AndroidHealthClinic

Studententopic: Alle examengekheid op een stokje

Derde zit en dan nog 8-9 op 20 halen, dan is het inderdaad niet makkelijk :P Het is wel een k*tvak, ik ben maar een paar keer naar die colleges gegaan, te hoog saaiheidsgehalte.

Ik heb opzich ook 3e zit gedaan voor psychologie(maar dan wel gelijk 15/20 gehaald ook al kende ik het alledrie keer evengoed) gedaan dus zo veel waarde moet ge er niet aan schenken.

Tis gewoon een erg saai k*tvak, en als ge het nog nooit geleerd hebt, succes :p.

merci, maar dat wordt creperen voor het laatste examen :P

Zozo, in 1ste bach TEW ook 1 iemand dat geen ecto is, net als in mijn jaar? B)

Hoeveel had g op wiskunde 1? Andere buizen al?
Ps recht gade buize

wis 1 had ik 7,3
boekhouden gebuisd en eco ook :)
Psycho er door!:D

Ken je dan die ene niet ecto?
Hoeveelste jaar zit jij dan? (veronderstel dat je TEW doet?)

---------- Toegevoegd om 01:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:57 ----------

Laatste examen+soort vak+het examen zelf=you're ****ed.:p

Maar als je geluk hebt is je jaar dom, toen ik het 3e keer deed waren die 1ste bach mong*len zo dom dat mijn 8-9/20 geopwardeerd werd naar 12/20 :D.

1ste bach is echt easy geworden opzich sinds wiskunde gesplitst is in 2 delen, buiten recht is het a walk in the park.

Ik geloof best dat het easy is. Zolang je genoeg aandacht besteed aan de leerstof is er helemaal niets moeilijk aan.

Laatst bewerkt:
ik bedoelde ofc dat ik de enige niet-ecto was van mijn jaar gewoon :p.

Heb 18 studiep 2e bach, 48 studiep 3e bach :p.
18studiepunten achter dus door buizen :D.

Wiskunde 1 7.3, good luck again :p.

Ik ga al blij zijn als ik 1 op 3 haal en misschien ergens een vrijstelling krijg voor die andere twee vakken

Het examen van vandaag ging vrij goed. Bij die meerkeuzevragen ben ik ****ing voorzichtig bij het inkleuren van de bolletjes. Ik ben bang dat het niet gaat tellen als ik per ongeluk buiten het bolletje kleur :roflol:

Het examen van vandaag ging vrij goed. Bij die meerkeuzevragen ben ik ****ing voorzichtig bij het inkleuren van de bolletjes. Ik ben bang dat het niet gaat tellen als ik per ongeluk buiten het bolletje kleur :roflol:

Mijn examen was een ramp lol, maarja heb ik er ook amper iets voor gedaan:rolleyes:
Heb zo 4 meerkeuzes opgelost en aangeduid; de rest allemaal B ingevuld:D
Wie weet heb ik nog geluk!:)
(Had reeks 4 btw)

Mijn examen was een ramp lol, maarja heb ik er ook amper iets voor gedaan:rolleyes:
Heb zo 4 meerkeuzes opgelost en aangeduid; de rest allemaal B ingevuld:D
Wie weet heb ik nog geluk!:)
(Had reeks 4 btw)

lol, dat wordt herexamen.
Bij mij kan het alle kanten op, maar ik heb er een goed gevoel over. Ik had trouwens ook reeks B:)

Morgen een makkelijk vak, moet lukken.:)

Net marketing gehad, enige examen waarvan ik praktisch zeker weet dat ik erdoor ben.:)

Net marketing gehad, enige examen waarvan ik praktisch zeker weet dat ik erdoor ben.:)

Echt hé. Ik dacht van, shit ik vul hier wel ERG veel vragen in op die multiple choice. Die open vragen waren ook easy.
Jammer dan ik 's morgens geen tijd meer had om mijn samenvatting nog eens vlug te overlopen; had ik waarschijnlijk nog die laatste MC ook kunnen invullen.

Welke reeks had je trouwens en hoe heb je je MC ongeveer ingevuld?

Btw, ik was WEER te laat lol. Al 3 keer op rij, klote ontbijt:rolleyes:

Ik had reeks 1

Ah ik 2. Die ben ik ook praktisch zeker dat ik erdoor ben. Toch al iets:rolleyes:
Vrees dat het hard studeren wordt in de vakantie.

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

Kan je me even wat uitleg geven over het examen van economisch recht?
Ik weet dus nog steeds niet hoe je die codex gebruikt, hoe zit dat precies?
Hoe pak je het best aan om het te studeren?
Wat voor soort vragen zijn het?
Denk je dat ik gebuisd zal zijn omdat je zelf gebuisd was in der tijd?

Terug
Naar boven