AndroidHealthClinic

Studententopic: Alle examengekheid op een stokje

je zegt het zelf :)

Velen doen na het afstuderen, gewoon nog iets, gewoon iets proberen.. :rolleyes: achja waar maak ik me druk om :)
Lol, jaloers? Of kom je nu, heel voorspelbaar, terug met 'ik heb al een docterandus in pikken likken1!11'?

Ik ben het leren beu :fuu:

Zalig die examens en vakantieperiode. Kan ik me eindelijk wat meer met onderzoek bezighouden :D

wat een haat, en zoals paiden al zei: in Nederland is het een stuk erger qua laatstudeerders (ik ben zelf ook maar pas op mijn 22 begonnen)

Ik ben 26, afgelopen Februari begonnen en ga nu waarschijnlijk al switchen om in September weer opnieuw te beginnen.

tentamens zitten erop voor mij...iedereen die nog bezig is: bye bitches!!!:hello:

I'm ****ed voor het examen van morgen :o

hier is het de gewoonte tot je 25 en later te studeren en zowat alles eens te proberen. Je moet maar eens door Gent rondlopen.. wat een bende achterlijke snotapen kom je tegen. Alsof ze niet wegwillen van het studentenleven.. een hekel heb ik eraan aan die opgeblazen-belachelijkgeklede-gemaaktnonchalantgedrag-cafégaandebierdrinkertjes

:D Grappig want heb klopt wel, ben zelf ook van Gent.

Tweede jaar financiën en verzekeringen, stelt geen **** voor. :o

Vandaag zakenverzekeringen gehad en 1 van de 4 vragen moeten oplaten want was een oefening die ze in de les hadden behandeld en daarvan had ik niets aangezien ik dacht dat alles in de cursus stond en ik nooit naar de lessen ga. Toen ik buiten kwam bleek dat ik zeker de helft nog opgelost kon hebben (en ja daar geven ze soms nog wat punten voor in de hogeschool :rolleyes:) maar ik dacht dat het moeilijker was dan het is. Hoop er toch door te zijn want de rest ging met gemak, 2x 3,5 of 4/5 en 1x 3/5 hoop ik op, maar afhankelijk van verbeteringen kan je er alle kanten mee uit zoals gewoonlijk...

Vandaag naar de tandarts geweest voor mijn wijsheidstanden (verstandskiezen voor de keeskoppen onder ons). Na de examens mag ik ze laten trekken int ziekenhuis. Zij zei dat wijsheidstanden bij studenten vaak uitkomen tijdens examenperiodes, geen idee hoe dat kan maar het is blijkbaar zo. Nog mensen hier last van?

Jep bedrijfseconomie en doe tew.

Waar studeer je dan?

---------- Toegevoegd om 14:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

Vandaag naar de tandarts geweest voor mijn wijsheidstanden (verstandskiezen voor de keeskoppen onder ons). Na de examens mag ik ze laten trekken int ziekenhuis. Zij zei dat wijsheidstanden bij studenten vaak uitkomen tijdens examenperiodes, geen idee hoe dat kan maar het is blijkbaar zo. Nog mensen hier last van?

Dat was waarschijnlijk een grap van de tandarts???

het komt door de stress

Klopt inderdaad.
Ik heb vroeger nooit last gehad van stress voor school. Maar sinds dees jaar moet ik er gewoon doorgeraken, waardoor stress parte begint te spelen. En vorige examenperiode heb ik dus ook veel last gehad van mn wijsheidstanden.

Verder gaat het studeren voorbije van geen zak. O wat is mn bed toch lekker om me ff 5 minuten neer te leggen, waardoor ik elke keer een uurtje later wakker wordt. Door een misrekening van datums was ik wel een dag vroeger begonnen met studeren voor dit vak, waardoor ik het eigenlijk al sinds gisteren zo goed als helemaal kon :p

Het is veel te veel om dit in zo'n korte tijdspanne allemaal te kunnen :(
Najah, hadden we nu eens eerder begonnen:rolleyes:

Waarom staat het examen er 2 keer? Ik weet nu niet in welk lokaal ik moet:(
----------------------------------------------------------
De Bondt R.
D0T09 - Bedrijfseconomie - Schriftelijk
Vr 4/6 9.00u
OPGELET: LOKAALVERDELING GEWIJZIGD OP 6/5/10
Lokalen:
DV 01.56
Adriaens – De Kock (100)
DV 02.56