Fitness Seller

Straffen Marokkanen helpt niet..

Doodstraf helpt altijd

Ja en die landen willen natuurlijk heel graag criminelen terug hebben? Het is echt een ****ing dom idee wat alleen maar gebaseerd is op populistisch geblaat.

Die landen willen ook alle profijt van hun medelanders in Nederland dus dan mag je ook wel een nadeel (criminelen terug) accepteren.

En wat als het populisitisch is ? Maakt het uit ?

Nee dat idealisme uit de jaren 70/80/90 werkt primaaa. NIET.

Economisch heeft Marokko misschien wel meer aan NL Marokkanen gehad dan NL aan zijn Marokkaanse immigranten.

Laatst bewerkt:
Heel hog geldboete voor hun en/ of hun ouders.
Denke ze wel 2 keer na voordat ze 5 jaar boetes kunnen aflossen.

een nederlander kun jij niet zomaar zijn paspoort afpakken, maakt niet uit of hij 6 nationaliteiten heeft.
Waar staat dat dat zomaar kan?
Eerst de wet aanpassen m.b.t. dubbele paspoorten.
Daarna toepassen als er spraken is van zeer ernstige structurele overtredingen. Kan dus nooit zomaar zijn.

Lijkt wel alsof sommige niet van het probleem willen afkomen met hun passieve/negatieve houding.

Jij kan echt niet lezen he Jezus christus. Disproportioneel zoals die punjabi zegt voor elke crimineel. En dan nog is levenslang minder radicaal dan doodstraf als je daarover wilde beginnen.
Lekker ben jij :roflol: Je bent totaal niet duidelijk in wat je zegt. Als je posts van 3 woorden gaat maken dan kun je verwachten dat je punt niet overkomt.
Jij wilt ze keer op keer een gevangenisstraf geven. Betaal jij dan de kosten? Ik weiger daar namelijk aan mee te doen.

Een gevangene die in Amerika de doodstraf krijgt kost ongeveer 10x meer dan een gevangene die levenslang krijgt.

Werkt ook niet echt.
Tsja, in de VS moeten de mensen die de doodstraf hebben gekregen nog jaren wachten op hun executie. Dat is nergens voor nodig, dus het kan veel goedkoper.

Heel hog geldboete voor hun en/ of hun ouders.
Denke ze wel 2 keer na voordat ze 5 jaar boetes kunnen aflossen.
Die betalen ze gewoon niet... Van een kale kip kun je niet plukken.

Lekker ben jij :roflol: Je bent totaal niet duidelijk in wat je zegt. Als je posts van 3 woorden gaat maken dan kun je verwachten dat je punt niet overkomt.
Jij wilt ze keer op keer een gevangenisstraf geven. Betaal jij dan de kosten? Ik weiger daar namelijk aan mee te doen.

Tsja, in de VS moeten de mensen die de doodstraf hebben gekregen nog jaren wachten op hun executie. Dat is nergens voor nodig, dus het kan veel goedkoper.

Gelukkig hebben wij hier in Nederland een regeling dat mensen die niet betalen gewoon in hechtenis gaan :D Alsnog opgelost dus.

Ik reageer op die gast en dan kom jij op mijn post reageren alsof ik het uit het niets roep...

Maarja als jij mensen die worden gepakt voor het stelen van bijvoorbeeld een paar honderd euro de doodstraf wilt geven zegt dat genoeg over jouw denkvermogen.

Zou een brief schrijven naar de regering of naar de belastingdienst en zeggen dat je het er niet mee eens bent dat je zo verschrikkelijk veel geld kwijt bent aan de gevangenen.

Oh en waarom zou het zo lang duren voordat ze iemand de doodstraf geven? Juist ja, als het onterecht was is het onomkeerbaar. Maarja dat geeft niet joh paar onschuldigen per jaar ff afmaken.

Ik reageer op die gast en dan kom jij op mijn post reageren alsof ik het uit het niets roep...
Gast, je quote mijn bericht.

Maarja als jij mensen die worden gepakt voor het stelen van bijvoorbeeld een paar honderd euro de doodstraf wilt geven zegt dat genoeg over jouw denkvermogen.

