AndroidHealthClinic

Strongman Training @ SMTL

Sanca you're my ticket to the bazaar, i am in.

Vandaag weer een goede training neergezet met een beperkte groep jongens.

Spullen van de demo netjes uitgeladen en hopelijk op de juiste plek gezet.

Till next time.

Was een mooie training gisteren , en bedankt voor de sterkere jongens (Maurice en Sanca) voor jullie geduld zodat ik als ''nog'' minder sterke deelnemer toch een fijne training heb kunnen neerzetten. @Alex de spanbanden liggen in de aanhanger.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.224
Doet me goed te horen jongens! Ik ben zondag weer volop van de partij! Wie wilt mag komende donderdag met me meetrainen. Ik heb deadlift, highpulls, squats in de sportschool op het programma staan. Daarna ga ik naar buiten om te truckpullen en hooggooien. daarbij kan ik wel wat hulp gebruiken!

Cheers!!

Ik ben je man donderdag.

Laatst bewerkt:
Heeft toevallig iemand op de demo per ongeluk mijn wrist-wraps meegenomen? Ik ben ze sindsdien kwijt namelijk.

Word er a.s. zondag getraind?

• #1.227
Ik heb ze niet gezien! Maar zal eens een rondvraag doen! Zondag wordt er getraind

Is er morgen training alex? Dan komen bart en ik

• #1.229
Yes, 12:00 starten we!

Ik ga zondag trainen, anders nog iemand?

• #1.232
Ik denk dat ik ook maar kom...

In

• #1.234
Wie komt er morgen trainen? Laat event training van me voor WSM, kan dus alle hulp gebruiken! Dat hoeft zich niet perse te uiten in alle events met me mee te doen, kan ook voorbereiden op P&P zijn. Als er maar een paar gasten zijn om mee te helpen en stimuleren.

L1 komt filmen, dus wordt een leuke training.

Op programma staan:
-Vikingpress
-Laadrace
-Stones
-Yoke
-Cardeadlift
-Truckpull

Who's in?

I'm in als alles goed is..

• #1.236
Dat zou heel mooi zijn! Fun with d*ck at last!!!!

Hm... al beloofd om morgen bij G te gaan trainen... Dit klinkt natuurlijk ook wel heel sexy

Morgen iemand trainen?

Ik ben hier verder niemand ik meen dat Chris zo nog komt.. Als iemand nog wilt komen.. Youre welcom.

Enzo

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven