- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren weer een leuke bestelling gedaan, het browsen op de site van jullie zorgt wel voor enorm vermaak altijd, die omschrijvingen doen me altijd denken aan Tell Sell reclames.![]()

Volgens postNL komt hij vandaag?Bedankt voor je bestelling! Je hebt je pakketje morgen in huis
En ja, we zijn commercieel óók heel sterk
Bart

We verzenden ook op zondag pakketjes, maar de meeste pakketjes worden altijd op dinsdag afgeleverd. Je kan daarom altijd de T&T blijven volgen. Dan ben je altijd als eerste op de hoogte van de status van jouw zending
Je mag me altijd in een privbericht jouw ordernummer sturen (liever niet hier, t veel offtopic). Dan checken we het dubbel voor je 

Als ik niet direct die 10.5% toename in spierkracht ervaar, krijg ik dan me geld terug?![]()

die claims op sommige producten zijn werkelijk hilarisch soms..
Moet je een beetje doorheen kijken en gewoon de werkzame ingredienten en doseringen checken..![]()
Die claims op sommige producten zijn werkelijk hilarisch soms..
Moet je een beetje doorheen kijken en gewoon de werkzame ingredienten en doseringen checken..![]()
Tja ... dingen zoals :
Voordelen Ultra Fine Oats:
- Complexe pure koolhydraten
- Perfecte toevoeging aan je eiwitshake
- Handige 1000 grams verpakkingen
- Langdurige energie voor je lichaam
- Rijk aan voedingsvezels
- Uitstekend oplosbaar
- Geen suikers!
- Zacht van smaak
Zou B&F toch mogen vermijden imo. Dat toont nu niet echt van intelligentie... havermout die oplost? lolwhut

gister weer een pot eiwit besteld maar jammer genoeg zaten er mijn samples niet bijvolgende keer dubbele samples dus Body&Fitshop?