XXL Nutrition

Sticky Strongman training locaties (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dus, zit er wat in Gelderland?
In de buurt van Angerlo
 
Dus, zit er wat in Gelderland?
In de buurt van Angerlo

Nee, afhankelijk van waar je in Gelderland woont kun je terecht bij RAW in Baarn of bij Jarno in Varsen (vlakbij Ommen)
Overigens is het zo, maar dat zal mogelijk op meerdere locaties zo zijn, dat je bij Jarno niet zomaar terecht kunt. Gezien het nivo van de mannen die daar trainen, zul je de nodige basis moeten hebben om daar mee te kunnen trainen. Maar met wat overleg kun je altijd kijken wat er mogelijk is.

@ TS; de trainingslocatie van Jarno is dus niet in Vroomshoop, maar in Varsen.
 
Die stond al in de lijst. ;)
 
Kun je bij de gym van Wout Zijlstra gewoon zonder afspraak komen ? Hij reageert niet op whatsapp en mail namelijk..
 
Kun je bij de gym van Wout Zijlstra gewoon zonder afspraak komen ? Hij reageert niet op whatsapp en mail namelijk..

haha ja dat doet die soms... mss kun je via Johan Langhorst een keer mee.
 
haha ja dat doet die soms... mss kun je via Johan Langhorst een keer mee.

Ik ben daar al geweest, erg mooie gym moet mooi spul ! Alleen wat Wout er zelf niet maar Johannes de wit was er wel ;)
 
Zoek iets dicht bij Arnhem :/
 
Daar zal best ook iets zitten verwacht ik maar als het hier niet gemeld wordt kan ik niks in het overzicht opnemen. En anders naar Baarn of Best toe.
 
Omgeving arnhem zit geen strongman naar mijn weten. Eastside performance nijmegen? En anders volgens mij idd wij
 
Assen, energym heeft het eea liggen
Yoke, log, farmers, sled, 1 tyre, 2 stones, dumbells tot 70kg en voldoende barbells en plates.

Energym = falliet. :mad:

Er wordt het e.e.a. door leden ondernomen om zelf iets op te zetten m.b.t. PL en Strongman.
 
Hoe kan ik de locaties in Limburg BE bereiken? Ik zou graag strongman trainingen willen doen maar heb er nog geen ervaring mee.
 
Energym = falliet. :mad: Er wordt het e.e.a. door leden ondernomen om zelf iets op te zetten m.b.t. PL en Strongman.


Er zijn inderdaad (Ex-)leden van Energym druk bezig om e.e.a. op touw te krijgen voor Powerlifting en Strongman...

Het loopt vooral stuk op goedkope ruimte in Assen..:(
Dus mochten er nog mensen zijn die goedkope ruimte weten graag PB.
 
Hoe kan ik de locaties in Limburg BE bereiken? Ik zou graag strongman trainingen willen doen maar heb er nog geen ervaring mee.

Je mag me altijd een pm sturen of toevoegen op facebook

---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:19 ----------

In Hasselt kan er in de box van CF Hasselt sinds kort ook strongman getraind worden
 
Iets in zuid-holland voor met name powerlifting/strongman? SportJa te Leiden kan je wel oly liften (racks, DL platforms etc.), maar iets te hoog crossfit gehalte.
 
Weert mag er ook bij. WSM weerterstrongman (is eigenlijk de naam van van de botenwerf van mijn opa vroeger, weerter scheepsbouw maatschappij. Maar daar heb ik nog logo's van).
Yoke, farmers(kopie NK kwalificaties), IFSA log, sledpull, en nog meer (ligt ook nog ergens anders rommel) + werkplaats waar alle onderdelen worden/zijn gemaakt. Powercage enz ook aanwezig.
 
Is er in Noord-Holland nou echt helemaal niks? Best wel ruk dit :P Ben toch wel echt van plan om strongman contests mee te gaan doen.
 
is er buiten gullegem geen enkele andere gym om strongman training te doen in west vlaanderen? het is namelijk nog steeds een uur een half rijden voor ons :s
 
Back
Naar boven