MuscleMeat

Strongman Training @ SMTL

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
Vandaag is de demo letterlijke en figuurlijk in het water gevallen. We hebben de eerste 2 uur in 2 verschillende kroegen en in een friture onderdak gevonden (wat natuurlijk niet heel erg bezwaarlijk was). Het regende ppenstelen. Daarna met de organisatie besloten geen demo's te doen. Had echt geen zin. Wel nog even naar de markt voor een korte maar pittige training

Laatst bewerkt:
  • #1.062
Iemand zin om woensdag avond rond 19:30 - 20:00 met me te truckpullen? Dit is na mijn rug/ been training op HS

Sorry Alex, het koppeke zegt, ja, ja, het lichaam zegt neeeee

• #1.064
Snap het Sanca man, aan je instelling ligt het zeker niet!

Sorry alex heb tot 9 uur opening van spa.. Eten en drinken for free.. :D

• #1.066
Wie is er zondag a.s. op de markt? Ik ben van plan om yoke, tyre, stones en truckpull te doen. Allemaal in deze volgorde. You're most welcome to join in TEAM limburg

lex wij zijn daar maar houden het bij pull events, we doen wel stones wanneer jij yoke/tyre doet en wanneer jij aan de stones gaat gaan wij voor timbers...

groetjes domie

Mn kinesist zegt dat ik het rustig aan moet doen maar natuurlijk kriebelt het behoorlijk, als ik kom doe ik met je mee Alex (tire wel nog altijd onder voorbehoud door de kuit en bij de rest kijk ik hoe mn rug reageerd)

lex wij zijn daar maar houden het bij pull events, we doen wel stones wanneer jij yoke/tyre doet en wanneer jij aan de stones gaat gaan wij voor timbers...

groetjes domie

Wederom je eigen plan trekken.. Waarom gewoon niet meedoen wat er op het menu staat?

Je wilt het bij pulls houden. Tire, stones en truckpull zijn allemaal pull events. Weer zo'n groepjesvorming. Jammer.

• #1.070
Sanca-man: je wilt met je kuit geen wheelflip doen, maar wel truckpull ;)

Njah, bij de prowler had ik vorige week geen last en bij tire wel, vandaar :P

renier? wie is dat? ik ga me inhouden en niet ragen, want misschien mag ik je irl wel, maar waar slaat deze opmerking op? ik kom tenminste

truckpull een pull event? juist man, zware belasting op je rug...
ik heb alex gezegd dat ik (en ritchie daarbij) om de week pull/lb/press events in de stal komen doen, zodat we er wel zijn maar het niet te veel ten koste gaat van het "bouwen aan de basis"

Hahaha, domie ik weet wie Reinier is en deze man wil je echt niet kwaad hebben. Bedenk vooraf wat je tegen hem zegt, want slechts 1 verkeerd woord is voor hem genoeg om zijn bloed te doen koken en jou fysiek en mentaal te ruineren. Heb hem al enkele malen mogen ontmoeten en zijn fysiek staat mij nog steeds op mijn netvlies gebrand, zelden zo'n symbiose van kracht, uithoudingsvermogen en talent gezien. Dus Dome don't start a rage and mark your words or choose them wisely.

• #1.074
Janssen, dit was weer je geniale post van het jaar. Na het snoepje met papier van vorig jaar is dit een mooie runner-up. Mooi om te zien dat je naamgenoot jou iedere keer die inspiratie geeft!

Owja, en super-domie, truckpull harnas + rope vind ik zeker een gedeeltelijk pull event ;)

Ik ben der morgen ook boys..! Bist morgen x

Hahaha, domie ik weet wie Reinier is en deze man wil je echt niet kwaad hebben. Bedenk vooraf wat je tegen hem zegt, want slechts 1 verkeerd woord is voor hem genoeg om zijn bloed te doen koken en jou fysiek en mentaal te ruineren. Heb hem al enkele malen mogen ontmoeten en zijn fysiek staat mij nog steeds op mijn netvlies gebrand, zelden zo'n symbiose van kracht, uithoudingsvermogen en talent gezien. Dus Dome don't start a rage and mark your words or choose them wisely.

Subliem!

subliem of niet, ik vind het niet erg leuk als externe mensen mij op een afkrakende manier aanspreken over iets waar ze geen verstand van hebben... ik heb allang met alex besproken hoe ik ga trainen komende tijd en vind het niet leuk als mensen proberen te steuken...

groeten (ook aan reinier) van dominique

subliem of niet, ik vind het niet erg leuk als externe mensen mij op een afkrakende manier aanspreken over iets waar ze geen verstand van hebben... ik heb allang met alex besproken hoe ik ga trainen komende tijd en vind het niet leuk als mensen proberen te steuken...

groeten (ook aan reinier) van dominique

Hahaha, niet jaloers worden Domie, jij blijft mijn numero uno.

Ik dacht dat ik dat was Maurice :(

Terug
Naar boven