HikoA
Cool Novice
- Waardering
- 0
Hallo
Ik ben HikoA en ben een jongen van 17 jaar(over 1 maand ) en ben 80 KG en me vetpercentage is 33%.
Zit al een tijdje hier op dit website een 1 en ander te lezen
en heb eerlijk gezegd wel heel wat geleerd wat ik nog niet wist.
Ik zat al eerder 2 jaar op fitness maar dat was meer geklooi dan serieus fitness.
Het was gewoon met vrienden gaan dit en dat en dan maar praten.
3 weken geleden ben ik serieus begonnen met fitness en heb een doel voor ogen.
Wil namelijk op me 18e strak uitzien.
Ik ben namelijk 80kg en heb een vetpercentage van 33% is het verstandig om eerst de vetpercentage lager te krijgen naar ongeveer 10a15 of kan ik het beste meteen fitness doen .. ??-
Heeft er iemand een mooi voedingsschema die ik kan gaan gebruiken want 33% vet lijkt me wel aan de hoge kant en dit zou ik graag lager willen.. ??-
Ik hoop dat iemand mij kan helpen en/of eventueel een goede voedingsschema kan aanwijzen/maken
Alvast bedankt ,
Hikoa
Ik ben HikoA en ben een jongen van 17 jaar(over 1 maand ) en ben 80 KG en me vetpercentage is 33%.
Zit al een tijdje hier op dit website een 1 en ander te lezen
en heb eerlijk gezegd wel heel wat geleerd wat ik nog niet wist.
Ik zat al eerder 2 jaar op fitness maar dat was meer geklooi dan serieus fitness.
Het was gewoon met vrienden gaan dit en dat en dan maar praten.
3 weken geleden ben ik serieus begonnen met fitness en heb een doel voor ogen.
Wil namelijk op me 18e strak uitzien.
Ik ben namelijk 80kg en heb een vetpercentage van 33% is het verstandig om eerst de vetpercentage lager te krijgen naar ongeveer 10a15 of kan ik het beste meteen fitness doen .. ??-
Heeft er iemand een mooi voedingsschema die ik kan gaan gebruiken want 33% vet lijkt me wel aan de hoge kant en dit zou ik graag lager willen.. ??-
Ik hoop dat iemand mij kan helpen en/of eventueel een goede voedingsschema kan aanwijzen/maken
Alvast bedankt ,
Hikoa
Laatst bewerkt: