philip3600
Cool Novice
- Waardering
- 1
Waar was eerder de vraag, want TEW( of HIR) dacht ik al![]()
KUL
HIR krijgt hogere wiskunde
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar was eerder de vraag, want TEW( of HIR) dacht ik al![]()
Lol, jaloers? Of kom je nu, heel voorspelbaar, terug met 'ik heb al een docterandus in pikken likken1!11'?je zegt het zelf
Velen doen na het afstuderen, gewoon nog iets, gewoon iets proberen..achja waar maak ik me druk om
![]()
TEW student
Allemaal heel goed te doen buiten bedrijfseco en recht![]()

wat een haat, en zoals paiden al zei: in Nederland is het een stuk erger qua laatstudeerders (ik ben zelf ook maar pas op mijn 22 begonnen)
hier is het de gewoonte tot je 25 en later te studeren en zowat alles eens te proberen. Je moet maar eens door Gent rondlopen.. wat een bende achterlijke snotapen kom je tegen. Alsof ze niet wegwillen van het studentenleven.. een hekel heb ik eraan aan die opgeblazen-belachelijkgeklede-gemaaktnonchalantgedrag-cafégaandebierdrinkertjes
Grappig want heb klopt wel, ben zelf ook van Gent.
) maar ik dacht dat het moeilijker was dan het is. Hoop er toch door te zijn want de rest ging met gemak, 2x 3,5 of 4/5 en 1x 3/5 hoop ik op, maar afhankelijk van verbeteringen kan je er alle kanten mee uit zoals gewoonlijk...Jep bedrijfseconomie en doe tew.Je hebt gelijk toch ook bedrijfseconomie zei je niet?
Doe je dan ook TEW fzo?
Vandaag naar de tandarts geweest voor mijn wijsheidstanden (verstandskiezen voor de keeskoppen onder ons). Na de examens mag ik ze laten trekken int ziekenhuis. Zij zei dat wijsheidstanden bij studenten vaak uitkomen tijdens examenperiodes, geen idee hoe dat kan maar het is blijkbaar zo. Nog mensen hier last van?

Vandaag naar de tandarts geweest voor mijn wijsheidstanden (verstandskiezen voor de keeskoppen onder ons). Na de examens mag ik ze laten trekken int ziekenhuis. Zij zei dat wijsheidstanden bij studenten vaak uitkomen tijdens examenperiodes, geen idee hoe dat kan maar het is blijkbaar zo. Nog mensen hier last van?

kuleuven