AndroidHealthClinic

Sticky Strongman training locaties

Bezoekers in dit topic

Bij Marcel Elsinga, Slappeterp Friesland
aanwezig stones, logs, wheelflip, timberwalk, carcircle, hooggooien,yoke,
 
Bij Marcel Elsinga, Slappeterp Friesland
aanwezig stones, logs, wheelflip, timberwalk, carcircle, hooggooien,yoke,

Vandaag de nieuwe trainingsschuur onveilig maken! Welkom op het forum Marcel en tot zo!
 
Zijn er nu zo weinig locaties in het Noorden van het land? Drenthe, Noord-Holland en Gelderland blijven achter, kan het bijna niet geloven. Als iemand een locatie weet geef het dan door.
 
Mijn nieuwe trainingslocatie is nu ook actief :)

HNS te Lebbeke (OVL).
 
H8000 Barbell Club

Gullegem, België
 
Locaties bijgewerkt. Mooi dat Vlaanderen toch ook mooi verspreid is door het land.
 
Zijn er Strongman gyms of garage settings in omgeving Amsterdam?

Groet,

Dutinder
 
Volgens mij moet er wel een locatie in de buurt zitten dacht ik maar ik heb daar geen informatie over ontvangen dus kan het niet in de lijst opnemen.
 
Zijn er nu zo weinig locaties in het Noorden van het land? Drenthe, Noord-Holland en Gelderland blijven achter, kan het bijna niet geloven. Als iemand een locatie weet geef het dan door.


Assen, energym heeft het eea liggen
Yoke, log, farmers, sled, 1 tyre, 2 stones, dumbells tot 70kg en voldoende barbells en plates.
 
Lijst bijgewerkt
 
Spullen van Mike is nu samen gegaan met Powerbase.
Paul heeft toch alles verkocht?
 
Klopt, had de locaties verwijderd op de kaart, lijst was ik vergeten.
 
Hoi,
Ik zie net iets boven het midden van nederlands limburg ook een stipje staan. Waar is die locatie?
 
Hoi,
Ik zie net iets boven het midden van nederlands limburg ook een stipje staan. Waar is die locatie?

Dat is bij mij thuis, stelt niet veel voor, heb een boomstam, farmers en een fat dumbell. Verder ook deadlift bar en gebruikelijke materiaal natuurlijk. Voor complete strongman trainin moet je naar brunssum of eindhoven. Anders pm maar, gr aron
 
Zijn er trainingslocaties in Vlaams-Brabant?
 
Hmm k hoopte wel iets dichter te kunnen (ik ben van Leuven)
 
Op texel nog een locatie ? Ik ga mei vakantie daar paar dagen heen :(
 
Beste leden!

Ik ben een Strongman/powerlift gym begonnen in het westland!
De meeste Strongman onderdelen staan er en ook kun je er Squaten, Deadliften en Benchen.
Deze week komen daar ook nog een paar standaard gym apparaten bij zoals: Legpress, Rows, t-Bar, Bicep curl, enz. Geen Fit for free rommel maar oldschool machines!!
Het zal geen complete sportschool worden maar wel zal er de basis staan zodat je ook de ondersteunende oefeningen kunt doen.

Het heeft een oppervlakte van 600m2 dus genoeg plek om uit te breiden, het zal nog wel even duren voor alles er is wat ik wil. Maarja kost allemaal veel geld.
Wil gewoon een mooie trainingslocatie neerzetten waar veel mensen met veel plezier kunnen trainen en hun doelen halen!

Dus heb je zin om een keer te komen trainen of wil je lid worden stuur even een pb of mail naar: realstrengthrijswijk@gmail.com via facebook mag natuurlijk ook.

https://www.facebook.com/realstrengthrijswijk
 
Back
Naar boven