LangeMan
Huge Freak
- Waardering
- 24
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 127kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben benieuwd als je nu een maandje tren ace subQ zet of je goed effect hebt en minder bijwerkingen
I'll be back over een paar weekjes in dit topic.Dat is tegen alle bro science in die zegt dat je test hoger moet doseren dan tren want anders zou je sides krijgen.
Dat is al enige tijd achterhaald kerel.
Trenbolone only is zeker te doen. Heb het zelf al doorlopen en Knikker (DBB lid) heeft hier ruime ervaring mee.
Kun je wat meer informatie geven? Ik ga zelf over een paar weken 100mg tren ace per dag naast mijn gebruikelijke trt (150mg test e EW) zetten en ben benieuwd wat ik kan verwachten.
Ook wat betreft de gebruikelijke sides vooral de agressie, conditie problemen en gyno die ik van tren krijg ben ik benieuwd of dit veeel minder zal zijn of gewoon beetje minder.

Conditie problemen kreeg ik ongeacht ik strikt at, hoewel ik met 75mg tren ace eod geen last had tijdens cutten. Wil nu weer een 200mg eod zetten aangezien ik verder alleen trt zet.
Kun je wat meer informatie geven? Ik ga zelf over een paar weken 100mg tren ace per dag naast mijn gebruikelijke trt (150mg test e EW) zetten en ben benieuwd wat ik kan verwachten.
Ook wat betreft de gebruikelijke sides vooral de agressie, conditie problemen en gyno die ik van tren krijg ben ik benieuwd of dit veeel minder zal zijn of gewoon beetje minder.

Ja ik heb het idee dat ik anders mijn massa niet vast ga houden meer.
maar 150mg test moet genoeg zijn om massa vast te houden? is vrij hoog hoor..
zou die tren er gewoon uit knallen gozer, is onnodige onderdrukking wat er bij komt

Ik ga helemaal niet trt'en met tren. J4ck heeft dat ervan gemaakt en ik vond het leuk om er serieus op verder te gaan![]()