MuscleMeat

Strive4muscle's log

Bezoekers in dit topic

Klote van je blessure. Hopen dat het meevalt!

Ben benieuwd naar de reactie van de bond. Ga je de foto's ook nog ergens plaatsen?
Ik hou je sws op de hoogte van wat de bond zegt;)
 
klote van je blessure inderdaad, ik zit zelf met een rug blessure ik weet hoe fucked up het is
Ja zwaar kut dat het midden in prep gebeurd, vinden er wel wat op..
 
Zondag 13-01

Legday

Eigenlijk rustdag, maar benen zijn al hersteld en zit in z’n goeie flow dat ik zoiets had van we gaan trainen.

10 minuten opwarmen op de fiets

Leg extensions ss adductor
15x45kg ss 15x80
12x64kg ss 15x90
12x70kg ss 15x100
12x80kg ss 12x105

Front squats
12x60kg
10x100kg
3x8x120kg

Leg press horizontal
4x15x200kg

Stiff leg db deadlift
3x15x50kg

Barbell lunges
3x30kg... 20 stappen per been

Lying hamstring curl
12x54kg
12x64kg
10x64kg

1 minuten quad-stretch en klaar, uur op hoge intesiteit benen getraind, heerlijke training!

Geen cardio vandaag

Update:
Bericht gekregen van de organisator van de jbc en hij gaf aan dat die me het liefste in de classic bodybuilding klasse ziet staan, ook aangezien m’n gewicht. Zou ik nou 97+ op het podium staan was het natuurlijk een ander verhaal. Coach vond me ook beter passen in de classic klasse en ziet me niet meer onder de 90 kilo komen, dus de keuze was wep duidelijk. Nog steeds flinke pijn in m’n borst, zwelling is ook nog niet afgenomen, maar we houden hoop. Side chest is nu wel 2x zo groot haha.
 
Ah balen, wel slim dat je de bond hebt gemaild. Dan maken we backstage wel een fotootje:D
 
Ah balen, wel slim dat je de bond hebt gemaild. Dan maken we backstage wel een fotootje:D
Ja zeker komt helemaal goed! Zou gewoon dom zijn om met de -100 mee te doen als ik nog 4-5 kilo erop zou kunnen plakken om in die klasse competetief te zijn en wanneer de bond nog een bevestigd dat ik beter doe ik classic is de keuze zo gemaakt.
 
Ja zeker komt helemaal goed! Zou gewoon dom zijn om met de -100 mee te doen als ik nog 4-5 kilo erop zou kunnen plakken om in die klasse competetief te zijn en wanneer de bond nog een bevestigd dat ik beter doe ik classic is de keuze zo gemaakt.
Gewicht zegt verre van alles he. De winnaar van vorig jaar woog 94. Maar ik begrijp je keuze wel.
 
Gewicht zegt verre van alles he. De winnaar van vorig jaar woog 94. Maar ik begrijp je keuze wel.
I know gewicht zegt niks, hoe beter je conditionering hoe groter je ook oogt op het podium. Ik weet wie vorig jaar gewonnen heeft zag er goed uit!
 
Hoe goed zijn je classic poses?
Goed, poseerroutine wordt heel classic maar daar wil ik nog niet veel over verklappen :p muziekkeuze waar denk ik niemand mee komt.
 
Shape was al super man, nog genoeg tijd over voor je benen!
 
Lekker knallen man !
 
Shape was al super man, nog genoeg tijd over voor je benen!
Dankjewel man, benen komen bij mij altijd als laatste. Maar komt goed, tijd zat nog.
 
Update:
Weer een 3e lowcarb dag, het verbaast me hoe goed ik me eigenlijk nog voel op dit vetpercentage, dat is voorgaande keren toch anders geweest. Gewicht is inmiddels onder de 96kg gedaald, enige wat eigenlijk nog helemaal door moeten komen zijn m'n benen en glutes daar hou ik nog wat vast. 6 weeks out wordt er met 50mg Winstrol ED gestart en voor de rest blijft het zoals het is. Voeding en cardio blijven ongewijzigd. Borst is nog flink opgezwollen en doet aardig wat pijn wat niet heel gek is 2 dagen post chestday. Ik hoop maar dat het goed komt, als ik het nu 10-14 dagen laat rusten. Achja, positief blijven denken vandaag staan de armen en kuiten op de planning. Deze worden dmv gaint sets getraind. Ik zal de training morgen posten.
 
Dikke log , super om te lezen. Veel succes en ik ga dat training schema ook eens op zoeken Mountain dog?
 
Dikke log , super om te lezen. Veel succes en ik ga dat training schema ook eens op zoeken Mountain dog?
Check ook youtube mountain dog, kun je ook veel van leren. Op het moment gebruik ik geen schema van hem, maar pas ik wel nog zijn trainingsmethodes toe. Belangrijke is dat je een progressieve trainingsmethode in je trainingen hebt. Dat hoeft niet altijd te beteken dat je zwaarder in gewicht gaat, verhogen in reps en sets met de week is ook een tool op progressie te blijven boeken.
 
Dinsdag 14-1

Armen, kuiten en cardio

Zoals beloofd de training van gister:

Als je weinig tijd hebt of opzoek bent naar een extreme pomp is dit een hele fijne manier om armen te trainen:
Biceps gaint set (alle 4 de oefening achter elkaar geen rustpauzes, pas wanneer 1 rondje helemaal is gedaan 2 min rust tussen rondes)
Cable curls 4 sets 8 reps
Hammer curls 4 sets 8 reps
EZ bar curl 4 sets 8 reps
Pinwheel curls 4 sets 8 reps
Triceps gaint set (zelfde verhaal als met biceps)
Rope pushdowns 4 sets 10 reps
Bent over tricep extensions 4 sets 10 reps
Dumbell kickbacks 4 sets 8 reps
Dumbell overhead extensions 4 sets 8 reps

Kuiten
Seated calf raise
15x80kg
15x120kg
15x140kg
15x160kg
12x160kg
12x160kg

30 minuten fietsen

Achterlijke pomp tijdens de arm workout ondanks de 3e lage carbdag. Wat wel wijs is tijdens deze training is dat je je ego bij de deur laat. Gewicht waar je normaal gesproken hammer curls doet, ga je hier echt niet meer halen. Als je het goed uitvoert beginnen je biceps na ronde 3 aardig hard te krampen. Voor mensen die problemen hebben armen te groeien (waaronder ik ook) is dit een hele goeie manier om gevoel voor een oefening te krijgen, zonder extreme gewichten te smijten met armen.
 
Back
Naar boven