- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
We gaan maar weer eens beginnen met loggen, aangezien we weer serieus aan het preppen zijn voor de JBC en het bijhouden van een log nog meer motivat/ie geeft en wie weet hebben andere hier nog iets aan.
Even een terugblik naar de laatste keer dat ik gelogd heb. Eigenlijk blijven cruisen en blasten. Ondertussen nog wat kleine blessures gehad aan de peesplaten in m'n been / rechter heup wat nu gelukkig gefixt is. Afgelopen blast een flinke bulk gedaan met een groot overschot aan calorieën. Uiteindelijk ben erond de 109/110kg geeïndigd. Natuurlijk ook een hoop maaginhoud en waterretentie, maar gains zijn er zeker gemaakt! Begin december ben ik gestart met het verminderen van de calorieën en sinds vorige week serieus begonnen met diëten.
Op het moment ben ik aan het carbcyclen en begonnen met:
3 low carb days, 1 high carb day, repeat
Cardio:
5-6x30 min fietsen of crosstrainer
Cycle:
750mg test e EW
400mg tren a (100 eod)
400 mg mast p (100 eod)
Bijna 8 weken uit, dus alles zal met de week worden aangepast.
Even een terugblik naar de laatste keer dat ik gelogd heb. Eigenlijk blijven cruisen en blasten. Ondertussen nog wat kleine blessures gehad aan de peesplaten in m'n been / rechter heup wat nu gelukkig gefixt is. Afgelopen blast een flinke bulk gedaan met een groot overschot aan calorieën. Uiteindelijk ben erond de 109/110kg geeïndigd. Natuurlijk ook een hoop maaginhoud en waterretentie, maar gains zijn er zeker gemaakt! Begin december ben ik gestart met het verminderen van de calorieën en sinds vorige week serieus begonnen met diëten.
Op het moment ben ik aan het carbcyclen en begonnen met:
3 low carb days, 1 high carb day, repeat
Cardio:
5-6x30 min fietsen of crosstrainer
Cycle:
750mg test e EW
400mg tren a (100 eod)
400 mg mast p (100 eod)
Bijna 8 weken uit, dus alles zal met de week worden aangepast.

neig dus meer naar -100kg alleen weet ik niet of ik daarvoor wat massa mis. Hoe gaat die bij jou atm?