XXL Nutrition

Strongman Training @ SMTL

ik ben benieuwd maurice, ik ben benieuwd;)

Be prepared !

AArghhh Ben nu al gebrand.. !

• Topic Starter Topic Starter
Heren oftewel gebrande pinda's: het is wellicht verstandig van te voren de plannen een beetje te overzien. Ter plekke nog gaan organiseren is een beetje kortdag. Ikzelf speel gastheer, dit laat ik dus aan anderen over. Tip!

---------- Post toegevoegd Thu 15 Dec 2011 om 08:34 ----------

Ow ja en neem allemaal een euro mee want judodomi wordt deze avond een man!

New kids Nitro om 22:25 in Foroxity en daarna Sittard in of 22:15 New Kids Nitro Royal in heerlen en daarna het centrum in :)

Lijkt me een mooi affiche!!

---------- Post toegevoegd Thu 15 Dec 2011 om 08:49 ----------

Om 20:00 beginnen he!

Sittard !!! ik ben nog nooit opstap geweest in sittard, dus daar wil ik graag heen maar ik pas me ook wel aan hoor !!

sittard is voor mij natuurlijk fijn, de forox is 5 min. bij mij vandaan

Sittard op vrijdag is mwoah mwoah, bij de buren is het wel ok tough...

Ik ben er om 20.00u.

Blijf uiteraard nog wel even nakletsen met een hapje en een drankje, maar ik ga wel op tijd naar huis vrijdagavond. Dan weten jullie dat alvast.

Ik kom gezellig mee vergaderen maar dat stapje in de wereld sla ik over, moet zaterdag vroeg uit de veren

Pushy shits !!!!! Mee de stad in :P. :cool:

ik ga wel mee nitro maar daarna is het goed geweest, saturday is an early day

24zx9cg.jpg

Bier macht uns KRAFTIG Dus domi me de stad in helemaal de t*ring zuipe en dan werke !! :cool:

Haha, Sanca heeft niet eens bewerking nodig om er bij te passen :D

Domi is bang voor wat er komen gaat! Je bent jong en veerkrachtig, jij gaat dus all the way!!!

Erdinger 1 Erdinger 2 :klink: Erdinger 3 :nanner: Erdinger 4 :kots: Erdinger 5 :zuip: Erdinger 6 :kots: En dan :mc:

Tada

Terug
Naar boven