Fitness Seller

Studie: Docent omkopen...

Omkopen lijkt me niet erg slim. Als de docent hapt zit je natuurlijk goed maar anders ben je wel heel erg zwaar de lul.

Beter kun je dan proberen "vals" te spelen.

Denk aan afkijken of Laat iemand anders je examen maken en betaal hem dan wat ;). wees creatief!

Een vriend van me heeft is eerst een hbo studie gevolgt bij de LOI. Hier had hij in 2 jaar tijd vrijwel geen enkel studiepunt gehaald. Daarna heeft hij de cijferlijst vervalst. Zelfs de stempels van de LOI school heeft hij laten namaken. Hierna is hij begonnen op een deeltijd opleiding van een echte hbo school. Hier kon hij zonder problemen instromen derde jaars. Nu heeft hij zijn diploma al en werkt hij op hbo niveau.

Het is toch zo? Technische opleidingen zullen heus wel complex zijn maar als je van nature al heel technisch bent ingesteld en technische shit gewoon heel snel snapt, is een technische opleiding waarschijnlijk niet supermoeilijk voor je.

Ja dat is zo. Ik zeg toch ook precies hetzelfde als jij in m'n post. Sjonge jonge, sommige wichten.

Omkopen lijkt me niet erg slim. Als de docent hapt zit je natuurlijk goed maar anders ben je wel heel erg zwaar de lul.

Beter kun je dan proberen "vals" te spelen.

Denk aan afkijken of Laat iemand anders je examen maken en betaal hem dan wat ;). wees creatief!

Een vriend van me heeft is eerst een hbo studie gevolgt bij de LOI. Hier had hij in 2 jaar tijd vrijwel geen enkel studiepunt gehaald. Daarna heeft hij de cijferlijst vervalst. Zelfs de stempels van de LOI school heeft hij laten namaken. Hierna is hij begonnen op een deeltijd opleiding van een echte hbo school. Hier kon hij zonder problemen instromen derde jaars. Nu heeft hij zijn diploma al en werkt hij op hbo niveau.

Hahah hoe the **** heeft hij dat gedaan dan ? :D

Maak er een grapje over, als je ziet dat je beet hebt, toeslaan.
respect als je het voor elkaar krijgt hehe

Als het een vrouwelijke docent van ongevere 30 jaar is, zou ik haar proberen te palen.Dan krijg je zeker een goed cijfer;)

Iedereen is omkoopbaar, op alles staat een prijs

Hahah hoe the **** heeft hij dat gedaan dan ? :D

Ja gewoon die cijferlijst vervalst. Gesprek aangevraagd met de decaan. Cijferlijst laten zien. Op grond van die cijferlijst kon hij derdejaars instromen op de deeltijd opleiding. Daarna heeft zelfs een examencommissie na zijn cijferlijst gekeken en toch kon hij zo instromen derdejaars. Wordt blijkbaar dus niet echt goed gecontroleerd.

Zijn cijferlijst was dan wel super goed nagemaakt. Alles klopte met een echte cijferlijst de schoolstempel de handtekening etc.

• Topic Starter Topic Starter
Dames & Heren....Goed nieuws! :D ik loop al sinds 2 uur met een grijns op mn gezicht.

ik heb een 7.2 gehaald voor de desbetreffende (en LAATSTE) toets van mijn P-fase.
Oftewel, op wat kleine dingentjes(evaluatie verslagje) na heb ik mijn propedeuse :D !!!! :D

Gefeliciteerd bro!

Dames & Heren....Goed nieuws! :D ik loop al sinds 2 uur met een grijns op mn gezicht.

ik heb een 7.2 gehaald voor de desbetreffende (en LAATSTE) toets van mijn P-fase.
Oftewel, op wat kleine dingentjes(evaluatie verslagje) na heb ik mijn propedeuse :D !!!! :D

misschiend at ik het vergeten ben maar om welk vak ging het nu ook alweer ?

ik wacht nog steeds op mijn uitslag :mad:

Als ik jou was zou ik het volgende doen :

Ga een keer na de les is met hem netjes praten nodig hem bij je thuis uit en praat er gewoon over dat je graag door wilt dat je een goeie toekomst wilt dit dat en als het niet lukt dat je dan flink baalt enz kijk wat zijn reacties hierop zijn

Als hij jou gelijk vind dan zou ik het hem vragen maar je moet overkomen alsof het een grap is kijken hoe hij reageert want als hij het NIET goed vind dan kan hij nog wel voor wat problemen zorgen :)

Als ik jou was zou ik het volgende doen :

Ga een keer na de les is met hem netjes praten nodig hem bij je thuis uit en praat er gewoon over dat je graag door wilt dat je een goeie toekomst wilt dit dat en als het niet lukt dat je dan flink baalt enz kijk wat zijn reacties hierop zijn

Als hij jou gelijk vind dan zou ik het hem vragen maar je moet overkomen alsof het een grap is kijken hoe hij reageert want als hij het NIET goed vind dan kan hij nog wel voor wat problemen zorgen :)

hij heeft em toch al gehaald ???

Ow , Sorry ik had de laatste paginas niet door gekeken mijn fout !

haha ja had em allang gehaald :P

Bedrijfsadminstr.
7,2

Laatst bewerkt:
Tja, en bovendien lijkt het me nou niet echt een geweldig idee een leraar bij je thuis uit te nodigen.

gehehe vooral niet als je 100km verderop woont

Gefeliciteerd!

Hoe is dat nou? Een vrouw van 53 palen? :D

:roflol:

Trouwens, het had niet eens gewerkt, want een andere leraar (man van 35 ofzo) had de toetsen nagekeken...Dus dat palen was al geen optie meer geweest :roflol:

Terug
Naar boven