Belachelijk eigenlijk
Anyway, succes!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@K82 Dit is trouwens over vetbranden. Was even vergeten dat strudel zijn pannen stond om te smelten.Schuim blusser of deken waarschijnlijk. Kan met een co2, poeder is het maar de vraag of je hem uit krijgt en met co2 en poeder is je kans op herontstekking groot.
Ze hebben idd veel mazzel dat ik dat wel weet gezien mijn scheikundige achtergrond.
Doorgaans zo.Hoe denk je dat reactief gesmolten alu van 600+°C reageert als je er water op gooit?"
Vetbranden of vuur in t algemeen is relatief simpel om te doven.@K82 Dit is trouwens over vetbranden. Was even vergeten dat strudel zijn pannen stond om te smelten.
En thuis heel belangrijk, zet de afzuigkap uit, zeker als dat een slecht onderhouden recirculatiekap is met vette filters.Vetbranden of vuur in t algemeen is relatief simpel om te doven.
Blijf rustig. Dat is het allerbelangrijkste.
Denk na. Verwijder de oxidator. Oftewel, zuurstof. Deksel op de pan, blusdeken, etc..
Dat heb je niet altijd onder controle. Maar heel waardevol om van jezelf te weten dat je in zulke situaties kalm blijf en kan handelen. Dat hopen we allemaal, maar kunnen we niet allemaal.
Jup.En thuis heel belangrijk, zet de afzuigkap uit, zeker als dat een slecht onderhouden recirculatiekap is met vette filters.
In zulke gevallen reageert de meerderheid anders dan ze van zichzelf verwachten, zelfs als ze enige vorm van training hebben gehad.Dat heb je niet altijd onder controle. Maar heel waardevol om van jezelf te weten dat je in zulke situaties kalm blijf en kan handelen. Dat hopen we allemaal, maar kunnen we niet allemaal.
Jup. Maar gelukkig was ik vroeger een ekte pyromaan dus een vuurtje of brandje doet mij niet zoveel.In zulke gevallen reageert de meerderheid anders dan ze van zichzelf verwachten, zelfs als ze enige vorm van training hebben gehad.
.Ja precies. Dus waardevol dat Strudel daar geen last van heeft. Voor hem zelf, maar ook voor zijn collega's en opdrachtgeversIn zulke gevallen reageert de meerderheid anders dan ze van zichzelf verwachten, zelfs als ze enige vorm van training hebben gehad.
Om weer terug on topic te gaan: hoe gaat de cut?

Om weer terug on topic te gaan: hoe gaat de cut?
Leuk bruggetje: ook dat is een oxidatieproces!![]()
Gelukkig ben ik niet de enige met overmatige haargroei 😘
Valt eigenlijk best mee. Behalve op mn onderbenen.Gelukkig ben ik niet de enige met overmatige haargroei 😘
Lucky bastard dan ;-)
Laser?
Jij bent toch ook half bloedje? Moet je een beste laser hebben
Nu alles harsen scheren etc…