PBB
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien wat mierenneukerig, maar er staat nu 15 kcal per reep, dit is natuurlijk 150 kcal per reep/15 per snoepje. Op de website staat het wel goed aangegeven![]()

Ik wil even laten weten dat ik de klantenservice bij bodyenfitshop echt super vind !! Er was iets helemaal verkeerd gegaan bij mijn bestelling , maar het is binnen no time opgelost !! Super tevreden over de service en de producten !! Keep up the good work ! Groetjes
Keep up the good vibe en laat die bestellingen maar komen 
Het bovenstaande klopt niet met wat er op de site staat..Isolaat Perfection
Isolaat Perfection kenmerken:
- 100% zuiver Whey Isolaat
- Slechts 0.1 gram vet
- Slechts 0.1 gram koolhydraten
Nu al verkrijgbaar vanaf 16,50!
Het bovenstaande klopt niet met wat er op de site staat..
Wat is nu het juiste?
Ingrediënten
Voedingswaarde per dosering (28 gram) Naturel
Energie 101.9 kcal
Eiwitten 25.5 gram
Koolhydraten 1 gram
Vet max. 0,14 gram
Voedingswaarde per 100 gram Naturel
Energie 364 kcal
Eiwitten min. 91 gram
Koolhydraten max. 4 gram
Vet max. 0.5 gram

. Als je gemiddeld 3-4 x per week training niet echt reëel qua kosten.Hue?? 30/4= 7,5 weken voorraad voor slechts 17,50 euro is toch zeker niet duur te noemen voor zulk product.Ziet er ok uit, maar jammer genoeg zeer duur. 30 doseringen maar. Als je gemiddeld 3-4 x per week training niet echt reëel qua kosten.
Hue?? 30/4= 7,5 weken voorraad voor slechts 17,50 euro is toch zeker niet duur te noemen voor zulk product.

ToppieScherp! De ingrediënten die jij aangeeft kloppen. Ik laat het aanpassen op de website, bedankt!![]()
Hi,
GGaan jullie ook de Jym stoppani producten verkopen zoals de jym pro eiwitten?