XXL Nutrition

Gestopt Strudel's dikke CUTlog 2.0

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Cutzooi

• Topic Starter Topic Starter
Het doel is 12% vet. Dat ga ik niet halen in 3 maanden maar ik ga proberen zo diep mogelijk te gaan. Maandag weer zwemabbo halen net als vorige keer met de BTMC.

3 maanden nuchter. Heb sinds m'n vakantie (dinsdag) niks meer gedronken en dat ga ik dus 3 maanden volhouden. Althans, misschien in augustus 3 a 4 dagen weg met de boys naar Budapest, dat wordt wel een uitzondering.

Maandag ben ik vrij en dan werk ik dit log bij.

Nou, net bij de huisartsen spoedpost geweest. Kleine werd plots wakker, blaffend als een zeehond. Huilen, overgeven, zeer kortademig. Daarom de spoedpost gebeld, vervolgens daarheen gegaan op hun advies.

Volgens de dokter was het een 'pseudokroep aanval'
Bij pseudokroep krijgt een kind opeens klachten. Dit noemen we een aanval van pseudokroep. Meestal gebeurt dat in de avond of de nacht.

Een aanval van pseudokroep gaat bijna altijd zo:

Je kind is niet ziek, of alleen verkouden.
Je kind hoest hard. Dat klinkt een beetje als een zeehond (blafhoest).
Bij het inademen kun je een gierend of piepend geluid horen.
Je kind kan ook snel of moeilijk ademen.
Je kind kan ook hees zijn.
Je kind kan soms verhoging hebben.
Na een paar uur gaat de aanval meestal vanzelf over.
Weer wat geleerd.

Zijn nu net weer thuis, wat te drinken gegeven en hij ligt nu in bedje met moeders.

Ik voel me ook al 2 dagen beroerd, desondanks beide dagen gewerkt. Vandaag was taai op werk, fucking druk en leefde op diclofenac. Wilde vanavond op tijd gaan slapen want morgen wordt ook taai. Ugh.

Maandag vrij maar druk en moeten vroeg op. Wil wel nog ff trainen. Dan 6 dagen achtereenvolgens werken (alleen vrijdag een 'korte' dag dus kan ik die ochtend trainen. Vanaf de week erop een stap terug en dan nog maar 4 dagen per week werken. Meer tijd voor m'n gezinnetje, mijzelf en natuurlijk voor sport.

Nog ff volhouden 💪. Ach ja, zolang die kleine maar snel beter wordt.

Ben inmiddels alweer toe aan vakantie :roflol:

Mss ff tikje terug, als dit zich gaat stapelen kun je er langere tijd uit komen te liggen en daar hebben jij en je gezin helemaal niets aan.

ok top overheen gelezen :flexbiceps:

Heftig met de kleine! Je schrikt je als ouder toch het leplazerus als je kindje ineens zulke klachten heeft, zeker als ze nog zo jong zijn.
Hopen dat hij snel weer beter is! 💕

Pas goed op jezelf! Je poste een tijd terug al dat je d'r doorheen zat, je lichaam is signalen aan het afgeven...

Hotel waar ik werk heeft een gym. Opzich prima. Dus ben nu ff uurtje knallen voordat ik zo begin. 5x80 MP whoop whoop
20240604_104234.jpg

Ah, nog een echte BBB'er hier (Bourgondisch BodyBuilder), ik ga volgen. :thumb:

Ja t gaat weer de goede kant op. Alleen benen lopen zwaar achter door alle knieblessures van het afgelopen jaar. Zal wel weer een flinke tijd duren voordat ik weer 150+kg kan squatten.

Kheb waarschijnlijk patellofemoraal pijnsyndroom aldus m'n fysio.
Het patellofemoraal pijnsyndroom is de medische benaming voor pijnklachten rond de knieschijf (patella)

• Bicep
Waarderingen: K82
Ja t gaat weer de goede kant op. Alleen benen lopen zwaar achter door alle knieblessures van het afgelopen jaar. Zal wel weer een flinke tijd duren voordat ik weer 150+kg kan squatten.

Kheb waarschijnlijk patellofemoraal pijnsyndroom aldus m'n fysio.
Dat is verrot, mag je er wel "gewoon" mee trainen dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven