MuscleMeat

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.561
Succes man en ook in!

Heb je een foto van je shape nu?
Dankjewel man, nog geen goeie. A.s. zaterdag maakt m'n coach foto's die worden opgestuurd naar Juliette Bergman om te kijken waar zei me liever in ziet staan, classic bb of -100kg.
Wellicht dat ik er dan ook hier een op kan plaatsen, ben helaas wel wat van de privacy i.v.m. m'n werk. Als je benieuwd bent naar m'n shape, check m'n insta stuur me een PB en ik stuur hem je door.

• #2.562
Training dinsdag 8-1

Benen

Leg extensions
15x45kg
12x59kg
Cluster set 15x80kg (10 sec rust) 6x80kg (10 sec rust) 5x80kg (10 sec rust) 4x80kg (10 sec rust) 4x80kg

Leg press
8x160kg
8x240kg
8x320kg
(dit waren de opwarmers)
werksets 8x400kg, 8x500kg, 8x500kg, laatste set 3 langzame reps en 1 plaat van 20kg eraf, vervolgens weer 3 langzame reps, 1 plaat eraf etc... totdat er 30 reps zijn gemaakt.

Back squat (normaal gesproken kan ik hoger met squats, maar na die legpress onmogelijk)
5x8x140kg

Step ups
3x12x20kg dumbells

Stiff leg db dl
3x15x50kg

Lying Leg curls
12x 50kg
12x59kg
12x68kg
12x64kg + 10 partials

Cardio: 30 min fietsen

Helemaal gesloopt en doorweekt na die cardio, honger begon ook in te kicken tijdens de cardio.
Vandaag 2e lowcarb dag en schouders, triceps en kuiten op het programma.

• Like
Waarderingen: 040B
Training principe komt bekend voor, van mountain dog misschien ?

Klopt, ik volg hem z'n trainingsprincipes werkt voor mij het beste.

Doe ook zijn schema's, echt top trainingen. Je leert nieuwe oefeningen kennen, mind muscle connection is nog beter geworden door zijn schema's. Pak nu bv een incline dumbell press. Deze zijn meestal slight incline. Veel minder last van voorste schouderkoppen dan.

• #2.566
Doe ook zijn schema's, echt top trainingen. Je leert nieuwe oefeningen kennen, mind muscle connection is nog beter geworden door zijn schema's. Pak nu bv een incline dumbell press. Deze zijn meestal slight incline. Veel minder last van voorste schouderkoppen dan.
Dat soort oefeningen maakt idd een wereld van verschil ten opzichte van een hogere hoek incline. Ook z'n trainingsmethode vind ik geweldig, verschillende technieken waarop hij focust op progressive overload, zowel mechanische als metabolische stress.

Dat soort oefeningen maakt idd een wereld van verschil ten opzichte van een hogere hoek incline. Ook z'n trainingsmethode vind ik geweldig, verschillende technieken waarop hij focust op progressive overload, zowel mechanische als metabolische stress.

Klopt elke week ga je ofwel hoger in reps of hoger in gewicht, verschillende manieren van overload. Meadows row ook een toffe oefening of een Pullover met een kettelbelt.

Heb je ook ervaring met zijn supplementen ?

• #2.568
Klopt elke week ga je ofwel hoger in reps of hoger in gewicht, verschillende manieren van overload. Meadows row ook een toffe oefening of een Pullover met een kettelbelt.
Heb je ook ervaring met zijn supplementen ?
Supps van Granite bedoel je? Daar heb ik nog geen ervaring mee. Wellicht in de toekomst eens een pre of eea product ervan proberen.Vind het wel wat prijzig tbh, vooral als ik kijk wat er nou precies inzit. Ben sws niet zn supplementenfreak. Creatine haal ik zo goedkoop mogelijk, een whey shake, hooguit nog een pre-workout en that's it. Nu met prep gebruik ik wel wat meer supps, maar dat zijn de vrij standaard dingen. Visolie, een vitaminecomplex, chroom picolinaat, magnesium en zink.

Supps van Granite bedoel je? Daar heb ik nog geen ervaring mee. Wellicht in de toekomst eens een pre of eea product ervan proberen.Vind het wel wat prijzig tbh, vooral als ik kijk wat er nou precies inzit. Ben sws niet zn supplementenfreak. Creatine haal ik zo goedkoop mogelijk, een whey shake, hooguit nog een pre-workout en that's it. Nu met prep gebruik ik wel wat meer supps, maar dat zijn de vrij standaard dingen. Visolie, een vitaminecomplex, chroom picolinaat, magnesium en zink.

Yes idd de granite supps. Ze zijn idd zeer prijzig. Staan veel interessante supplementen op realsupps en totalbodyshop. Die van mpa (Matt Porter ) zijn nog duurder.

• #2.570
Yes idd de granite supps. Ze zijn idd zeer prijzig. Staan veel interessante supplementen op realsupps en totalbodyshop. Die van mpa (Matt Porter ) zijn nog duurder.
Daar haal ik mijn supps nu ook. Op het moment heb ik de preworkout van Strom Stimumax, moet zeggen dat ik wel tevreden ben. Geeft je net even die oppepper na een lange werkdag en gelijk een goeie pump/vasculair. Die MPA producten moeten heel erg goed zijn, als ik mensen in m'n gym moet geloven. Maar als ik dan weer kijk naar de prijs... Gaat helemaal nergens meer over :P

Daar haal ik mijn supps nu ook. Op het moment heb ik de preworkout van Strom Stimumax, moet zeggen dat ik wel tevreden ben. Geeft je net even die oppepper na een lange werkdag en gelijk een goeie pump/vasculair. Die MPA producten moeten heel erg goed zijn, als ik mensen in m'n gym moet geloven. Maar als ik dan weer kijk naar de prijs... Gaat helemaal nergens meer over :P

Heb ook nu ook een paar producten van strom. Eaas, glycomax en vascumax. Zeer tevreden over. Heb ook nog limitless van muscle rage. Echt zieke pomp tijdens het trainen. Heb vroeger ook monster gehad als pre workout maar daar snel mee gestopt.

