Fitness Seller

Sue goes on

Oh wat leuk heb je nu al meegedaan! zag net de fotos, mooi zeg;)

• Like
Waarderingen: Sue
Doe maar lekker rustig aan ;)

• Like
Ik vergeef het je voor deze keer omdat je zo hard gewerkt hebt.
Nee hoor meid, neem je tijd
Wanneer en waar is de volgende wedstrijd?

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.485
2 en 9 mei staat nu op het programma :D

Super dat je het trainen en dieeten weer hebt opgepakt.:)
Een kilo aankomen vind ik echt wel weinig en knap dat het niet meer is.

• #1.487
ZO...even log onder het stof vandaan halen :p

Qua namen en plaatsing en zo... er staan een jury-rapport op www.thejbcup.nl bij 2010 (staan alleen punten, maar dan zie je de namen van de anderen).

Ondanks dat ik het erg zat ben, heb ik het wel goed op de rails, voeding, training, 2 keer cardio per dag. Heb nu 1 minuut voor mijn routine, volgende week even afmaken. Ben er druk mee aan het oefenen, wordt wel mooi volgens mij...

Waar ik nu vooral zin in heb is om weer lekker zwaar te trainen, maarja, zit nu toch vooral op supersets en veel herhalingen... bovendien ben ik zo leeg dat ik zo zwaar nu niet zou kunnen. Maar het vooruitzicht straks weer te gaan bouwen en weer zwaar te gaan, heb ik wel zin in (plus weer een beetje normaal schoon eten :D:D)

Goed weekend iedereen!

hang in there girl ... je werk zal beloond worden ;)

• #1.490
Thanxs Robke! Ik hang nog wel even! :p

Porterhouse: Wie dan?
Vond haar erg aardig, relaxed!

Ik weet hoe zwaar het is, maar uiteinelijk zet je zeker weer een mooie prestatie neer!! Hou vol!
Het is straks extra genieten als je weer "normaal kan trainen en bovenal eten..i know..
Dus even volhouden, je gaat hartstikke goed!!

Heb haar snoetje ook al eens zien voorbij komen hier, maar kan verduivelt niet meer op haar naam komen ...

Zag het gelijk,maar kan er ook niet 1-2-3 opkomen, zal eens in mijn geschiedenis kijken van beach loggen van afgelopen jaar.

Damn Sue...

Moest ik niet zo jong zijn , ik zou het wel weten xD

Ik herken haar ook niet van de beachproof contest? :dunno:
Hé Sue... wat een discipline moet je hebben om aan deze wedstrijden deel te nemen. Ik vind het zeer pittig wat je allemaal moet doen om uiteindelijk op je best op het podium te staan. Ik kan goed geloven dat je niet kan wachten tot je weer lekker met een flinke intensiteit kan gaan trainen! Nog even doorbijten je bent er bijna :D. Ben iig hartstikke trots op wat je nu al hebt bereikt! Je volgende wedstrijden waar je nu voor aan het voorbereiden bent zijn begin mei toch? 1 daar van is de WOBC in Etten-Leur (9 mei)?

Jij ook een heel fijn weekend! :kiss:

Succes met volhouden Sue!
Je routine zal wel super mooi worden.

Ik ben het ook helemaal eens met wat PM zegt.

Fijn weekend!

Terug
Naar boven