MuscleMeat

Sticky Strongman training locaties

Bezoekers in dit topic

Wat meer info wat betreft Meppel,

Monolift
Log press (3)
Viking press (2)
Car deadlift mogelijk
Hercules hold
Fat bar
Atlas stones
Circus dumbell (2)
Yoke (2)
Farmers walks (stuk of 4/5)
Trekkerbanden
Olympische bench
DB's 2-60kg
Schijven 0,5-40kg

En natuurlijk het gebruikelijke spul aan machines, ruimte om te squatten etc etc.
Is dat een nieuwe locatie of Pure Power Gym?
Ik lees dit nu pas. Ik heb stones 90 t/m 170 kg, twee yokes, timbers, log, meerdere tyres, slee, prowler, een harness, duck, fat bars, fusten, kettlebells en weet ik wat meer nog. Er staat wel eens wat te koop hier en daar (laatst de stones online gezet) omdat de interesse voor strongman gewoon niet zo groot is hier, bijna iedereen is gericht op powerlifting. We hebben wel nog een highlander bij ons trainen. Maar we hebben eigenlijk wel alles om voor een strongman locatie door te kunnen gaan denk ik.
Staat erbij.
 
Is er ook een locatie in de buurt van de achterhoek/Doetinchem?
 
Is dat een nieuwe locatie of Pure Power Gym?

PPG is sinds december verhuisd idd, er is nog weinig over van de 'hardcore gym' die het was. Atlas Stones, Farmers walk, yoke walk, noem het maar op, hebben ruimte moeten maken voor een vrouwen fitnesszaal en een CrossFit rek.
Enige wat er nog echt over is voor de krachtsporter is een ruimte met een aantal deadlift- (6) en squatplekken (stuk of 8), een monolift, één viking press, en het standaard sportschool assortiment (db's, machines, ed).

Jammer maar helaas.
 
Jitse Kramer - Leeuwarden kun je toevoegen aan de lijst
 
Ben sinds kort aan het trainen voor eerste strongman wedstrijd in Squatsquadcity in Brugge. Zit in zelfde gebouw als een crossfit dus veel ruimte om te bewegen.
Specifiek voor strongman zijn de volgende zaken aanwezig: logs, axles, stones van 70 tot 140?kg, DL baar en blokken, sleeën, yokes, circus dumbell, tires...
 
Wout Zijlstra en Slappeterp kunnen uit de lijst Friesland. Ik heb nu een oude gymzaal in Leeuwarden genaamd Strongfit058.
118876529_1563401067201142_5910238909565571789_n.jpg
 
Wat is de beste optie voor een sportschool in Leeuwarden? Ik zit nu bij de Basic-Fit maar ik zou graag naar een sportschool gaan waar de mensen iets wat meer professioneler trainen... Ik doe vooral veel aan krachttraining.
 
Wat is de beste optie voor een sportschool in Leeuwarden? Ik zit nu bij de Basic-Fit maar ik zou graag naar een sportschool gaan waar de mensen iets wat meer professioneler trainen... Ik doe vooral veel aan krachttraining.

Zit er geen BigGym in Leeuwarden? Moet wel goed zijn.
 
Wat is de beste optie voor een sportschool in Leeuwarden? Ik zit nu bij de Basic-Fit maar ik zou graag naar een sportschool gaan waar de mensen iets wat meer professioneler trainen... Ik doe vooral veel aan krachttraining.
Zie post boven je Jitse
 
Back
Naar boven