Oh en waarom zou het zo lang duren voordat ze iemand de doodstraf geven? Juist ja, als het onterecht was is het onomkeerbaar. Maarja dat geeft niet joh paar onschuldigen per jaar ff afmaken.
Hoe kom je hier bij? We hebben het over criminelen die keer op keer de fout in zijn gegaan. Iemand die iets ter waarde van een paar honderd euro steelt ga je natuurlijk niet de doodstraf geven. Ik heb het over mensen die al van jongs af aan onhandelbaar en verdoet zijn. Criminelen die al meerdere keren zijn veroordeeld voor diefstal, mishandeling, etc. Waarbij alles is geprobeerd om ze op het juiste pad te krijgen. Helaas gaat 80% van de jeugdcriminelen weer opnieuw de criminaliteit in. Wanneer zij meerdere keren zijn veroordeeld, ga je mij niet vertellen dat het onschuldigen zijn.

Zou een brief schrijven naar de regering of naar de belastingdienst en zeggen dat je het er niet mee eens bent dat je zo verschrikkelijk veel geld kwijt bent aan de gevangenen.
Erg zinvol zeg.

Ja stel iemand berooft een omaatje keer op keer, dus laten we zeggen 5x van haar portemonnee met 100 euro erin, die zou dan volgens jou de doodstraf verdienen?

Ja stel iemand berooft een omaatje keer op keer, dus laten we zeggen 5x van haar portemonnee met 100 euro erin, die zou dan volgens jou de doodstraf verdienen?
Als die persoon al 4x is veroordeeld voor beroving, en alles is gedaan om deze persoon weer op het juiste pad te krijgen? Ja

Je moet hier ook al met een knuppel of moersleutel in je auto rijden of op straat lopen omdat ze je anders zo pakken.

Vaak zat gezien en gehad dat een van die mong*len expres naar je toe loopt en dan zegt waarom je fiets tegen hem aan komt.

Meteen met knuppel KO slaan die mafkezen..

Het probleem is ook dat die gasten gewoon niet WILLEN werken.
Hoorde pas hier ook zo'n gast: Ja werken is niks voor mij joh. Man was zeker jaar of 30.

En dan hoor je ze daarna ook nog zeggen: Tazz is echt K*#$@%^ landje hierzo.

Gingen ze dan maar vanzelf weg, probleem opgelost.

Niks tegen alle buitenlanders overigens, alleen tegen dit soort randdebielen waar de economie gewoon niks aan gaat hebben.

OT: Een duidelijke of effectieve oplossing is er gewoon niet, maar het gaat niet lang meer duren voordat mensen zelf actie gaan ondernemen.

3 times you're out systeem

Uiteraard enkel voor zware vergrijpen zoals overvallen, straatroven, enz

---------- Post toegevoegd 8 October 2013 om 16:49 ----------

Je moet hier ook al met een knuppel of moersleutel in je auto rijden of op straat lopen omdat ze je anders zo pakken.

Vaak zat gezien en gehad dat een van die mong*len expres naar je toe loopt en dan zegt waarom je fiets tegen hem aan komt.

Meteen met knuppel KO slaan die mafkezen..

Het probleem is ook dat die gasten gewoon niet WILLEN werken.
Hoorde pas hier ook zo'n gast: Ja werken is niks voor mij joh. Man was zeker jaar of 30.

En dan hoor je ze daarna ook nog zeggen: Tazz is echt K*#$@%^ landje hierzo.

Gingen ze dan maar vanzelf weg, probleem opgelost.

Niks tegen alle buitenlanders overigens, alleen tegen dit soort randdebielen waar de economie gewoon niks aan gaat hebben.

OT: Een duidelijke of effectieve oplossing is er gewoon niet, maar het gaat niet lang meer duren voordat mensen zelf actie gaan ondernemen.

Dat mag niet,

Pepperspray ook niet

Spuitbus met zwaar irriterend spul eventueel in combinatie met aansteker mag wel

De doodstraf is barbaars en de eerste stap naar een totalitair regime. Ik stem dus voor!

25i9454.gif

Terug
Naar boven