MuscleMeat

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.541
We gaan maar weer eens beginnen met loggen, aangezien we weer serieus aan het preppen zijn voor de JBC en het bijhouden van een log nog meer motivat/ie geeft en wie weet hebben andere hier nog iets aan.

Even een terugblik naar de laatste keer dat ik gelogd heb. Eigenlijk blijven cruisen en blasten. Ondertussen nog wat kleine blessures gehad aan de peesplaten in m'n been / rechter heup wat nu gelukkig gefixt is. Afgelopen blast een flinke bulk gedaan met een groot overschot aan calorieën. Uiteindelijk ben erond de 109/110kg geeïndigd. Natuurlijk ook een hoop maaginhoud en waterretentie, maar gains zijn er zeker gemaakt! Begin december ben ik gestart met het verminderen van de calorieën en sinds vorige week serieus begonnen met diëten.

Op het moment ben ik aan het carbcyclen en begonnen met:
3 low carb days, 1 high carb day, repeat

Cardio:
5-6x30 min fietsen of crosstrainer

Cycle:
750mg test e EW
400mg tren a (100 eod)
400 mg mast p (100 eod)

Bijna 8 weken uit, dus alles zal met de week worden aangepast.

Sowieso weer in!

Succes

In.

Succes.

Uiteraard volg ik!

Al eruit of je samen met mij de -100 doet of toch classic?

Ik ben benieuwd! Altijd leuk om een wedstrijdprep te volgen. In dus.

wat zijn je stats nu dan?

In

In!

• #2.552
Uiteraard volg ik!

Al eruit of je samen met mij de -100 doet of toch classic?
Kerel, nog niet helemaal uit als ik ze alle 2 zou kunnen pakken doe ik dat uiteraard. Ik zie die wat langere broekjes bij classic niet echt zitten, m'n glutes zijn nou net een van de betere spiergroepen :P neig dus meer naar -100kg alleen weet ik niet of ik daarvoor wat massa mis. Hoe gaat die bij jou atm?

• #2.555
Hierboven is het ook al vermeld afgelopen zaterdag check-up gehad bij m'n coach en ik werd m'n vp gemeten op 7% met 98,7kg (1.86m) inmiddels alweer een kg gezakt. Vandaag een high carb dag dus ben benieuwd hoe het er straks in de gym uit gaat zien. Het gekke is dat ik bijna geen bf vasthoud op de voorkant, alles lijkt wel op m'n rug, billen en benen te zitten. Vanaf nu af aan heb ik elk weekend check-up/poseerles. Coach was in ieder geval tevreden en gaf aan dat ik echt een pak meer massa heb dan vorige prep, mag ook wel want het is inmiddels 2 jaar geleden :P

Dieet blijft voor nu gelijk. Sinds maandag met 50mcg t3 gestart.

Wat ik de vorige keer ben vergeten te vermelden is dat ik deze prep 4 iu HGH mee laat lopen op trainingsdagen (5 dagen pw) , voordeel daarvan is dat ik een heel stuk voller blijf dan in mijn vorige prep en een wat snellere vetverbranding. Vocht wat ik er extra van vasthoud is voor nu verwaarloosbaar als het de laatste weken een probleem blijkt kan het alsnog eruit gehaald worden.

Kerel, nog niet helemaal uit als ik ze alle 2 zou kunnen pakken doe ik dat uiteraard. Ik zie die wat langere broekjes bij classic niet echt zitten, m'n glutes zijn nou net een van de betere spiergroepen :P neig dus meer naar -100kg alleen weet ik niet of ik daarvoor wat massa mis. Hoe gaat die bij jou atm?
Zag die foto en shape zag er al bijna ready uit.
Ik probeer nog wat massa aan te zetten. Kracht is lekker omhoog en trainingen gaan echt top. Mag niet klagen.

• #2.557
Zag die foto en shape zag er al bijna ready uit.
Ik probeer nog wat massa aan te zetten. Kracht is lekker omhoog en trainingen gaan echt top. Mag niet klagen.
Haha thanks man, heb nog wel even te gaan. Wil weer in dezelfde conditionering als vorige x dit keer met veel meer volheid. Voorkant gaat bij mij altijd snel en als eerste.
Misschien binnenkort nog eens een sessie samen knallen, motiveert ook weer!

• #2.558
Trainingen ook nog maar eens gaan loggen!

Gister armen, buik en kuiten getraind:

Straight bar pushdown ss alternating db curl 4x10-12 (45kg/20kg)
DB Skullcrushers ss cable curls 4x10-12 (16kg/40kg)
Concentration curls ss db tricep extensions 4x12 (14kg/16kg)
Db hammer curls ss Rope pushdown 4x12 (24kg/25kg)
Bench Crunches 4x20
Leg press calf raise cluster set (20 sec tussen sets) 15, 12, 12, 12

Post workout 30 min op de crosstrainer.

Super training gehad op de high carbs. Pomp was ook absurd, kracht was goed en shape aanzienlijk droger. Op naar 3 low carb days, wordt weer even grinden. Zelfs op de high carb dag (500gr carbs) val ik nu af. Dat zegt me dat m'n vetverbranding weer op volle toeren draait.

Wordt vervolgd.

Haha thanks man, heb nog wel even te gaan. Wil weer in dezelfde conditionering als vorige x dit keer met veel meer volheid. Voorkant gaat bij mij altijd snel en als eerste.
Misschien binnenkort nog eens een sessie samen knallen, motiveert ook weer!
Kan zeker, laat maar weten als je bij haefland bent!

Succes man en ook in!

Heb je een foto van je shape nu?

Terug
Naar boven