XXL Nutrition

Stretch marks aarghhh

  • Topic starter Veni
  • Startdatum
  • Reacties 82
  • Weergaven 9K
  • Volgers 28

Bezoekers in dit topic

Veni

Cool Novice
Lid geworden
3 dec 2011
Berichten
113
Waardering
4
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
9%
Ik heb vreselijke stretch marks op mijn shouder/borst.

Ik gebruik 2 keer daags cocoa butter en af en toe olijf olie. Wat kan ik er nog meer tegen doen en hoelang duurt het voordat ze vervagen, ik gebruik nu ongeveer 3 maanden cocoa butter iedere dag en merk wel dat de roodheid minder is geworden,

deze pic is nog van 6maanden terug ongeveer:

http://s1223.photobucket.com/albums/dd513/VeniLegend/?action=view&current=F.jpg#!oZZ2QQcurrentZZhttp%3A%2F%2Fs1223.photobucket.com%2Falbums%2Fdd513%2FVeniLegend%2F%3Faction%3Dview%26current%3DFoto0071.jpg

* * * * * * * * * UPDATE Huidige situatie ** * * * * * * * *

Hieronder mijn huidige situatie, dit is mijn ergste kant, mss wat onduidelijk maar, ik merk zelf
dat de stretch marks van half jaar terug zeker zijn verminderd in kleur, maar je zit iets eronder
dat het wat donkerder is en dit zijn dus de 'nieuwe' stretch marks die zich hebben gevormd
in dat half jaar dus.

http://s1223.photobucket.com/albums...=view&current=Stretch4444.jpg&t=1328644358843


Ook ben ik zo wit als de ****** dus ik heb zeker een tan nodig aankomende zomer, zodat ze vrijwel onzichtbaar worden.
 
Laatst bewerkt:
is k*t, maar is niks (amper wat) aan te doen :(
 
ik heb et ook al jaren en ze gaan echt niet weg. op mn rug en heupen.
 
ik heb et ook al jaren en ze gaan echt niet weg. op mn rug en heupen.


Welke producten heb je gebruikt dan? Ik zie namelijk zelf duidelijk verschil sinds ik begonnen ben met cocoa butter. En ze gaan inderdaad niet weg maar ze worden op een gegeven moment dezelfde kleur als de huid en als je dan ook nog is een mooi kleurtje hebt dan zijn ze in principe niet zichtbaar.
 
Zover ik weet helpt niks, t zou best kunnen dat t wat sneller vervaagd maar merk er zelf geen flikker van. Wat ik gebruikt heb : cacao boter, aloe vera, bio oil, bio oil kruitvat, zeemineralen olie van een bepaald merk weet niet meer welke,, vitamine e crème & gebruik nu zwitsal babyolie. Bij mij is alles hetzelfde gebleven na gebruik van deze producten, t is hooguit wat vervaagd.
 
bio oil werkt bij mij en me broer
 
pindakaas smeren
 
Welke producten heb je gebruikt dan? Ik zie namelijk zelf duidelijk verschil sinds ik begonnen ben met cocoa butter. En ze gaan inderdaad niet weg maar ze worden op een gegeven moment dezelfde kleur als de huid en als je dan ook nog is een mooi kleurtje hebt dan zijn ze in principe niet zichtbaar.

Je striae zal niet mee kleuren, dus valt alleen meer op dan. Zelf heb ik mijn hele oksels onder zitten. Is alleen wat lichter geworden.
 
ik heb gewoon nog een engelse versie gemaakt, voor anderen die niet nederlands kunnen, is dat raar dan? lol

Ja, dit is toch DUTCHbodybuilding of niet dan
 
ik heb gewoon nog een engelse versie gemaakt, voor anderen die niet nederlands kunnen, is dat raar dan? lol
Ja, sectie is voor Engelstaligen die geen Nederlands verstaan. Gelieve dus vanaf nu in het Nederlands te posten. Je topic stond overigens eerst in "Post je foto's" dus is geen excuus.
 
BUSTED BIG TIME!:trollface:
 
Ik zit ook helemaal onder ik gebruik bio oil het vervaagd wat idd maar echt helemaal weg gaat het niet, schijnt dat er wel laserbehandelingen voor zijn maar dat is wel aardig prijzig denk
 
je kan ze operatief laten verwijderen maar de kans dat ze terug komen is behoorlijk groot
 
eenmaal je het hebt kun je er niks eer aan doen, de kleur(het paarse) zal na verloop van tijd minder worden. Naar het schijnt, wat wel preventief werkt is uiercréme dagelijks op de huid smeren om het soepel te houden.
 
Back
Naar boven