HBO SPW is anders dan HBO Informatica of elektrotechniek. Technische opleidingen zijn moeilijker.
Ik deed bedrijfskundige informatica zoals je een paar replies terug ook al kan lezen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HBO SPW is anders dan HBO Informatica of elektrotechniek. Technische opleidingen zijn moeilijker.

Ik deed bedrijfskundige informatica zoals je een paar replies terug ook al kan lezen.

Het ligt er natuurlijk ook aan wat je vaardigheden zijn. Als je heel technisch bent maar niet menselijk ingesteld, is SPW waarschijnlijk moeilijker dan een technische opleiding.

Tentamen was net geweest.....ging niet schrikbarend goed, maar ook niet slecht ofzo.
Dat wordt iedere avond bidden! To be continued...

We bidden met je mee! Je bent dus verstandig geweest en hebt niemand omgekocht!![]()
dus was nu sowieso niet aan de orde 
Het ligt er natuurlijk ook aan wat je vaardigheden zijn. Als je heel technisch bent maar niet menselijk ingesteld, is SPW waarschijnlijk moeilijker dan een technische opleiding.
Dank je wel.
Sjonge jonge jonge, de kabelmonteurs van Essent in spé doen hier een beetje stoer over hun technische opleiding. Ga eens gauw een propere opleiding doen joh, homo's.
Dank je wel.
Sjonge jonge jonge, de kabelmonteurs van Essent in spé doen hier een beetje stoer over hun technische opleiding. Ga eens gauw een propere opleiding doen joh, homo's.
studeer je zelf nu al? (na je topic van 2 jaar terug gezien te hebben)
Het is toch zo? Technische opleidingen zullen heus wel complex zijn maar als je van nature al heel technisch bent ingesteld en technische shit gewoon heel snel snapt, is een technische opleiding waarschijnlijk niet supermoeilijk voor je.