XXL Nutrition

Studententopic: Alle examengekheid op een stokje

Het is veel te veel om dit in zo'n korte tijdspanne allemaal te kunnen :(
Najah, hadden we nu eens eerder begonnen:rolleyes:

Waarom staat het examen er 2 keer? Ik weet nu niet in welk lokaal ik moet:(
----------------------------------------------------------
De Bondt R.
D0T09 - Bedrijfseconomie - Schriftelijk
Vr 4/6 9.00u
OPGELET: LOKAALVERDELING GEWIJZIGD OP 6/5/10
Lokalen:
DV 01.56
Adriaens – De Kock (100)
DV 02.56
De Laat – Jambon (99)
DV 91.56
Janssen - Nkurunziza Rurangwa (70)
VHI 01.29
Noyens – Vaes (110)
VHI 02.29
Valvekens – Youjil (111)
De Bondt R.
D0H14 - Bedrijfseconomie - Schriftelijk
Vr 4/6 9.00u
OPGELET: LOKAALVERDELING GEWIJZIGD OP 6/5/10
Lokalen:
DV 91.54
Adriaens –Eyckmans (91)
DV 01.54
Feryn – Sempels (90)
DV 02.54
Sergooris – Zhang (89)
staat op toledo normaal gezien.

staat op toledo normaal gezien.

VHI 02.29 dan maar zo te zien.
Doe je ook nog wat cardio voor aanvang van het examen?:D

btw, schandalig dat je weer niet naar het wc mag gaan. Ik moet gvd elk half uur :(
Dan moet ik minder drinken en dan is mijn concentratie slechter!:(

VHI 02.29 dan maar zo te zien.
Doe je ook nog wat cardio voor aanvang van het examen?:D

btw, schandalig dat je weer niet naar het wc mag gaan. Ik moet gvd elk half uur :(
Dan moet ik minder drinken en dan is mijn concentratie slechter!:(
haha, tzal je maar overkomen dat je opeens dringend moet en daardoor je examen verpest :P

Welk lokaal zit jij?
Btw, welke gym train je?
+ zijn je stats for real:roflol: (no offence)
DV 91.56

ja, mijn stats zijn real, waarom lach je:mad:

haha, nee. Gewicht klopt, maar vetpercentage weet ik niet, maar is niet hoog. Ik train in sportoase.

DV 91.56

ja, mijn stats zijn real, waarom lach je:mad:

haha, nee. Gewicht klopt, maar vetpercentage weet ik niet, maar is niet hoog. Ik train in sportoase.

Gelukkig maar voor jouw dat het BF% niet klopt:rolleyes:

Ben eens in sportoase geweest om het eens te zien hoe dat het er was. Toch wel een k*tgym hoor man. Je hoort constant die weerhalming van die loopbanden :/
Ook vind ik de sfeer maar k*t en materiaal kan toch ook wat beter. Indeling van de zaal vind ik ook niet aantrekkelijk.
Die peet aan de balie was trouwens een dikke ecto! (zoals ik:o)

Vind cityfit toch een pak beter, maar het is daar natuurlijk ook niet alles.

Edit: Zat jij toevallig ooit bij (denk) bedrijfseconomie rechts (gezien van bovenaan) in het midden qua hoogte (eerder langs boven) met een vriend. Jij zou dan een zwarte broek aan hebben, wat buffer dan de ecto's in de zaal (waarbij je toch duidelijk zag dat je de gluteus maximus ook aanpakt) en je zat uit een bakje iets te eten terwijl die vriend wat frisdrank aan het zuipen was?

Laatst bewerkt:
morgen geschiedenis examen, maandag m&o, en vanaf die donderdag frans, wiskunde duits alles arrgh @ vwo5

Gelukkig maar voor jouw dat het BF% niet klopt:rolleyes:

Ben eens in sportoase geweest om het eens te zien hoe dat het er was. Toch wel een k*tgym hoor man. Je hoort constant die weerhalming van die loopbanden :/
Ook vind ik de sfeer maar k*t en materiaal kan toch ook wat beter. Indeling van de zaal vind ik ook niet aantrekkelijk.
Die peet aan de balie was trouwens een dikke ecto! (zoals ik:o)

Vind cityfit toch een pak beter, maar het is daar natuurlijk ook niet alles.
ja, is niet de beste gym, maar ik ga mijn jaarabonnement uitdoen en dan zie ik wel of ik een betere vind. Maar zo slecht vind ik die ni, ik ben hem al een beetje gewoon. Ik zie het als mij tweede thuis:cool:

ja, is niet de beste gym, maar ik ga mijn jaarabonnement uitdoen en dan zie ik wel of ik een betere vind. Maar zo slecht vind ik die ni, ik ben hem al een beetje gewoon. Ik zie het als mij tweede thuis:cool:

Ik heb er nog een 20beurtenkaart lopen voor te zwemmen.

Waar denk je daarna te gaan? Want ik heb toch het gevoel dat het een erg moeilijke beslissing wordt om te nemen waar ik best ga.

Antwoord even ook op mijn edit ;)

Edit: Zat jij toevallig ooit bij (denk) bedrijfseconomie rechts (gezien van bovenaan) in het midden qua hoogte (eerder langs boven) met een vriend. Jij zou dan een zwarte broek aan hebben, wat buffer dan de ecto's in de zaal (waarbij je toch duidelijk zag dat je de gluteus maximus ook aanpakt) en je zat uit een bakje iets te eten terwijl die vriend wat frisdrank aan het zuipen was?

nee, ik was één van de ecto's in de zaal:(

Ik heb er nog een 20beurtenkaart lopen voor te zwemmen.

Waar denk je daarna te gaan? Want ik heb toch het gevoel dat het een erg moeilijke beslissing wordt om te nemen waar ik best ga.

Antwoord even ook op mijn edit ;)
Ik heb echt geen idee, maar ik heb nog een aantal maanden om na te denken. Er zijn ook niet echt goeie gyms in leuven, allemaal van die gay health citys

nee, ik was één van de ecto's in de zaal:(

Ik heb echt geen idee, maar ik heb nog een aantal maanden om na te denken. Er zijn ook niet echt goeie gyms in leuven, allemaal van die gay health citys

Idd. Die in Heverlee (niet sportkot) is dan nog beste. Prijzen vallen goed mee i.v.m. de rest en je hebt een squatrack, bankjes, dumbbells die hoog gaan; kortom genoeg ijzer.
Het nadeel is wel dat het wat langer duurt om er te geraken; zeker in de winter is het niet altijd een pretje.

Die eerste vraag; heb alleen de uitleg van het laatste begrip even neergeschreven:o

waar of vals was wel chill.

Meerkeuze is altijd hard. Had er maar 8 die ik echt zeker wist en dan nog 4 wat minder zeker en 2 redelijk gegokt.

Maar we moeten eens een DBB-meeting doen:D

straks 1ste examen, mondelinge verdediging van mijn marketing-essay.

Exames? Die zijn toch voor scholieren?
Studeren komt daarna toch pas :p

Die eerste vraag; heb alleen de uitleg van het laatste begrip even neergeschreven:o

waar of vals was wel chill.

Meerkeuze is altijd hard. Had er maar 8 die ik echt zeker wist en dan nog 4 wat minder zeker en 2 redelijk gegokt.

Maar we moeten eens een DBB-meeting doen:D

Maar het probleem is dat ik er amper voor heb geleerd, ik denk in totaal 1uur ofzo:o. Ik heb me geconcentreerd op de andere vakken.
haha, dbb meeting, er zijn op dit forum nog een paar van de kul:cool:

Maar het probleem is dat ik er amper voor heb geleerd, ik denk in totaal 1uur ofzo:o. Ik heb me geconcentreerd op de andere vakken.
haha, dbb meeting, er zijn op dit forum nog een paar van de kul:cool:

Idd dermee. Ken namelijk niemand die aan krachttraining doet eigenlijk xD
Of toch serieus met een schema op zijn minst :)

toevallig mensen hier die maandag ook Wiskunde 2 hebben (KUL)?

Maandag psychosociale wetenschappen
Wat een k*tvak man! Valt gewoonweg niet te leren.

Terug
Naar boven