- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die teksten blijven echt epic zeg
Zijn er echt mensen die dat geloven?![]()

Gezien het groot aantal B&F-klanten/liefhebbers zijn er inderdaad mensen die dat geloven
En volkomen terecht overigens!
Bart

Gezien het groot aantal B&F-klanten/liefhebbers zijn er inderdaad mensen die dat geloven
En volkomen terecht overigens!
Bart
Klopt, ik had laatst zelfs een toename van 36% spieren na één shake Whey Perfection!

Deze discussie heeft geen nut om dat hier te voeren, daarvoor is dit topic niet bedoeld. Discussies kunnen jullie wel elders voeren. Graag nu weer ontopic!Krijgen jullie nog van die Protein Bars in de aanbieding?
Die wil ik namelijk wel afnemen![]()
waar is de chocolate versie?De claims komen veel vanuit een leverancier, dit zijn teksten die we dienen te gebruiken. Soms zijn de claims inderdaad overtrokken, ben ik geheel met jullie eensDeze discussie heeft geen nut om dat hier te voeren, daarvoor is dit topic niet bedoeld. Discussies kunnen jullie wel elders voeren. Graag nu weer ontopic!
Ralf
100 Premium Whey Protein
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2270 gram voor 29.90!

Ik koop ook graag supps bij jullie maar dat heeft niks met die lachwekkende slogans te doen![]()
Als die waar zouden zijn dan waren we allemaal beren van 100+ kg met 4% bf![]()
Weet je toevallig wanneer die weer beschikbaar is?ah kak, ik wilde die smaak juist proberenWeet je toevallig wanneer die weer beschikbaar is?
er staat tht maart 2015... maar volgens mij kun je eiwitshakes prima drinken na de tht zonder complicaties en de kwaliteit blijft gewoon hetzelfde dan toch?

Beste b&f
Ik wil Musclepharm assault bij jullie uitproberen. Hebben jullie misschien een advies met de smaak? Dacht zelf aan Candy apple of de mango. Iemand van jullie bekend met de smaak?