MuscleMeat

Strongman Training @ SMTL

Gij blijft god non den jus van mijn erdinger af JONGUH !

• Topic Starter Topic Starter
Jongens, heb gisteren genoten! Vruchtbare vergadering en een goede zoep-avond!! Heerlijk!!!

We zijn er wat sterkste limburger betreft ook goed uitgekomen denk ik zo. Ligt iemand nog iets op de tong, schroom niet het te vertellen. Op naar een nog succesvoller nieuw seizoen

Mannen, nogmaals dank voor het stelen van de show op de demo dagen! Jullie hebben alles gegeven en zijn weer een reclame voor de sport geweest. En dat heeft weer z'n vruchten afgeworpen... Thanks!!

HELLALUIA!! No problema "Paco" :cool:

Met plezier gedaan man!

Was trouwens gewoonweg prachtig om te zien dat die zanger bij zn optredens gemiddeld 5 man voor het podium had staan en telkens wij aangekondigd werden de zaal vol liep :roflol:

was tof om te doen!

Klinkt erg intressant. Balen dat ik in het noorden van Limburg woon.
Net iets te ver om iedere keer op en neer te rijden.
Maar ik hou het in de gaten voor het geval dat....
Ik zou zeggen...vooral doorgaan!
Groet Danny

Klinkt erg intressant. Balen dat ik in het noorden van Limburg woon.
Net iets te ver om iedere keer op en neer te rijden.
Maar ik hou het in de gaten voor het geval dat....
Ik zou zeggen...vooral doorgaan!
Groet Danny

Als ik bij SMTL ga trainen rij ik 45min, bij RPB 2u, bij Jimmy of Woopy 1.30u en om eens bij Wout te gaan heb ik zelfs al eens 4u gereden (allemaal enkele rit)

Sommigen zitten elk weekend een paar uur in het openbaar vervoer, het is maar net wat je er voor over hebt...

Als ik bij SMTL ga trainen rij ik 45min, bij RPB 2u, bij Jimmy of Woopy 1.30u en om eens bij Wout te gaan heb ik zelfs al eens 4u gereden (allemaal enkele rit)

Sommigen zitten elk weekend een paar uur in het openbaar vervoer, het is maar net wat je er voor over hebt...

Idd. Ik ben overal al geweest om te trainen. Uren op en neer naar Jarno, meet bij Steven in Belgie, Jan in Belgie, uur naar Raalte regelmatig. Zaterdag weer Haefland bijna 2 uur naar Limburg. Het is maar wat je ervoor over hebt.

Dit weekend training?

Nieuwjaarsdag? Nee denk het niet, bovendien zijn de spullen van de demo nog niet terug. Een weekje wachten, sorry!!

Wij komen zondag af als dat goed is :D

Ik ben er !

Aanwezig

Mooi, kan best dat ik ietwat later ben, maar zal er zijn! Nieuwe toys worden zondag a.s. geleverd!

Ik kom ook mee met sanca en joris.:D

Boom ff douche essen en hemelaal loca gaaan in de stable. !

Wie is allemaal stall zondag.

Enzo,Fausto,Chris,Sanca,Ruben. Komen zoizo.

Examen. :(

Terug
Naar boven