MuscleMeat

Strongman Training @ SMTL

Wie durft zondag :)

Mijn programma:
-Pushpress
-Squat
-Yoke
-Farmers
-Weight fir height

en indien voldoende mensen wil ik beginnen met tyrepull

Squat en farmers doe ik zeker mee. Moet sowieso ook log, dumbell en Stones doen. Tot morgen meisjes.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.582
Alle ingredienten voor een slechte B film aanwezig. Mooi!!!

• #1.583
Beste sportvrienden,

Komende zondag 13 april staat STrongest Man Team Limburg met een kraam op de Vrijemarkt in Brunssum. Van 10:00 - 17:00 worden bruikbare spullen verkocht. De opbrengst zal geïnvesteerd worden in de wedstrijden die we organiseren. Ook is daar de mogelijkheid om een donatie te doen. Wil jij kijken of er iets bruikbaars voor jou tussen zit of ons simpelweg steunen? Kom dan komende zondag naar de Vrijemarkt in Brunssum, gelegen aan de Boschstraat.
De kraamstaat op het horecaplein bij onze training plaats.

Alvast bedankt

---------- Toegevoegd om 23:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:08 ----------

Daarnaast komt de scheidsrechter Strekste Limbo zondag kijken naar de squat. Wellicht verstandig om dan met hem af te spreken welke hoogte en voetpositie een goede squat op levert. Omdat het een oefening op herhalingen is, hoeft het echt niet powerlift approved te zijn. Maar wel behoorlijk in de buurt van parallel. Meten is weten in dit geval.

Mijn schema voor zondag is wat meer conditioneel van aard!

-Tyrepull
-Yoke
-Farmers
-Tyre flip
-Stones
-Hooggooien

staan op het programma. You're more than welcome to join!!

Check

ik ben er helaas niet, studie :(

zit wel al met 1 hand in de broek voor het promo filmpje van afgelopen zondag !

• #1.586
Morgen, paasmaandag wordt er weer ijzer gebogen. Met nog 3 weken tot de Sterkste Limburger en 12 tot de NK is het voor mij zaak te knallen. Deze week alleen maar gezet, gestudeerd en gevreten. Dus heb wat goed te maken. Wie helpt?

Groet Chubby

Hoi Chubby, aron moet werken :(

Weet iemand of er a.s. zondag getraind wordt?

Geen idee. Kunnen we dan wel naar binnen?

En vanaf hoe laat? 12:00u? Weet je wie er nog meer komt? Of wie er altijd is op zondag?

Oké. Wil wel gaan eigenlijk. Dus jullie zijn ook van de partij?

Oké man, tot dan!

Limburgse ( en niet Limburgse) krachtsport vrienden ! Ik ben door een collega gevraagd om eens te kijken of het een optie is om op een evenement voor een goed doel een demo vrachtwagen trekken te geven.
Het evenement heet http://www.facebook.com/112onwheels?fref=ts en zal geld ophalen voor de stichting http://www.facebook.com/pages/Wens-in-Beweging-Limburg/214919422022406?fref=ts .

''De stichting Wens in Beweging zorgt ervoor dat een wens uit kan komen door het organiseren van het vervoer naar een speciale locatie en de verzorging op die locatie. Vooralsnog organiseert de stichting Wens in Beweging alleen het vervoer en de verzorging. Soms is er voor een wens meer organisatie nodig. Bij deze wensen werken wij samen met onder andere de stichting Dreams4Kids''

Het betreft 31 augustus op het tradeport in Venlo, we worden dan geacht om 1 malig een demo te geven van max een half uurtje, ik verwacht dat er best wel wat mensen op af komen , dus ideaal ook om de sport te promoten. Het te trekken voertuig zal waarschijnlijk een brandweerwagen of een ander gaaf voertuig worden !

Alex had ik al benaderd en die was wel enthousiast, jammer genoeg is hij dan zelf verhinderd.
Wie willen er aansluiten ? Stuur mij even een berichtje, kijk eens in jullie agenda's !

Ik wil graag meedoen met de demo

Limburgse ( en niet Limburgse) krachtsport vrienden ! Ik ben door een collega gevraagd om eens te kijken of het een optie is om op een evenement voor een goed doel een demo vrachtwagen trekken te geven.
Het evenement heet http://www.facebook.com/112onwheels?fref=ts en zal geld ophalen voor de stichting http://www.facebook.com/pages/Wens-in-Beweging-Limburg/214919422022406?fref=ts .

''De stichting Wens in Beweging zorgt ervoor dat een wens uit kan komen door het organiseren van het vervoer naar een speciale locatie en de verzorging op die locatie. Vooralsnog organiseert de stichting Wens in Beweging alleen het vervoer en de verzorging. Soms is er voor een wens meer organisatie nodig. Bij deze wensen werken wij samen met onder andere de stichting Dreams4Kids''

Het betreft 31 augustus op het tradeport in Venlo, we worden dan geacht om 1 malig een demo te geven van max een half uurtje, ik verwacht dat er best wel wat mensen op af komen , dus ideaal ook om de sport te promoten. Het te trekken voertuig zal waarschijnlijk een brandweerwagen of een ander gaaf voertuig worden !

Alex had ik al benaderd en die was wel enthousiast, jammer genoeg is hij dan zelf verhinderd.
Wie willen er aansluiten ? Stuur mij even een berichtje, kijk eens in jullie agenda's !

Het was een fijne ervaring vandaag, bedankt voor de organisatie Aron ! :thumbs:

Terug
Naar boven