AndroidHealthClinic

striemen

peter-mssls

Novice
Waardering
0
hallo

ik ben nu ongeveer een 1.5 jaar vrij intensief bezig geweest met lood en fitness enzo ik doe het graag en ik wil er beter in worden.
maar ik heb nu overal striemen op mijn armen en mijn schouders ik heb in mijn rechter schouder ook een soort scheur zittenen is donker rood van kleur
wat is dat en hoe kom ik ervan af??

is het een gebrek aan voeding voor de huid ik weet het niet???
ik zal misschien nog wel een foto posten van die scheur als het niet duidelijk is wat ik bedoel.

vriendelijke groet peter.

ik hoop dat iemand met tips komt :D :sob: ;)

striae,

je bent te hard gegroeid voor je huid, je krijgt dan een soort onderhuidse scheuringen die opgevuld worden met bloed(vandaar de kleur). na een paar maanden vervagen ze en worden ze wit, maar helemaal weggaan doen ze niet.

ik heb het op m'n reet en m'n benen, deal with it

Je kan er nu niets meer aan doen, waar de stiae zit, blijft het. Je kan verdere striea wel voorkomen, althans proberen. Smeer je elke dag na het douchen in met een creme die je huid soepel houdt. Cremes met vitamine E, zink enzo... Zink suplementeren kan ook helpen.

suc6

striemen zijn hardcore :cool:

idd, ze horen erbij :D

ik dacht altijd dat vitmanie E wel goed werkte ertegen, maar ik heb ze ook, aan de binnekant bij mijn hamstrings, egt te erg, maarja dat zit toch haast niemand ;)

Bij mij is de rode kleur na meer dan een jaar nog niet verdwenen..
tja, het hoort er nu eenmaal bij he! :rolleyes:

Je kunt ze laten verwijderen, kost alleen een hoop geld. Maak je er niet druk om, ik heb het op de buik vroeger te snel gegroeid door verkeerde voeding gelukkig ben ik behaard als een aap :D . Hetgene wat scheurt is het bindweefsel en niet de huid zelf ;) .

Selenium zink tabletten helpen ook als je niet van zalfjes etc houdt.
Te verkrijgen in de drogisterijen

Terug
Naar boven