Fitness Seller

Stretch marks aarghhh

• Topic Starter Topic Starter
eenmaal je het hebt kun je er niks eer aan doen, de kleur(het paarse) zal na verloop van tijd minder worden. Naar het schijnt, wat wel preventief werkt is uiercréme dagelijks op de huid smeren om het soepel te houden.

Hoelang duurt het voordat die kleur verminderd dan?

Op sommige momenten zien mijn stretch marks er ''redelijk'' uit en op sommige verschrikkelijk, vooral van de zijkant gezien. Ik heb ze nu al bijna 2 jaar en ik word er ziek van, ze zijn rood, lelijk, groot en ze worden alleen maar groter, en dit belemmerd mijn groei, Ik wil graag een goede progressie maken maar de stretch marks lopen mij dwars -.-

heeft iemand nog tips? Ik hoorde nog iets over derma roller? Is dat in NL verkrijgbaar, zo ja welke winkels?

---------- Post toegevoegd Sat 4 Feb 2012 om 21:39 ----------

Daar is niets zinnigs over te zeggen. Dat is per persoon anders. Smeren heeft totaal geen nut, het is de 2de laag die gescheurd is, niet de 1e. (even heel simpel gezegd)

Wat moet je er dan tegen doen, hoe kan je die eerste laag het best raken, ik merk trouwens zeker verschil wanneer ik cocao butter smeer op mijn stretch marks.

Laatst bewerkt:
Het is gewoon een gescheurde huidlaag. Daar kun je niets meer aan doen. Het zijn gewoon littekens.

Het is gewoon een gescheurde huidlaag. Daar kun je niets meer aan doen. Het zijn gewoon littekens.[/QUOTE]

Dat zijn het dus niet voor mij, ik ben eindelijk met een goed iets bezig in het leven, lekker trainen, goed eten en dan krijg ik deze troep, durf me niet eens te vertonen in zwembaden, het beinvloed mijn dagelijkse activeiten ik denk er constant aan en zelfs mede hierdoor heb ik geen vriendin, welk meisje wil een jongen waarvan zijn schouders, biceps en borst bedekt is met stretch marks? Enige mogelijkheid is dan een laser therapy, of zelfs een paar tattoos.... Ja Tattoos

Het is gewoon een gescheurde huidlaag. Daar kun je niets meer aan doen. Het zijn gewoon littekens.[/QUOTE]

Dat zijn het dus niet voor mij, ik ben eindelijk met een goed iets bezig in het leven, lekker trainen, goed eten en dan krijg ik deze troep, durf me niet eens te vertonen in zwembaden, het beinvloed mijn dagelijkse activeiten ik denk er constant aan en zelfs mede hierdoor heb ik geen vriendin, welk meisje wil een jongen waarvan zijn schouders, biceps en borst bedekt is met stretch marks? Enige mogelijkheid is dan een laser therapy, of zelfs een paar tattoos.... Ja Tattoos

Ik snap je frustratie. Ik heb zelf 'geluk' gehad met mijn zwangerschap, maar een vriendin van mij heeft haar hele buik+rug vol straie zitten, die durft ook nooit meer in bikini. Ik weet hoe het er uit kan zien. Er valt alleen echt maar bar weinig aan te doen.
Zalfjes etc helpen echt niet, begin er niet aan want het is geld verspilling.
Laseren? Geen idee, daar heb ik mij niet in verdiept.

Tattoo's, kan, heb ik ook :) Een mooie uit laten tekenen, goed over nadenken, even sparen en er op knallen. Opgelost. Maori? Bedekt. :)
Je moet je alleen bedenken of een meisje dat wel mooi vindt.

Ik snap je frustratie. Ik heb zelf 'geluk' gehad met mijn zwangerschap, maar een vriendin van mij heeft haar hele buik+rug vol straie zitten, die durft ook nooit meer in bikini. Ik weet hoe het er uit kan zien. Er valt alleen echt maar bar weinig aan te doen.
Zalfjes etc helpen echt niet, begin er niet aan want het is geld verspilling.
Laseren? Geen idee, daar heb ik mij niet in verdiept.

Tattoo's, kan, heb ik ook :) Een mooie uit laten tekenen, goed over nadenken, even sparen en er op knallen. Opgelost. Maori? Bedekt. :)
Je moet je alleen bedenken of een meisje dat wel mooi vindt.

Okee, thanks voor je begrip.. ik heb trouwens hieronder mijn album met 4 foto's, waarop je de stretch marks kunt zien, laat me weten wat je ervan vind..

http://s1223.photobucket.com/albums/dd513/VeniLegend/?action=view&current=Foto0071.jpg

http://s1223.photobucket.com/albums...gend/?action=view&current=Bulkingupwinter.jpg

Oh man, ik had nog veeeeeeeeeeeeel erger verwacht!!! Dit valt toch mee? Ik snap wat je bedoelt hoor, je ziet het. Maar het is veel minder erg dan ik van te voren dacht.

Oh man, ik had nog veeeeeeeeeeeeel erger verwacht!!! Dit valt toch mee? Ik snap wat je bedoelt hoor, je ziet het. Maar het is veel minder erg dan ik van te voren dacht.

Meen je dit echt?

Dan denk ik namelijk dat ik even ga stoppen met trainen, om zo de stria wat meer te laten helen. Want als ik verder train worden ze alleen erger. Maar dit vind je echt meevallen?

