Beste mannen, aandacht voor het volgende:
- Ik heb afgelopen vrijdag uit tijdnood de stal niet op kunnen ruimen (had een foto-shoot en moest door voor medisch rapport). Mijn excuses daarvoor! Wellicht willen jullie het de juiste plaats geven. Alvast bedankt!
- Ik ben op zoek naar een aantal lege bierfusten van 30ltr. Minimaal 2. Ik heb deze nodig om het hooggooien WSM style te oefenen. Misschien hebben jullie hier nog een / meerdere liggen. Willen jullie die doneren of verkopen aan de stichting. Mocht dit niet zo zijn, mag ik iemand vragen deze te kopen (bij een slijterij)? Uiteraard zal ik vooruit betalen. Het is alleen zo dat ik morgen met vakantie ga en zeer weinig tijd heb om deze tijdig te regelen, doch zou ik dit onderdeel op korte termijn willen trainen. Indien ze er volgend weekend niet zijn heb ik 2 weken gemist voor de WSM. PM of APP me even als je me wilt helpen.
- Indien men komende zondag gaat trainen de 2 stones onder het oude yoke niet gebruiken. 175kg moet uitgeprepareerd worden en 200+ moet nog uitharden.
- Ik heb de busvelgen gisteren weggebracht om banden op te laten leggen. Volgende week hebben we de uber-brute DL!!! Zoals gebruikt gaat worden op P&P
- Ik heb 4 natuurstenen opgehaald verschillend in gewicht voor rocklift. Als ik moet inschatten: 60 - 75 - 95 - 120kg. Deze liggen op een pallet in de grote lege hal naast de trainingsruimte. Misschien willen jullie Andre vragen deze pallet in de trainingsruimte, naast het squatrack te zetten (waar de sandbags stonden). Hij heeft een vorkheftruck
- Let op: er ligt nog flink wat zand op de loopbaan. Dit is niet opgeruimd na de stones sessie van afgelopen zondag. Ik zou het even aan de kant vegen. Spek glad zo en zie jullie liever niet onder de tyre liggen.
- 19 augustus is hebben we de demo in Knegsel. Tussen 13:00 en 18:00 zijn we bezig. Ik stel voor om 11:00 te verzamelen op de Markt om wat spullen in te laden en rustig te vertrekken richting de demo.
- Ik heb een aanhangertje gekocht en deze staat op de Markt. Tijdens het trainen moet je hem even de trainingsruimte uit rijden. Vergeet hem daarna niet terug te rijden.
Verder wil ik zeggen: TRAIN ZE!!!