allemaal anti-Wilders overigens, al weten ze zelf geen goed argument op te brengen.

Over de oplossing; Die is er niet. Land uitzetten gaat niet. Advies is om zelf rechter te spelen wanneer het moment zich voor doet.

Dubbel paspoort, is dat zo moeilijk te begrijpen?
Je trekt het Nederlands paspoort in bij dit soort misdaden. Dankzij het dubbel paspoort is dat mogelijk dan worden ze niet statenloos, ze zijn namelijk Marokkaans.

Op het vliegtuig zetten en duidelijk maken dat ze niet meer welkom zijn in Nederland.

een nederlander kun jij niet zomaar zijn paspoort afpakken, maakt niet uit of hij 6 nationaliteiten heeft.

Terug
Naar boven