XXL Nutrition

Strakker lichaam ( Advies nodig )

mijn tip.. veel water drinken en je gewoon kapot sweten. . kwas zo mijn vetpercentage kwyt... en dan doe je ipv echt voor de kracht gaan veel herhalingen maken .. probeer altyd iets van 12 - 16 reps te maken met alles .. waardoor je je vet om gaat zetten in spier wat er automatisch ook weer mooier uitziet..

:roflol: Kerel waar heb je dat gelul vandaan?:roflol:

ene kant benadruk je veel zweten zodat ze het vocht kwijtraakt en tegelijkertijd moet ze veel water zuipen? heft mekaar weer op:D Verder vind ik het heel erg knap dat je door vochtverlies automatisch vet bent kwijt graakt:rolleyes:

en dat laatste...vet omzetten in spieren?:roflol: als je eens wist hoe vaak dat wordt verkondigd op Tellsell:D

Vet en spiermassa bestaan uit twee totaal verschillende materies! Spieren bestaan voor een dikke 72% uit eiwitten en vet uit kool- en waterstofmoleculen. Van lood kan je nog steeds geen goud maken bij mijn weten:roflol:

Nie zomaar wat roepen he?;)

oops...ik zie al dat er gereageerd is...never mind then :o

kyk aan jou kritiek heb ik wat nu leer ik er zelf ook wat bij ... maar zo is mij dat een keer uitgelegd en het werkte nog ooit dus ik wist niet beter . . maar hoe jy het zegt heb ik toch weer wat er bij geleerd ;)

• Topic Starter Topic Starter
Komop laten we geen ruzie maken het kan zijn dat hij het zo heeft geleerd.

Ik ben al heel wat dingen teweten gekomen HARTELIJK bedankt voor die gene ;)

Ik ben al een jaar of 2 lid bij een sportschool en ga er flink tegenaan.
Dus voorzover ik het begrijp hoor ik mijn maaltijd 5a6x intedelen op mijn hele dag.
En voor het slapen gaan kwark eten dus ??

En wat kan ik het beste op mijn brood smeren ?

( HET gaat nu dus om cutten om mijn vet weg te halen en zodra me vetpercentage lager is ga ik pas spieropbouwen ?)

het beste is om andere kipfilet op je brood te nemen/ (wel volkorenbrood dan he)

• Topic Starter Topic Starter
Is er geen andere mogelijkheid dan kipfilet ??
Want wil liever iets anders hebben.

ja er zijn zat andere mogelijkheden;)
(achter)ham is bijvoorbeeld ook aardig eiwitrijk,
light smeerkaas ook....
kijk anders even bij de voedingssectie, daar kan je er een hoop meer over vinden;)

Boeiend, neem gewoon vlees op je brood, maakt niet uit wat. Of vis. Of pindakaas.

Terug
Naar boven