XXL Nutrition

subq aas zetten, wie doet het?

• Topic Starter Topic Starter
ben benieuwd als je nu een maandje tren ace subQ zet of je goed effect hebt en minder bijwerkingen

ben benieuwd als je nu een maandje tren ace subQ zet of je goed effect hebt en minder bijwerkingen

Ik zal een reactie geven over een tijd. Maar beoordelen is lastig. Ik heb nog nooit zo weinig test gezet naast tren. Effect en sides liggen heel anders. Normaal nam ik 500mg test per week naast 100mg tren a. Nu neem ik 125mg test (en 900mg bold) op 50mg tren a per dag. Dat is tegen alle bro science in die zegt dat je test hoger moet doseren dan tren want anders zou je sides krijgen. We zullen zien ;) I'll be back over een paar weekjes in dit topic.

Nice, ben zelf ook zoiets van plan. Hoelang ben je al bezig ?

Nice, die updates. :thumbup:

Dat is tegen alle bro science in die zegt dat je test hoger moet doseren dan tren want anders zou je sides krijgen.

Dat is al enige tijd achterhaald kerel.
Trenbolone only is zeker te doen. Heb het zelf al doorlopen en Knikker (DBB lid) heeft hier ruime ervaring mee.

Dat is al enige tijd achterhaald kerel.
Trenbolone only is zeker te doen. Heb het zelf al doorlopen en Knikker (DBB lid) heeft hier ruime ervaring mee.

Kun je wat meer informatie geven? Ik ga zelf over een paar weken 100mg tren ace per dag naast mijn gebruikelijke trt (150mg test e EW) zetten en ben benieuwd wat ik kan verwachten.
Ook wat betreft de gebruikelijke sides vooral de agressie, conditie problemen en gyno die ik van tren krijg ben ik benieuwd of dit veeel minder zal zijn of gewoon beetje minder.

Kun je wat meer informatie geven? Ik ga zelf over een paar weken 100mg tren ace per dag naast mijn gebruikelijke trt (150mg test e EW) zetten en ben benieuwd wat ik kan verwachten.
Ook wat betreft de gebruikelijke sides vooral de agressie, conditie problemen en gyno die ik van tren krijg ben ik benieuwd of dit veeel minder zal zijn of gewoon beetje minder.

Doel van tren-only is vet-afname.
Toevoeging van test zal dit teniet doen of de capaciteit ervan enorm verlagen.
Ikzelf heb geen bijwerkingen ervaren maar Knikker had last van lethargie. Ik heb met de entanthaat ester gekuurd, geloof dat Knikker al wat meer heeft uitgeprobeerd.
Echter met een kleine hoeveelheid test, vergeleken met de hogere dosering tren a, hoef je naar mijn mening niet bang te zijn voor bijwerkingen tren-only gerelateerd.
Tsja, agressie zit in de aard van het beestje, conditie-problemen komen van verkeerd dieet en gyno is persoonsgebonden.
Wat betreft gyno. Geloof dat jij ervaren genoeg bent om te weten wat voor gyno jij gevoelig bent. Ik weet zelf niet of trenbolone zonder oestrogeen-opjager (test) prolactine zodanig kan verhogen dat het problemen kan veroorzaken. Ik heb zelf namelijk nooit (knock on wood) last van gyno.
Misschien dat je Knikker een mailtje stuurt, ik weet zeker dat hij jou antwoord kan geven.;)

Conditie problemen kreeg ik ongeacht ik strikt at, hoewel ik met 75mg tren ace eod geen last had tijdens cutten. Wil nu weer een 200mg eod zetten aangezien ik verder alleen trt zet.

Conditie problemen kreeg ik ongeacht ik strikt at, hoewel ik met 75mg tren ace eod geen last had tijdens cutten. Wil nu weer een 200mg eod zetten aangezien ik verder alleen trt zet.

Conditie-verlies treedt evenzo op wanneer je boven onderhoud eet. Vooral wanneer koolhydraten tijdens een bulk worden opgeschroeft.
Ikzelf ondervind die hinder namelijk zelf ook en ervaar geen problemen tijdens het cutten.

Erg interessant onderwerp. Ben benieuwd.

Trt op tren???

Extreme_Facepalm.png - 250720

maar 150mg test moet genoeg zijn om massa vast te houden? is vrij hoog hoor..
zou die tren er gewoon uit knallen gozer, is onnodige onderdrukking wat er bij komt

Nee, zelfs met 150mg zul je een daling in kracht en massa gaan ervaren, vooral met de 'extra' massa die LangeMan bezit, homeostase zal onherroepelijk aan de slag gaan zodra naar een dosering van 150mg afgereist wordt. Kijk, dat is nou het nadeel van hoge doseringen, dan is het gewoon mission impossible om zo laag te gaan TRT'en. Ik ervaar het zelf ook wanneer ik in een 'rustperiode' verkeer en kalmpjes aan doe met AAS.
Ben het overigens wel eens dat trenbolone niet echt een middel is in een periode om je lichaam wat te laten herstellen.
Mij lijkt een verhoging van test naar minimaal 250mg/w meer op zijn plaats.

hahaha :roflol:

Ik ga helemaal niet trt'en met tren. J4ck heeft dat ervan gemaakt en ik vond het leuk om er serieus op verder te gaan :P

Hehehe, ik wilde al zeggen.:D
Nee man, dat zijn periodes dat je je lichaam wat rust moet geven door slechts met een bepaalde lage dosering test je zuurverdiende gain tracht vast te houden.
Met tren weet ik zeker dat rust/herstel ver te zoeken is.;)

Idd, ik zit momenteel op 150mg test e per week en als ik ga kuren neem ik daar 200mg tren ace eod bij om te kijken of de bijwerkingen meevallen met alleen een replacement dosering testo.

Terug
Naar boven