Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo ik heb wel een of ander gemist zie ik. Wist niet eens dat jij in wedstrijdvoorbereiding was. Echt super. Prachtige fotos ook van dwarven![]()

We hebben jou ook gemist on stage vorig jaar
Komende keer herkansing? Neem ik m'n camera wel weer mee...![]()

Met liefde en plezier maak ik ook foto's backstageja wat dat betreft is sue wel echt een bofkont. Ik heb geluk gehad dat Robin destijds regelmatig bij wedstrijden aanwezig was en foto's schoot. Heb via hem ook gelukkig een serie professionele foto's kunnen bemachtigen van mijn wedstrijd. Anders had ik het moeten doen met een paar foto's van een simpele digitale camera. Maar wat me opvalt is dat er steeds minder fotografen aanwezig zijn. Van de laatste paar wedstrijden heb ik ook behalve een paar amateur foto's vrij beperkt aantal professionele foto's gezien. Dus als jij volgende keer foto's zou willen.....heeeel graag![]()

?

Kleine update... was effe zwaar, veel aan mijn hoofd, kan je er ook lekker bijhebben in een voorbereiding, maar goed, gewoon doorgaan!
Routine is af, veel oefenen nu! Nog een paar dagen die cardio volhouden. Heb nieuwe schoenen, die beter lopen
En begin ook wel weer zin er in te krijgen... Ben nog niet tevreden over de shape, laagje buikvet gaat maar niet weg... zit wel erg los, en voel de blokken zitten... maar je ziet alleen de bovenste. Vocht wil ook niet echt weg... dus flinke de peterselie en kruiden er tegenaan! Zaterdagavond laden... hmmmm, kan nie wachten!!!![]()