Fitness Seller

Strongman Training @ SMTL

Awesome trailer

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.563
Beste krachtsportliefhebbers! Gisteren is strongman buddy Mike Jenkins overleden. Een groot man met een groot hart. Ik wil iets doen ter ere van hem (dat kon hij namelijk ook goed voor andere mensen). Ik denk dat het een eenvoudig eerbetoon is om komende zondag @ Vrijemarkt een max effort te doen en dat te filmen. Beste lifts / events /runs samenvoegen en een mooi filmpje van maken. Ben je in vorm of niet...het gaat om het gebaar. I'm in!!!

12:00 Vrijemarkt Brunssum

Klinkt goed Lex, helaas werkweekend :(

Dat squatmachine :heart:

mijn rug geneest er spontaan van

• #1.569
Goed te horen mannen. Ik zie jullie er graag mee aan het werk!!

Nog een linkje naar de SMTL site...Verslag van Kwalificatie NK in veldhoven

[Link niet meer beschikbaar]

• #1.570
Beste ijzerbroeders en zusters,

morgen beginnen enzo en ik om 13:00. Wij doen traditioneel een recordpoging training. Laatste 2 jaar heb ik een poging gedaan naar de 20*200 squat. Dat gaat dit jaar niet gebeuren hamstring / patella hebben me ;lang genoeg van squatten afgehouden. Ik verwacht niets maar ik ga morgen de log en deadlift doen. Mensen ter motivatie en voor een eigen recordpoging zijn uiteraard welkom.

De zondag erna wordt er niet getraind. Deze dag zal in het teken staan om met een groepje de locatie onder handen te nemen, Schroeven, poetsen, verven etc...

Groet Alex

• #1.571
Komende zondag geen training! Wel wordt er geklust. Vele handen maken licht werk. Vul de rest zelf maar in... Op naar een schoon en sterk jaar :)

zondag zijn bartje en ik weer van de partij

Wij ook!

als mijn knien weer normaal doen ik ook!

• #1.575
zondag zijn bartje en ik weer van de partij
Mooi!

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------

Mooi!

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:10 ----------

als mijn knien weer normaal doen ik ook!
Bedoel je dan voor jou doen normaal of in algemene zin?

Bedoel je dan voor jou doen normaal of in algemene zin?[/QUOTE]

algemene zin :P

• #1.577
Oproep! Ladies & Gents!!!!

Om wat centjes in te zamelen gaat SMTL op een zondag een stand huren op de vrijemarkt. Wat oude spullen verkopen. Dus heb jij nog iets op zolder staan wat je toch niet gebruikt en SMTL gunt? Geef het dan even af bij de jongens van SMTL. Graag a.u.b. alleen verkoopbare spullen.

We hebben een aantal mooie wedstrijden op de rol staan, maar daar is geld voor nodig. Zonder een redelijk startkapitaal durf ik de wedstrijd niet aan te kondigen.

Daarnaast wordt er zondag weer aan het ijzer gerammeld!

-Vikingpress
-Squat
-Giant dumbell
-Deadlift
-Logcleans
-Fronthold
-Weight for height

Staan op mijn programma!!! :)

hm zal eens kijkje nemen, maar ben er bang voor hebben al paar grote opruimingen gehad

• #1.579
Wie durft zondag :)

Mijn programma:
-Pushpress
-Squat
-Yoke
-Farmers
-Weight fir height

en indien voldoende mensen wil ik beginnen met tyrepull

Bart en ik zijn in

Terug