MuscleMeat

Studie: Docent omkopen...

HBO SPW is anders dan HBO Informatica of elektrotechniek. Technische opleidingen zijn moeilijker.

Het ligt er natuurlijk ook aan wat je vaardigheden zijn. Als je heel technisch bent maar niet menselijk ingesteld, is SPW waarschijnlijk moeilijker dan een technische opleiding.

Maar een docent omkopen vind ik gewoon raar. En als iemand erachter komt, krijgen jullie allebei problemen. MacB GA LEREN! :P

HBO SPW is anders dan HBO Informatica of elektrotechniek. Technische opleidingen zijn moeilijker.

Precies, als ik zie wat ik moet doen voor mijn P en mensen die HBO ''vrije tijdsmanagement'' doen dan vraag ik mij wel eens af waar ik aan begonnen ben. :D

Zijn er trouwens nog meer mensen die hun opleiding versneld doen van 4 naar 2 jaar? Waarin je dus in 4 jaar je masters titel kan hebben?

Ik deed bedrijfskundige informatica zoals je een paar replies terug ook al kan lezen.

Whehe, daar spreken de mensen van technische informatica dan weer niets dan 'lof' over uit natuurlijk.

Ach ja, als het allemaal niets wordt, is er altijd nog verpleegkunde :D

Als jij denkt dat die persoon om te kopen valt, zou ik het zeker doen.

let wel, alleen als je zeker bent, voor hetzelfde geld geeft hij/zij het door en dan ben je ferm gescheten mijn vriend ;)

Ga gewoon studeren man, lamlul en doe iets nuttigs/leuks van die 1000 euro.

• Topic Starter Topic Starter
Tentamen was net geweest.....ging niet schrikbarend goed, maar ook niet slecht ofzo.
Dat wordt iedere avond bidden! To be continued...

Oooooooh. :D

Het ligt er natuurlijk ook aan wat je vaardigheden zijn. Als je heel technisch bent maar niet menselijk ingesteld, is SPW waarschijnlijk moeilijker dan een technische opleiding.

Dank je wel.

Sjonge jonge jonge, de kabelmonteurs van Essent in spé doen hier een beetje stoer over hun technische opleiding. Ga eens gauw een propere opleiding doen joh, homo's.

Drie keer in dr t**ten knijpen wilt vastwel helpen

Dank je wel.

Sjonge jonge jonge, de kabelmonteurs van Essent in spé doen hier een beetje stoer over hun technische opleiding. Ga eens gauw een propere opleiding doen joh, homo's.

studeer je zelf nu al? (na je topic van 2 jaar terug gezien te hebben)

Dank je wel.

Het is toch zo? Technische opleidingen zullen heus wel complex zijn maar als je van nature al heel technisch bent ingesteld en technische shit gewoon heel snel snapt, is een technische opleiding waarschijnlijk niet supermoeilijk voor je.

Het is toch zo? Technische opleidingen zullen heus wel complex zijn maar als je van nature al heel technisch bent ingesteld en technische shit gewoon heel snel snapt, is een technische opleiding waarschijnlijk niet supermoeilijk voor je.

je hebt gelijk meid :D

Terug
Naar boven