Ik was vorig jaar op zomervakantie in croatie met nichtjes en die hadden er wel wat opmerkingen over en het was toen iets minder erg.

Alsnog bedankt voor je reactie! Ik denk dat ik het dan maar rustiger aan ga doen en de stria dus tijd geef om zich te helen.

PS: trouwens je ziet op de foto van mijn arm dat ze erg rood zijn,
en in die andere zijn ze wat minder rood, ik gebruik cocoa butter..

Meen je dit echt?

Dan denk ik namelijk dat ik even ga stoppen met trainen, om zo de stria wat meer te laten helen. Want als ik verder train worden ze alleen erger. Maar dit vind je echt meevallen?

Ik was vorig jaar op zomervakantie in croatie met nichtjes en die hadden er wel wat opmerkingen over en het was toen iets minder erg.

Alsnog bedankt voor je reactie! Ik denk dat ik het dan maar rustiger aan ga doen en de stria dus tijd geef om zich te helen.

PS: trouwens je ziet op de foto van mijn arm dat ze erg rood zijn,
en in die andere zijn ze wat minder rood, ik gebruik cocoa butter..

Dat meen ik echt, anders zeg ik het niet. Ik kreeg al een heel horrorbeeld voor mij. Dit valt echt wel mee.

Ik denk dat je daarop echt niet afgekeurd wordt hoor ;) En anders is het een kortzichtig meisje. Geloof me, als je wat ouder wordt zijn dat niet DE belangrijke dingen in het leven. Niet zo onzeker van worden.

Het rode wordt minder door de tijd, niet door de butter, maar als jij je er prettig bij voelt: lekker blijven doen. Het kan nooit kwaad.

Of stoppen met trainen nut heeft? Ik denk het niet. De huid moet helen, dat is een feit, maar dat is een heeeeeeeel langzaam proces. Google eens op straie. Goed inlezen, even de onzekerheid kwijt raken, je kunt er gewoon niets aan doen.

Haha, vent, dit valt reuze mee. Je stelt je echt ongelooflijk aan.

Dat meen ik echt, anders zeg ik het niet. Ik kreeg al een heel horrorbeeld voor mij. Dit valt echt wel mee.

Ik denk dat je daarop echt niet afgekeurd wordt hoor ;) En anders is het een kortzichtig meisje. Geloof me, als je wat ouder wordt zijn dat niet DE belangrijke dingen in het leven. Niet zo onzeker van worden.

Het rode wordt minder door de tijd, niet door de butter, maar als jij je er prettig bij voelt: lekker blijven doen. Het kan nooit kwaad.

Of stoppen met trainen nut heeft? Ik denk het niet. De huid moet helen, dat is een feit, maar dat is een heeeeeeeel langzaam proces. Google eens op straie. Goed inlezen, even de onzekerheid kwijt raken, je kunt er gewoon niets aan doen.

Ja klopt allemaal, maar wanneer ik door blijf trainen, worden ze alleen maar groter en worden de huidige juist nog meer aangetast waardoor het alleen maar langer duurt voordat die hun kleur kwijtraken, ik heb liever dat ik het even rustig aan doe en op zijn minst de stria de mogelijkheid bied om te genezen dan dat ik door blijf trainen, wat de huidige stria alleen maar zal doen verergeren.

---------- Post toegevoegd Sat 4 Feb 2012 om 22:17 ----------

Nou, denk het puberale geneuzel erbij weg en zie het compliment, zou ik zeggen. :)

haha :o

Ik fitness/bb nu bijna 5 maanden. In de eerste 2 maanden heb ik ook wat stretchmarks opgelopen rond de schouderbladen. Maar hier ben ik nu helemaal van af! Halverwege de pubertijd kreeg ik acne in zowel mijn gezicht als op mijn rug en kreeg ik Tretinoïne voorgeschreven van de docter, dit heb ik als experiment toen op mijn schouders gedaan en je ziet nu echt helemaal niets meer. Niet eens een teken van een stretchmark. En ik ben niet bruiner of wat dan ook. Heb wel 3 maanden gesmeerd en smeer nog even door. Toen het op was heb ik het gewoon besteld online op dokteronline.com werkte prima!

Ik raad je aan hetzelfde te proberen

Stretchmarks, signs of progress!

Bedenk maar zo, liever stretchmarks door groot te worden ipv van stretchmarks te krijgen van dikheid. Heb stretch marks van zowel mijn vroegere dikheid en nu van trainen.

I don't give a shit, no one gives a shit. (praat hier over mijn marks)

Ik fitness/bb nu bijna 5 maanden. In de eerste 2 maanden heb ik ook wat stretchmarks opgelopen rond de schouderbladen. Maar hier ben ik nu helemaal van af! Halverwege de pubertijd kreeg ik acne in zowel mijn gezicht als op mijn rug en kreeg ik Tretinoïne voorgeschreven van de docter, dit heb ik als experiment toen op mijn schouders gedaan en je ziet nu echt helemaal niets meer. Niet eens een teken van een stretchmark. En ik ben niet bruiner of wat dan ook. Heb wel 3 maanden gesmeerd en smeer nog even door. Toen het op was heb ik het gewoon besteld online op dokteronline.com werkte prima!

Ik raad je aan hetzelfde te proberen

hmmm interessant heb zelf nog nooit van Tretinoïne gehoord.

Terug
Naar boven