Fitness Seller

PL, Strongman en BB trainen in West Vlaanderen

Bezoekers in dit topic

Tom Vt gaat Gullegem ook eens op zijn grondvesten doen daveren deze zomer, misschien kom ik dan wel eens mee.
 
Er zijn een viertal commerciële fitness-centra in de streek... daar zit heel veel volk. Maar hier en daar in die verwijfde oorden vind je tussen de gaylords en ecto-juicers ook iemand die hard traint of dat tenminste wil.

Pacific Gym? :D
 
die ja, en de fit for fun in gullegem

Waarom bump je dit trouwens plots ? Wij amuseren ons ondertussen lekker in ons ondergronds trainingswalhalla, als anderen liever in de gaycentra blijven is dat hun probleem. Mijn gebande broer heeft net 205kg gebencht, maandag heeft hij vlot 290kg gesquat. The strong get stronger.
 
yepla 205 bench

Dat gaat vonken geven volgende week op die wedstrijd!

Verdoemme kga men pronostiek mogen bijstellen
 
yepla 205 bench

Dat gaat vonken geven volgende week op die wedstrijd!

Verdoemme kga men pronostiek mogen bijstellen

Ik denk het ook, hij zal het kot afbreken
Staat nu al nijdig, wat zal dat zijn na een paar dagen rust :)
 
die ja, en de fit for fun in gullegem

Héhé, daar (pacific) train ik. :o Althans nog twee weken, daarna aan de slag in mijn homegym. Het is inderdaad een homo tent, maar dat heeft dan weer als voordeel dat het power rack nooit bezet is. :o
 
Laatst bewerkt:
Héhé, daar (pacific) train ik. :o Althans nog twee weken, daarna aan de slag in mijn homegym. Het is inderdaad een homo tent, maar dat heeft dan weer als voordeel dat het power rack nooit bezet is. :o

Ik wil niets insinueren, maar weet gewoon dat de allerbeste privégyms van vlaanderen + de nodige kennis zich op een boogscheut van je woonplaats bevinden...

Anders moet je maar eens de mening van Possessed of Pitbull44 vragen, die mannen hebben ondertussen de weg gevonden...
 
Man, wat zou ik graag bij jullie willen trainen...
 
Ik train ook in de pacific gym en ben het daar eigenlijk strontbeu...
Heb je een dipstation?Waar ligt die gym juist?
 
Laatst bewerkt:
Ik train ook in de pacific gym en ben het daar eigenlijk strontbeu...
Heb je een dipstation?Waar ligt die gym juist?

Ik geef op pagina 1 een lijst met materiaal waar vele krachtsporters alleen maar van kunnen dromen (en dit in TWEE gyms), en jij vraagt naar een dipstation...?
Is dat je belangrijkste zorg ?

Adressen ga ik hier trouwens niet openbaar geven, maar je kan me PM'en als je eens wil meetrainen (komende week ben ik wel in het buitenland, vanaf 7 november dus)
 
Have fun in het Verre Oosten, de week nadien (14de november dan) ben ik normaal gezien weer present.

@Killerbee, niet twijfelen gewoon keer afspreken.
 
Ik wil niets insinueren, maar weet gewoon dat de allerbeste privégyms van vlaanderen + de nodige kennis zich op een boogscheut van je woonplaats bevinden...

I'll keep it in mind. ;)

Ik geef op pagina 1 een lijst met materiaal waar vele krachtsporters alleen maar van kunnen dromen (en dit in TWEE gyms), en jij vraagt naar een dipstation...? s dat je belangrijkste zorg ?

:roflol:! Killerbee is één van de homo's waarover ik het had. :o
 
I'll keep it in mind. ;)



:roflol:! Killerbee is één van de homo's waarover ik het had. :o

Hoe kan ik zeker weten dat je zelf ook niet tot die categorie behoort ?
There's only one place to find out : under the bar ! :)
 
Ik train ook in de pacific gym en ben het daar eigenlijk strontbeu...
Heb je een dipstation?Waar ligt die gym juist?

:roflol: ga niet voorbij start, u ontvangt geen toegang tot dit trainingswalhalla.
 
Brugge - Bij een grote drugactie in Breskens in Nederland (Zeeuws-Vlaanderen) werden zaterdag 15 West-Vlaamse drugstoeristen opgepakt. Dat meldt de Nederlandse politie Zeeland zondag.

Het gaat om jongeren tussen de 20 en 30 jaar uit Brugge, Knokke, Roeselare, Nieuwpoort, Izegem, Sijsele en Gullegem. Ze hadden in totaal 120 gram softdrugs bij zich. Iedereen kreeg een boete van 400 euro.

Belgische drugstoeristen veroorzaken al geruime tijd overlast in de buurt van het fiets- en voetveer in Breskens. Er is sprake van stankoverlast en er wordt ook drugs gebruikt op openbare bussen. Enkele buschauffeurs werden al bedreigd door gedrogeerde drugbezitters. (Bron: Belga)
Niemand van jullie hoop ik :)
 
Ik moet je teleurstellen vrosnievos, wij waren op dat moment op een wedstrijd in Oostende

Veel gelul verder in dit topic maar totnogtoe nog geen serieuze reacties van mensen die daadwerkelijk willen/durven komen trainen
 
Ik moet je teleurstellen vrosnievos, wij waren op dat moment op een wedstrijd in Oostende

Veel gelul verder in dit topic maar totnogtoe nog geen serieuze reacties van mensen die daadwerkelijk willen/durven komen trainen


Ik durf wel,maar kheb zelfs alles thuis!!Als mensen niet willen komen trainen,toont aan hoe gemotiveerd de meesten zijn!!

Ik heb jongens die komen trainen en die 2uur met de trein moeten reizen!!
Deze jongens zijn de toekomst van het powerliften...
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven