- Waardering
- 4.785
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan mogen we bij hem die oliebollen met slagroom komen eten.
Weer wat geleerd.Bij pseudokroep krijgt een kind opeens klachten. Dit noemen we een aanval van pseudokroep. Meestal gebeurt dat in de avond of de nacht.
Een aanval van pseudokroep gaat bijna altijd zo:
Je kind is niet ziek, of alleen verkouden.
Je kind hoest hard. Dat klinkt een beetje als een zeehond (blafhoest).
Bij het inademen kun je een gierend of piepend geluid horen.
Je kind kan ook snel of moeilijk ademen.
Je kind kan ook hees zijn.
Je kind kan soms verhoging hebben.
Na een paar uur gaat de aanval meestal vanzelf over.

Is t planMss ff tikje terug, als dit zich gaat stapelen kun je er langere tijd uit komen te liggen en daar hebben jij en je gezin helemaal niets aan.
Kan altijd nog naar 3 dagen gaan.Vanaf de week erop een stap terug en dan nog maar 4 dagen per week werken. Meer tijd voor m'n gezinnetje, mijzelf en natuurlijk voor sport.
5 x 80 MP?? OHP Staand bedoel je dan? Of 40kg dumbbells?Hotel waar ik werk heeft een gym. Opzich prima. Dus ben nu ff uurtje knallen voordat ik zo begin. 5x80 MP whoop whoop
![]()
Staand, barbell military, strict.5 x 80 MP?? OHP Staand bedoel je dan? Of 40kg dumbbells?
Damn, lekker hoor.
Het patellofemoraal pijnsyndroom is de medische benaming voor pijnklachten rond de knieschijf (patella)
Dat is verrot, mag je er wel "gewoon" mee trainen dan?Ja t gaat weer de goede kant op. Alleen benen lopen zwaar achter door alle knieblessures van het afgelopen jaar. Zal wel weer een flinke tijd duren voordat ik weer 150+kg kan squatten.
Kheb waarschijnlijk patellofemoraal pijnsyndroom aldus m'n fysio.
Ja maar ze weten nog niet precies wat de oorzaal is dus niet zwaar.Dat is verrot, mag je er wel "gewoon" mee trainen dan?
Dus geen BW squats.Ja maar ze weten nog niet precies wat de oorzaal is dus niet zwaar.