MuscleMeat

Straffen Marokkanen helpt niet..

Hersenloze racisten zijn weer aan het woord. Het is ook nooit goed met jullie :roflol:

Hersenloze racisten zijn weer aan het woord. Het is ook nooit goed met jullie :roflol:
Hele zwakke post dit. Ga nog maar eens na wat racisme precies inhoud. Niemand beweert hier dat alle allochtonen terug moeten worden gestuurd naar hun land van herkomst.

Ein reich, ein volk, ein führer

Ben je een allochtoon mss? Allochtonen die hier in onze landen meermaals voor problemen zorgen moeten gewoon gedeporteerd worden. Ze hier in onze 'gevangenis' (hotels bijna) stoppen haalt niets uit, ze komen er vaak veel geslepener uit.

Heeft niets met 'racisme' te maken, je gooit die term in het rond zoals idioten op tv terwijl ik sterk betwijfel of je wel het concept snapt. Het heeft (voor mij tenminste) niets te maken met hun huidskleur maar met hun 'daden', allochtone mensen die zich geïntrigeerd hebben en niemand lastig vallen heb ik geen probleem mee. Daar gaat je 'racisme' (lees; ik heb geen argumenten dus gooi ik het over deze boeg) kaart.

Voordeel van spuitbus is dat iemand verblind is.

Als je ook nog iets pakt met een kleurtje dan zijn ze nog herkenbaar. Meen dat je ook speciale bussen hebt in dezelfde vorm als pepperspray, alleen hier zit een blauwe kleurstof in welke de huid voor enkele weken blauw kleurt.

Ook nog wel leuk, dan leer je het snel genoeg af haha.

Om maar je vraag te beantwoorden. Ja ben een allochtoon. Als je denkt dat je daarmee veel gaat opschieten wens ik je veel succes. Criminaliteit pak je daar zeker weten niet mee aan. Effectief is het zeker ook niet. Door een criminele allochtoon weg te sturen open je enkel de deur voor een andere crimineel ( wellicht van Hollands afkomst).
Ik kan nu wel een heel lang verhaal schrijven, maar denk niet dat het de moeite waard is, dus zal ik het zo kort mogelijk houden.
Met straffen of 'deporteren' zul je ( zoals het nu wel duidelijk is ) het probleem echt niet oplossen. Zolang je de oorzaken ervan niet aanpakt, kom je ook niet ver.
Om maar een voorbeeld te noemen.
Sluit een kat op in een huis. Geef die kat niets te eten maar verbied de kat om op de keukentafel te klimmen.
Leg nou een stukje vlees op de keukentafel. Is de kat nou zo slecht als hij vervolgens de keukentafel op springt en het stukje vlees 'jat'? Of heb jij een fout gemaakt door de ideale situatie te creëren?

Kijk, moord, verkrachting is een no-go en dat soort delicten mag je zo hard mogelijk aanpakken.
Maar voor de andere ( wat simpelere ) delicten moet je wat creatiever over nadenken wil je het effectief kunnen aanpakken.
Er zijn immers vele factoren die meespelen.
Denk bijvoorbeeld aan verveling, geldnood ( zeg niet dat ze maar moeten werken, denk maar niet dat iedereen zomaar wordt aangenomen, vooral als allochtoon zijnde ;) )
Sommigen gaan dit pad op om zo snel mogelijk zo veel mogelijk geld te verdienen en noem maar op.

Tot slot. Stel dat je alle buitenlandse criminelen deporteert. Of nee, denk groter. We rotten allemaal op. Denk je in godsnaam dat dan de criminaliteit stopt of afneemt?
1 Allochtoonse dealer minder = Meer kan voor de autochtoonse.
Sloeg vroeger een allochtoon met iets meer agressie en testosteron je ( ballen ), slaat nu de autochtoon je.
Stal vroeger een allochtoon je telefoon, doet nu de autochtoon het. Wat eigenlijk net zo vaak nu al gebeurd.
Moord zal waarschijnlijk iets minder worden als je alle eerwraken etc mag wegdenken.

Zo kan ik nog wel uren lang doortypen, maar wat zal ik ermee bereiken? Waarschijnlijk geen reet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Om maar je vraag te beantwoorden. Ja ben een allochtoon. Als je denkt dat je daarmee veel gaat opschieten wens ik je veel succes. Criminaliteit pak je daar zeker weten niet mee aan. Effectief is het zeker ook niet. Door een criminele allochtoon weg te sturen open je enkel de deur voor een andere crimineel ( wellicht van Hollands afkomst).
Ik kan nu wel een heel lang verhaal schrijven, maar denk niet dat het de moeite waard is, dus zal ik het zo kort mogelijk houden.
hihi

Als ik een tijdje hier lees in enigszins serieuze topics ga ik me steeds vaker afvragen hoe het kan dat iedereen kiesrecht heeft.

Dit was de korte versie hoor:roflol:

Terug
Naar boven