Veni
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Stretchmarks, signs of progress!
Bedenk maar zo, liever stretchmarks door groot te worden ipv van stretchmarks te krijgen van dikheid. Heb stretch marks van zowel mijn vroegere dikheid en nu van trainen.
I don't give a shit, no one gives a shit. (praat hier over mijn marks)
Ja allright maar ik zit nu bijvoorbeeld op 75 kilo en wou eigenlijk heel graag boven de 85 wegen aankomende zomer met een lager vetpercentage, maar ben bang dat dat er niet in zit, omdat ik zo mijn stretch marks alleen maar vererger..
Ik woog namelijk in december ongeveer 71 en ben toen naar 76 gegaan na een maandje met weight gainer, had toen een goed gevoel en wist zeker dat 80 makkelijk haalbaar is en eigenlijk het liefst 85 maarja, mijn stretch marks zijn tijdens deze periode best verergerd, dus ik zit hier maar mee ''vast''.
Ze verpesten letterlijk mijn hele progressie. Als ik geen stretch marks zou hebben gehad zou ik makkelijk nu op de dag al 85 zijn geweest en werken aan mijn fysiek en vetpercentage. Maar nu ben ik dus gelimiteerd en dat voelt klote..
---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 20:35 ----------
Ook voel ik me genaaid vanwege mijn genen, ik weeg slechts 75 en zit onder de stretch marks, terwijl bodybuilders al rond de 120 wegen en ze hebben vrijwel niks. Das gewoon fokt op, een bodybuilder heeft 3 keer zo grotere armen als mij en toch ben ik degene die er helemaal onder zit -.-
feelsbadman.jpg