MuscleMeat

Strongman Training @ SMTL

Sanca , heb je er iets aan als ik naar Brunssum toekom?

Als je me kunt prikkelen om hard te gaan misschien wel ja !! Als het goed is voor Alex tenminste...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.104
Dan stel ik voor dat jullie een date hebben! Er is gewoon training!

• #1.105
Stones die buiten liggen, ook graag buiten laten liggen. Tenzij iemand ze met een hoge druk spuit (zelf meenemen) schoon wil maken ;)

Niceness :cool:

Ik heb geen hogedrukreiniger dus zal eraf blijven. Hoop dat ik de stones die binnen liggen kan ontcijferen qua gewicht

Gewoon optillen en schatten, en ik zal je prikkelen we hebben toch een date of nie?

It's a date :heart: zie je zondag om 12u dan !!

:yell::lifter: allrighty then!!!

• #1.110
Gewichten staan op stenen. Ben alleen bang dat je met 140 mag beginnen

Jammer, had wel zin in stones

• #1.112
Mannen, zondag a.s. mijn laatste event training voor het NK. Gelukkig weer op eigen bodem. Ik wil de onderdelen van het NK op 80% van de NK gewichten trainen. En dan de wedstrijd simuleren. Geen hoop sets maken, maar gewoon 1 run. Jullie snappen het wel. Ik hoop dat er een paar jongens hun training hieraan willen aanpassen en met mij mee willen doen. En dan doel ik een beetje op de wat sterkere jongens. Teun , Enzo, Maurice, Ruben are you ready 2 kick my ass? (no offence naar de andere jongens)

Yup, will be there Lexus to kick your big ass!

Lex eventstraining staat eigenlijk niet in mijn programma, maar zondag ben ik er om aan jouw zijde te strijden. Om 12:00 zal ik er staan met schuim op mijn mond om je pijn te doen.

met lex besproken: deze banged up limbo staat tot jullie dienst om gewichten te slepen/aan te moedigen... SMTL: 1 team, 1 taak!

Goede teamspirit mannen!

Dominique het woordje "up" weglaten en "gang" ervoor en je weet wat je zondag te wachten staat, hahahahaha.

Mwuhahahaha :roflol:

alles voor het team maurice ;)

Terug
Naar boven