• #2.572
Training woensdag 9-1

Schouders, triceps en buik

Dumbell shoulder press
12x20kg
12x30kg
12x40kg
6x46kg
(Hier besloten om te verlagen omdat ik alweer last kreeg van m'n zijkant borst aanhechting, is al weken geirriteerd, borst trainen moet ik ook voorzichtig zijn met de oefeningsselectie)
40x12kg

Behind the head smith machine shoulder press
12x60kg
12x60kg
10x60kg
(hier gek genoeg geen last, alleen presses voor me)

Rear/side/front db raise gaint set
3 sets 10-12 reps (aan een stuk door zonder te stoppen, als je deze helemaal tot het uiterste doet krijg je je bidon niet meer opgetild)

One arm lateral cable raise
4x15x14kg reps

Rear delt machine
4x15x100kg

Seated lateral raise machine
3x15x60kg

v-bar Pushdown
3x12x36kg

Db tricep extensions
12x16kg
11x16kg
9x16kg

Cable kickback
3x12x25kg

Leg raises
4x20 reps

Cardio 30 min fietsen

Gewicht zit nu op 96,7kg en het vetpercentage is aanzienlijk lager. Vandaag ook duidelijk iets platter, maar eenmaal een pomp en ik zat helemaal onder de aders. Kracht blijft eigenlijk nog steeds gelijk op de compounds, alleen merk ik na een (30-40) min dat je energie wegzakt. Maarja dat is normaal op een lowcarb dag, gewoon doorknallen. Vandaag low carb dag 3 en een rug, biceps training op de planning.

Lekkere training. Volg btw !

• #2.574
Donderdag 10-1

Rug, biceps, cardio

Close grip pulldowns
12x52
12x73
10x86
8x100
12x73kg

Bent over dumbell row (upper back/rhomboid focus)
12x30kg
3x12x44kg

Close grip cable row
3x12x70kg

Plate loaded machine pulldowns
3x12x120kg

One arm db row
3x12x50kg

Hyper extension met band tension
4x15 reps

Concentration curls
20x10kg
15x14kg
12x16kg

Alternating seated dumbell curl
3x12x16kg

Rope hammer curl
3x12x30kg laatste set dropset tot fail

30 min fietsen

Gister moest ik me echt door de trainen heen sleuren, goed plat ook na 3 low carb days. Vandaag een high carb + rustdag en morgen een nieuwe check-up + Chestday. Al met al gaat het voor m'n gevoel echt goed.

• #2.576
Zaterdag 12-1

Chest, beetje armen, buik en kuiten

Al een aantal weken last van een aanhechting/pees in m’n borstspier, vandaag weer extreem last en ook niet vol uit gegaan/wat meer op volume getraind. Om toch voldoening uit de training te halen heb ik nog wat armen extra gedaan.

Benchpress
15x60kg
12x80kg
10x100kg
3x8x110kg (ging easy omhoog, maar als je bij elke herhaling het gevoel hebt dat je borstspier afscheurt ga je niet voluit)

Neutral grip machine press
15x66kg
12x73kg
10x79kg
8x86kg
8x86kg

Cable flys ss into press
4x12x22kg ss 4x12x8

Incline cable flys
3x12x20kg

21’s ss rope pushdowns
3x12 op de rope pushdowns

Dumbell hammer curl ss one arm triceps db extensions
3x12x24kg ss 3x12x16kg

Standing calf raise
4x25x80kg

Rope crunches
4x20 reps

30 minuten fietsen

Vantevoren check-up gehad, coach was weer tevreden. Vetmeting gaf 6% aan (4 puntmeting), hij zou volgende week eens kijken voor een 9 puntsmeting om een duidelijker beeld te krijgen. Dag van te voren een high carb dag gehad, maar stond alsnog plat.. dat is ook het probleem waar ik vorige prep tegenaan liep. Nu is dat geen mega probleem zodra ik op wedstrijd conditionering sta wordt het uittesten hoeveel en hoelang ik nodig heb om compleet vol te staan. Foto’s zijn ook naar de bond gestuurd, met de vraag waarin zij me liever in zien staan classic of bodybuilding.

Ook gelijk langs de fysio gegaan met de borst blessure en hij gaf idd ook aan dat hij of goed verrekt is of een scheurtje erin is. Gelijk terug gaan wanneer de zwelling eruit is en dan kan die vaststellen wat het precies is. Hij weet ook dat ik aan het preppen ben en niet zomaar kan stoppen met een spiergroep te trainen. Als advies gegeven om hoger in de herhalingen te trainen, meer volume en eventuele pre exhaustion technieken toe te passen. Zwaar kut, maar het is wat het is. Neemt niet weg dat ik alsnog alles ga geven.

Wordt vervolgd!

Klote van je blessure. Hopen dat het meevalt!

Ben benieuwd naar de reactie van de bond. Ga je de foto's ook nog ergens plaatsen?

• #2.579
Klote van je blessure. Hopen dat het meevalt!

Ben benieuwd naar de reactie van de bond. Ga je de foto's ook nog ergens plaatsen?
Zullen in de loop van de tijd wel wat foto’s voorbij komen op insta. Besloten hier niets te plaatsen, al helemaal met het werk wat ik doe.

klote van je blessure inderdaad, ik zit zelf met een rug blessure ik weet hoe fucked up het is

Terug
Naar boven