MuscleMeat

Stuntprijzen bij Body En Fitshop

Dank je voor je snelle reactie Bart

• Topic Starter Topic Starter
L-Glutamine

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kenmerken L-Glutamine:
- 100% zuiver en super gemicroniseerd poeder
- Hoogste kwaliteit!
- 200% mesh Ultra fijne Glutamine!
- 1 tot 2 maanden verpakking

Nu voor slechts 10,50!

Superfood Deals!
BF_banner_status_superfooddeals.jpg

Goeie prijzen.maar toch dringend eens zien vr de levering.
Want goeie supps aan goede prijzen is ok.
Maar dan moet het nog geleverd worden!!

Goeie prijzen.maar toch dringend eens zien vr de levering.
Want goeie supps aan goede prijzen is ok.
Maar dan moet het nog geleverd worden!!

Bedankt voor het compliment :)
We proberen onze leveringen constant te verbeteren en we hebben kunnen concluderen dat dit zijn vruchten afwerpt. We zijn constant bezig met onszelf te verbeteren, zowel qua supplementen alsmede de levering en alles hieromtrent :)

Bart

Waardeloos taalgebruik, geen touw aan vast te knopen..:o
Body en fit weet waar dit over gaat!!
Maar uw reactie hierop das pas waardeloos!!!!
Graag even ontopic heren :) Als er problemen zijn kun je ons altijd een privébericht sturen, dan pakken we het direct op en proberen we het zo goed mogelijk op te lossen.:cool:

Ralf

Conquer
Van 29.90 voor 14.90!

ANABOLIC ZMA

Anabolic ZMA, een wetenschappelijk samengestelde, specifiek geformuleerde mineralen formule. ZMA bevat Zinc Monomethionine Aspartate, Magnesium Aspartate en vitamine B6.

Vitamine B6 - Vitamine B6 draagt bij aan de activiteit van hormonen, in het lichaam. Ook is vitamine B6 goed voor de eiwitstowisseling/productie. Daarnaast levert het een bijdrage aan de energievoorziening in de spieren. Voor sporters is vitamine B6 helemaal belangrijk, het heeft namelijk een gunstige invloed op de vermindering van vermoeidheid en moeheid.

Zink - Om mee te beginnen draagt zink bij tot de instandhouding van normale testosterongehalten in het bloed. Daarnaast draagt zink bij tot een normaal metabolisme van macronutriënten, vitamine A en een normaal zuur-basemetabolisme. Ook draagt zink bij tot de normale werking van het immuunsysteem. Tevens helpt zink bij het opbouwen van (lichaams)eiwit.

Magnesium - draagt bij tot een normale werking van de spieren, helpt bij de normale eiwitsynthese, is goed voor het celdelingsproces en bevordert de energiestofwisseling.

De dosering is bij dit product erg belangrijk. Je kunt niet zomaar een multi-vitamine nemen, wil je echt resultaten behalen.

Met Anabolic ZMA weet je zeker dat je resultaat behaalt:
Anabolic ZMA bevat precies de juiste doseringen.
(Vitamine B6: 10.5mg, Magnesium: 450mg, Zink: 30mg)

Anabolic ZMA is een zeer veilig product zonder bijwerkingen. Elke verpakking is voldoende voor 30 dagen.

Nu slechts 7,50!

Amino Direct

Voordelen Amino Direct:
- Superdosis aminozuren, 10.000mg!
- Lekkere fruitsmaak
- Geschikt voor elk moment
- Makkelijk in gebruik
- 40 doseringen per verpakking!

Nu slechts 7,50!

True Mass

True Mass van BSN koop je bij bodyenfitshop.nl voor de beste prijs.
True Mass is een Weigth Gainer waarmee je snel resultaten mag verwachten!

True Mass van BSN, groeien als Mr. Olympia!
BSN introduceert de manier om echt massa te kweken; True Mass. Een unieke weight gainer bomvol groei bevorderende stoffen. Een unieke weight gainer zonder goedkope grondstoffen, suikers en slechte vetten. Een unieke weight gainer die maar 1 ding kan doen; jou uit je voegen laten barsten!

True Mass, voor iedereen die maximaal wil groeien.
Om te groeien moet je loodzwaar trainen in de sportschool. Wat nog veel belangrijker is, is wat je doet buiten de sportschool. Namelijk eten! Alleen door genoeg van de juiste voedingsstoffen te eten kan je lichaam groeien. Zonder voldoende voeding geen groei. Daarom heeft BSN True Mass ontwikkeld. Een weight gainer voor iedereen die maximaal wil groeien. Niet alleen groeien als kool, maar groeien als Mr. Olympia Ronnie Coleman!

Nu slechts 29,90!

---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:10 ----------

Wil je Grenade producten winnen? Je krijgt er nu zelfs 3 films bij!
1zh2x04.png

Mee doen doe je HIER

Op 1 december benaderen wij de winnaars per email!

Vette actie weer! Uiteraard heb ik me ingeschreven:D:D

Tja ... B&F huismerk is wat in diskrediet gebracht. Maakt mij niet uit. Ik bestelde daar toch niets van :p
Wil niet zeggen dat de makkelijke website, service, de ruime keuze en de prijzen eronder lijden. Dus ik bestel
nog steeds lekker bij jullie ;)

Tja ... B&F huismerk is wat in diskrediet gebracht. Maakt mij niet uit. Ik bestelde daar toch niets van :p
Wil niet zeggen dat de makkelijke website, service, de ruime keuze en de prijzen eronder lijden. Dus ik bestel
nog steeds lekker bij jullie ;)

Bedankt voor het compliment Robke78, keep up the good vibe! Laat die bestellingen maar komen :)

Bart

Ook ingeschreven voor de winactie (zoals altijd).

Succes inderdaad met het Whey probleem ;)

Terug
Naar boven