AndroidHealthClinic

Strakker lichaam ( Advies nodig )

HikoA

Cool Novice
Waardering
0
Hallo

Ik ben HikoA en ben een jongen van 17 jaar(over 1 maand ) en ben 80 KG en me vetpercentage is 33%.
Zit al een tijdje hier op dit website een 1 en ander te lezen
en heb eerlijk gezegd wel heel wat geleerd wat ik nog niet wist.

Ik zat al eerder 2 jaar op fitness maar dat was meer geklooi dan serieus fitness.
Het was gewoon met vrienden gaan dit en dat en dan maar praten.

3 weken geleden ben ik serieus begonnen met fitness en heb een doel voor ogen.
Wil namelijk op me 18e strak uitzien.

Ik ben namelijk 80kg en heb een vetpercentage van 33% is het verstandig om eerst de vetpercentage lager te krijgen naar ongeveer 10a15 of kan ik het beste meteen fitness doen .. ??-

Heeft er iemand een mooi voedingsschema die ik kan gaan gebruiken want 33% vet lijkt me wel aan de hoge kant en dit zou ik graag lager willen.. ??-

Ik hoop dat iemand mij kan helpen en/of eventueel een goede voedingsschema kan aanwijzen/maken

Alvast bedankt ,
Hikoa

Laatst bewerkt:
kzou eerst gaan cutten tot 10-15%, elke dag een uur cardio doet wonderen;)
voedingsschema zul je zelf samen moeten stellen, nietzo moeilijk en vanaf nu geen junk meer, geen snoep etc succes

• Topic Starter Topic Starter
Hmm thnx
En tijdens het ''cutten'' mag ik hier niet veel gaan eten of is het de bedoeling dat ik wel moet eten maar dan gezond ?

Ik ben namelijk 80kg en heb een vetpercentage van 33% is het verstandig om eerst de vetpercentage lager te krijgen naar ongeveer 10a15 of kan ik het beste meteen fitness doen .. ??-

Hoe zou je vet willen verliezen zonder "fitness" ? Ik weet niet wat jij onder fitness verstaat, maar als je krachttraining bedoeld dan kun je er het beste meteen mee beginnen. Ondersteund je afvallen perfect (en zorgt voor spierbehoudt, zodat er een mooi gevormd meisje op haar 18e verjaardag staat ;) )

mijn tip.. veel water drinken en je gewoon kapot sweten. . kwas zo mijn vetpercentage kwyt... en dan doe je ipv echt voor de kracht gaan veel herhalingen maken .. probeer altyd iets van 12 - 16 reps te maken met alles .. waardoor je je vet om gaat zetten in spier wat er automatisch ook weer mooier uitziet..

ik heb overingens geen streng dieet ofzo gevolgd.. ik probeerde alleen chips enzo te vermijden tot het weekend . . en geen tussendoortjes pakken.. inprincipe werkte dit goed bij mij. .

mijn tip.. veel water drinken en je gewoon kapot sweten. . kwas zo mijn vetpercentage kwyt... en dan doe je ipv echt voor de kracht gaan veel herhalingen maken .. probeer altyd iets van 12 - 16 reps te maken met alles .. waardoor je je vet om gaat zetten in spier wat er automatisch ook weer mooier uitziet..

auch...

:roflol:

Dit is zo fout...

kan mishien wel fout zijn maar toch hielp het bij mij .. ik heb er verder geeen verstand van maar zo heb ik het gedaan..

en zijn die voedingsschema's niks voor mij ??

Zijn er mensen met handige tips om deze vetpercentage lager te krijgen ???
Want me buikspieren komen niet goed vooruit

veel cardio en veel water drinken ..

^ ze bedoelde niet wat je deed fout is maar dat je zei dat vet omgezet word in spier en dat is niet zo.

whahaha was het maar zo makkelijk... gaa ik eerst niet trainen, heel veel eten dat ik geweldig dik wordt... zoon 100 kilo ofzo... dan ga ik tijdens mijn training 12 -16 reps maken met mijn oefeningen, zet ik mijn vet om in spieren, en ben ik na een tijdje geweldig gespiert en weeg ik 100 kilo!:D
:P

laten we even OT blijven en niet op Maxiation zitten te zeiken, hij is net nieuw en weet er waarschijnlijk niet veel van,

dus OT: probeer een dergelijk schema op te stellen, trainen en voeding, kwa training moet je in het begin proberen veel compounds te doen, het beste is om je in te schrijven bij een sportschool, en kwa voeding moet je een schema opstellen, ja dat duurt lang maar gewoon de tijd ervoor uittrekken, waar je over 5-6 maaltijden verdeeld, en in een verhouding van khd 50% eiwit 30% vet 20% ( grammen dan ), te eten, tips: eiwitrijk voedsel:

Vlees: Kalkoen, kip, rundvlees.
Eieren: zowel het eiwit als eigeel van een ei bevat heel kwalitatief eiwit. Het eigeel is onterecht als "ongezond" bestempeld, onderzoeken tonen aan dat het juist de gezondheid kan verbeteren indien gebruikt i.c.m. een goed dieet.
Vis: Tonijn, zalm, koolvis, enz. Kortgezegd: ALLE vis kan je eten want vis bevat weinig verzadigde en veel onverzadigde vetten en veel eiwitten.
Zuivelproducten: Kwark (platte/verse kaas voor de Belgen) bevat heel veel eiwit (geconcentreerd) en garandeerd een trage afgifte. (Nodig gedurende de nacht of dag) , melk: het is drinkbaar (snel) en bevat een goede hoeveelheid casseine en whey eiwit, kaas: goede bron van eiwit maar let op de verzadigde vetten.

ik bedoelde ook niet van letterlykvet in spier om zetten maar zonder een vet laagje zul je geen spieren op bouwen . . ik zei er toch ook bij om cardio te doen . .

loop niet te tiefen jongen . . ik weet dat dat een k*t foto is

goezo. . ik haal hem ook van mij shit af want het lijkt net of het zo'n superdude gay foto is . .

Terug
Naar boven