XXL Nutrition

Strive4muscle's log

Bezoekers in dit topic

Topset op de v-squat 6x240kg. Heel erg blij mee! Tijdens m’n blast hoop ik dat apparaat vol te kunnen leggen met kettingen wat dit was al full stack :roflol:
 
Oeh dat klinkt wel goed! Is er een specifieke reden waarom je voor sustanon kiest ipv enth of cyp?

Boldenone ben ik zelf ook erg benieuwd naar... Laatst 3 vials van gekocht voor de toekomst lol.

Op die V-squat zet ik mijn voeten trouwens helemaal onder op het platform. De hak van mijn squat shoes is meestal zelfs 1cm over de rand zeg maar, als je snapt wat ik bedoel. Zo voel ik mijn quads het beste. Alleen ik doe 4,5 plate ipv 6 :(

Als er geen plaats meer is voor plates kan je trouwens achter de rugleuning een dumbbell of barbell leggen. Zag dat laatst op Mat Jansen zijn IG.
 
Oeh dat klinkt wel goed! Is er een specifieke reden waarom je voor sustanon kiest ipv enth of cyp?

Boldenone ben ik zelf ook erg benieuwd naar... Laatst 3 vials van gekocht voor de toekomst lol.

Op die V-squat zet ik mijn voeten trouwens helemaal onder op het platform. De hak van mijn squat shoes is meestal zelfs 1cm over de rand zeg maar, als je snapt wat ik bedoel. Zo voel ik mijn quads het beste. Alleen ik doe 4,5 plate ipv 6 :(

Als er geen plaats meer is voor plates kan je trouwens achter de rugleuning een dumbbell of barbell leggen. Zag dat laatst op Mat Jansen zijn IG.
Totaal geen specifieke reden waarom ik voor sustanon ga. De ene keer blast ik met test e, dan test cyp en nu sustanon :p je hoort vele die zeggen test = test, maar daar ben ik het dan ook weer niet helemaal mee eens want verschillende esters pieken op andere tijdstippen. Bij sust zal het bijvoorbeeld zorgen dat ik wat sneller het “kick in” gevoel merk.

Boldenone is een van m’n favoriete middelen om te gebruiken tijdens eens kcal overschot. Langzame kwalitatieve en steady gains zonder veel bijwerkingen plus eetlust verhogend. Daarbij is die 3D capped delt look ook wel leuk als je redelijk lean bent :)

Bij de v-squat had ik m’n voeten inderdaad iets wat verder na onder kunnen zetten, maar in de positie waarin ik nu sta kan ik heel goed focusen op quads en vooral de adductors wat bij mij een werkpunt is. Heb jij geen last van je knieen als je ze zover naar onder zet? ik had m’n voeten nu op het midden van het platvorm geplaatst.
Ik zag idd dat matt janssen een bb gebruikte dus we kunnen vooruit :p
 
  • Like
Waarderingen: vntl
7.5 is juist kort als je gezondheid je iets doet.
Het zal ook pas week 9-10 zijn dat ik start. Mits alles goed is uiteraard.

Ik ben het zeker met je eens dat het vrij kort is en daarom is bloedprikken / bloeddruk en bloedsuikerspiegel meten meerdere keren per jaar ook zo belangrijk. Ik ben me nu ook steeds meer aan het verdiepen is sarms omdat daarmee toch al een heleboel schade mee teniet kan worden gedaan en alsnog vergelijkbare resultaten kunnen worden geboekt. Daarbij moet ik ook zeggen dat ik geen drugs of alcohol gebruik en het hele jaar gezond eet / cardio doe en van alles supplementen neem om m’n gezondheid op peil te houden. Dat is waar veel mensen te kort schieten.
 
Niet zo’n fan van die v-squat, telkens ik diep ga komt men rug ver van de pad helaas. Krijg er rug aids van.

quads zien er trouwens nog crisp uit.
Tren en mk is sowieso een leuke combo. :D
 
Niet zo’n fan van die v-squat, telkens ik diep ga komt men rug ver van de pad helaas. Krijg er rug aids van.

quads zien er trouwens nog crisp uit.
Tren en mk is sowieso een leuke combo. :D
Als je rug van de pad afkomt ga je te diep. Ik stop ook echt op dat punt waar m’n rug normaal gesproken ervan af zou komen. Wellicht een iets wijdere stand kan ook veel doen?
Ja ik ben ook wel eens benieuwd wat die combo gaat doen normaal kom ik op een rap tempo van die MK bij en uber fullness zonder dat ik veel vet aan zet in een overschot.
 
Niet zo’n fan van die v-squat, telkens ik diep ga komt men rug ver van de pad helaas. Krijg er rug aids van.

quads zien er trouwens nog crisp uit.
Tren en mk is sowieso een leuke combo. :D

Squat shoes is de oplossing voor dat probleem, voor mij dan. Door de verhoogde hiel kan ik me voeten helemaal onderaan op het platform zetten zonder met me onderrug van de pad af te komen. Pure quad activatie.

