AndroidHealthClinic

Strongman Training @ SMTL

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.181
Het klopt dat er slechtere beurten wel eens goedgekeurd zijn. Maar als je eerlijk bent heb ik hem niet een seconde onder totale controle, ik blijf bewegen met mijn voeten, dus tel hem voor mezelf niet.

• #1.182
Iemand vrijdag ochtend zin & tijd om met mij wat te knuffelen op de Vrijemarkt?

Altijd zin Lex..

Wil je ook nog trainen? ;)

• #1.184
Uiteraard! 11:30 begin ik. Je bent meer dan welkom. Heb wel om 12:00 nog iets met een journalist

Ik ben er bij.. het weekend gaat me niet lukken namelijk.

• #1.186
Nice

wie gaat er allemaal trainen zondag ??????

Chris doe je dan een sexy dansje voor mij ?

chris, ik kom als er genoeg komen... licht ook aan wat sanca doet, zouden misschien naar herstelt gaan? maar zo niet kom ik zeker!

faus zeker doe ik een dansje voor je en doom niet zo lkkr komen trainen ;-)

Ok Chris dan kom ik wat stones doen en wat joke en weel barrow !

ik ben er morgen ook gewoon.... stones/yoke klinkt fine faust, wheelbarrow weet ik nog niet, vind dat altijd zon gedoe met draaien, kunnen ook weer eens gewoon farmers doen...

Hallo, ik ga deze week de boomstammen afmaken die ik nog heb liggen. Ik moet dertig posts doen om ze bij gezocht en aangeboden te zetten. Daarom zeg ik het hier alvast. Ik kan ze maken met normale borstbreedte zoals die van de nk loglift (die heb ik ook gemaakt) of met borstbreedte zoals die van Jarno Hams. Dit is allebei ifsa maat maar nu kun je nog kiezen, mocht je er één wilen kopen.

Ik denk dat ik morgen niet kom trainen maar dat is nog niet 100% zeker.

Ik kan ze ook voor je te koop zetten als je wilt T' , anders even in de trainingslogjes gaan spammen en dan heb je zo 30 posts

Als je hier op reageerd heb je er ook alweer 1 erbij, hoppa :D

Bij mij heb je al 1 koop iig ! Als je wilt

Wat wordt de prijs?

• #1.197
Beste mannen, aandacht voor het volgende:

- Ik heb afgelopen vrijdag uit tijdnood de stal niet op kunnen ruimen (had een foto-shoot en moest door voor medisch rapport). Mijn excuses daarvoor! Wellicht willen jullie het de juiste plaats geven. Alvast bedankt!

- Ik ben op zoek naar een aantal lege bierfusten van 30ltr. Minimaal 2. Ik heb deze nodig om het hooggooien WSM style te oefenen. Misschien hebben jullie hier nog een / meerdere liggen. Willen jullie die doneren of verkopen aan de stichting. Mocht dit niet zo zijn, mag ik iemand vragen deze te kopen (bij een slijterij)? Uiteraard zal ik vooruit betalen. Het is alleen zo dat ik morgen met vakantie ga en zeer weinig tijd heb om deze tijdig te regelen, doch zou ik dit onderdeel op korte termijn willen trainen. Indien ze er volgend weekend niet zijn heb ik 2 weken gemist voor de WSM. PM of APP me even als je me wilt helpen.

- Indien men komende zondag gaat trainen de 2 stones onder het oude yoke niet gebruiken. 175kg moet uitgeprepareerd worden en 200+ moet nog uitharden.

- Ik heb de busvelgen gisteren weggebracht om banden op te laten leggen. Volgende week hebben we de uber-brute DL!!! Zoals gebruikt gaat worden op P&P

- Ik heb 4 natuurstenen opgehaald verschillend in gewicht voor rocklift. Als ik moet inschatten: 60 - 75 - 95 - 120kg. Deze liggen op een pallet in de grote lege hal naast de trainingsruimte. Misschien willen jullie Andre vragen deze pallet in de trainingsruimte, naast het squatrack te zetten (waar de sandbags stonden). Hij heeft een vorkheftruck ;)

- Let op: er ligt nog flink wat zand op de loopbaan. Dit is niet opgeruimd na de stones sessie van afgelopen zondag. Ik zou het even aan de kant vegen. Spek glad zo en zie jullie liever niet onder de tyre liggen.

- 19 augustus is hebben we de demo in Knegsel. Tussen 13:00 en 18:00 zijn we bezig. Ik stel voor om 11:00 te verzamelen op de Markt om wat spullen in te laden en rustig te vertrekken richting de demo.

- Ik heb een aanhangertje gekocht en deze staat op de Markt. Tijdens het trainen moet je hem even de trainingsruimte uit rijden. Vergeet hem daarna niet terug te rijden.

Verder wil ik zeggen: TRAIN ZE!!!

De bomen zijn 400 euro per stuk. Geverfd en al 90kg leeg. Tevens de laatste keer dat ik ze maak, veel te veel werk.

Ik heb ook nog een dunnere geroeste boom(wel nog heel goed, buis was al geroest toen ik hem ging maken) 64kg leeg samen met twee timbers 70kg p/sten te verzwaren, van een oude scheepsas. Samen voor 100 euro.

De bomen zijn 400 euro per stuk. Geverfd en al 90kg leeg. Tevens de laatste keer dat ik ze maak, veel te veel werk.

Ik heb ook nog een dunnere geroeste boom(wel nog heel goed, buis was al geroest toen ik hem ging maken) 64kg leeg samen met twee timbers 70kg p/sten te verzwaren, van een oude scheepsas. Samen voor 100 euro.

Ben wel geinteresseerd in die van64 kg, 90 kan ik zowiezo niks mee voor alsnog
Zie pm

Weert woon je toch?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 17:22 ----------

Op de foto staat de boom zoals aangeboden, Middenstuk kan nog breed gemaakt worden zoals bij de boom van smvnl omdat ze volgende week gemaakt worden.

Terug
Naar boven