Doe ik dezelfde oefeningen in all stars of andere schoenen heb ik hetzelfde probleem en is de oefening ruk. Verder vind ik de V squat ook niet bepaald super maar het is de enige hack squat variant die mijn gym heeft.
 
Squat shoes is de oplossing voor dat probleem, voor mij dan. Door de verhoogde hiel kan ik me voeten helemaal onderaan op het platform zetten zonder met me onderrug van de pad af te komen. Pure quad activatie.

Doe ik dezelfde oefeningen in all stars of andere schoenen heb ik hetzelfde probleem en is de oefening ruk. Verder vind ik de V squat ook niet bepaald super maar het is de enige hack squat variant die mijn gym heeft.
Gaan we het toch eens op die manier proberen! Ik vind het wel een geweldige oefening, plus de single leg press. Zijn echt 2 oefeningen waarbij ik 100% op progressieve overload kan focussen zonder dat iets anders een beperkte factor is (bijv de onderrug bij een squat).
 
Als je rug van de pad afkomt ga je te diep. Ik stop ook echt op dat punt waar m’n rug normaal gesproken ervan af zou komen. Wellicht een iets wijdere stand kan ook veel doen?
Ja ik ben ook wel eens benieuwd wat die combo gaat doen normaal kom ik op een rap tempo van die MK bij en uber fullness zonder dat ik veel vet aan zet in een overschot.
Hmm ik ga net graag diep bij squat variaties. Vind het wat vreemd om mijzelf tegen te houden om dieper te gaan.
Zelf mk en tren gedaan en dat was toch wel een van de betere cycles. Zeer lean gegained dan met idd goeie volheid!
Squat shoes is de oplossing voor dat probleem, voor mij dan. Door de verhoogde hiel kan ik me voeten helemaal onderaan op het platform zetten zonder met me onderrug van de pad af te komen. Pure quad activatie.

Doe ik dezelfde oefeningen in all stars of andere schoenen heb ik hetzelfde probleem en is de oefening ruk. Verder vind ik de V squat ook niet bepaald super maar het is de enige hack squat variant die mijn gym heeft.
Ik draag altijd squatschoenen bij quad oefeningen :p helaas helpt dit niet zo veel bij die v-squat. M’n gym heeft een oudere versie die ‘beter’ is maar ook niet 100% helaas
 
Gaan we het toch eens op die manier proberen! Ik vind het wel een geweldige oefening, plus de single leg press. Zijn echt 2 oefeningen waarbij ik 100% op progressieve overload kan focussen zonder dat iets anders een beperkte factor is (bijv de onderrug bij een squat).

Bedoel je deze single leg press? Mijn gym heeft die ook en ik vind het fucking geweldig. Je kan gewoon vol duwen met 1 been idd zonder dat ook maar iets in de weg zit of limiteert. Zieke shit.

1577376260439.png
 
Bedoel je deze single leg press? Mijn gym heeft die ook en ik vind het fucking geweldig. Je kan gewoon vol duwen met 1 been idd zonder dat ook maar iets in de weg zit of limiteert. Zieke shit.

Bekijk bijlage 475160
Jup dat is die wat wij ook hebben! Geweldig apparaat. Ik zit nu op 8x220kg 1 plaat van 20kg en hij is vol :D een van de enige single leg presses waarbij ik super goedkan focussen op quads!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Afgelopen dinsdag bloed laten prikken en vandaag gebeld voor de uitslag. Vrijwel alles was binnen de referentiewaarde op vitamine B12 na (die was verhoogd maar niks om zorgen over te maken volgens de huisarts) en ik ga alsnog morgen langs om alles op te halen en de bloeddruk te checken.

Als alles good to go is zal ik volgende week updaten met betrekking tot m’n trainingsopzet en cycle ;)
Start shape 99-100kg atm, vetpercentage redelijk lean 8-9% i guess.
 

Bijlagen

  • B90942B1-BEB5-4AF0-B67E-4BCFA104A53F.jpeg
    B90942B1-BEB5-4AF0-B67E-4BCFA104A53F.jpeg
    95,7 KB · Weergaven: 77
  • AD3C92A8-EA57-4129-81D5-0413EEDB4C1E.jpeg
    AD3C92A8-EA57-4129-81D5-0413EEDB4C1E.jpeg
    100,8 KB · Weergaven: 74
  • 06C799BC-DDEE-4A12-8381-1253DD9C0F28.jpeg
    06C799BC-DDEE-4A12-8381-1253DD9C0F28.jpeg
    106,4 KB · Weergaven: 86
Ziet er goed uit man. Lekker lean, density komt goed door.
 
Lekker droog, goeie shape man! :D
 
Back
Naar boven