MuscleMeat

Sue goes on

Ben benieuwd naar de routine - maandag een sneak preview? :engel:

waar en wanneer zijn nu net die wedstrijden?

Zo ik heb wel een of ander gemist zie ik. Wist niet eens dat jij in wedstrijdvoorbereiding was. Echt super. Prachtige fotos ook van dwarven :thumb:

Zo ik heb wel een of ander gemist zie ik. Wist niet eens dat jij in wedstrijdvoorbereiding was. Echt super. Prachtige fotos ook van dwarven :thumb:

We hebben jou ook gemist on stage vorig jaar ;)
Komende keer herkansing? Neem ik m'n camera wel weer mee... :D

We hebben jou ook gemist on stage vorig jaar ;)
Komende keer herkansing? Neem ik m'n camera wel weer mee... :D

ja wat dat betreft is sue wel echt een bofkont. Ik heb geluk gehad dat Robin destijds regelmatig bij wedstrijden aanwezig was en foto's schoot. Heb via hem ook gelukkig een serie professionele foto's kunnen bemachtigen van mijn wedstrijd. Anders had ik het moeten doen met een paar foto's van een simpele digitale camera. Maar wat me opvalt is dat er steeds minder fotografen aanwezig zijn. Van de laatste paar wedstrijden heb ik ook behalve een paar amateur foto's vrij beperkt aantal professionele foto's gezien. Dus als jij volgende keer foto's zou willen.....heeeel graag :D

ja wat dat betreft is sue wel echt een bofkont. Ik heb geluk gehad dat Robin destijds regelmatig bij wedstrijden aanwezig was en foto's schoot. Heb via hem ook gelukkig een serie professionele foto's kunnen bemachtigen van mijn wedstrijd. Anders had ik het moeten doen met een paar foto's van een simpele digitale camera. Maar wat me opvalt is dat er steeds minder fotografen aanwezig zijn. Van de laatste paar wedstrijden heb ik ook behalve een paar amateur foto's vrij beperkt aantal professionele foto's gezien. Dus als jij volgende keer foto's zou willen.....heeeel graag :D
Met liefde en plezier maak ik ook foto's backstage :eyebrow:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.509
Kleine update... was effe zwaar, veel aan mijn hoofd, kan je er ook lekker bijhebben in een voorbereiding, maar goed, gewoon doorgaan!

Routine is af, veel oefenen nu! Nog een paar dagen die cardio volhouden. Heb nieuwe schoenen, die beter lopen :D
En begin ook wel weer zin er in te krijgen... Ben nog niet tevreden over de shape, laagje buikvet gaat maar niet weg... zit wel erg los, en voel de blokken zitten... maar je ziet alleen de bovenste. Vocht wil ook niet echt weg... dus flinke de peterselie en kruiden er tegenaan! Zaterdagavond laden... hmmmm, kan nie wachten!!! :D

Kleine update... was effe zwaar, veel aan mijn hoofd, kan je er ook lekker bijhebben in een voorbereiding, maar goed, gewoon doorgaan!

Routine is af, veel oefenen nu! Nog een paar dagen die cardio volhouden. Heb nieuwe schoenen, die beter lopen :D
En begin ook wel weer zin er in te krijgen... Ben nog niet tevreden over de shape, laagje buikvet gaat maar niet weg... zit wel erg los, en voel de blokken zitten... maar je ziet alleen de bovenste. Vocht wil ook niet echt weg... dus flinke de peterselie en kruiden er tegenaan! Zaterdagavond laden... hmmmm, kan nie wachten!!! :D

Kan me voorstellen hoe je je voelt! Nog een paar daagjes...
Zó ontzettend jammer dat ik er zondag niet bij kan zijn, maar volgende week sta ik er weer hoor!

Hey Sue,

Applaus voor je doorzettingsvermogen! Kom op nog even doortrekken je gaat er alleen maar beter uit zien, hou je daarmaar aan vast!! You go girl!!

Sue, zet `m op zondag! :D
Heb even terug gebladert door de foto's, ziet er echt top uit!

Succes, zondag sta je er vast en zeker nog beter bij dan je eerste wedstrijd.
Je hebt zeker veel spierpijn van het oefenen van je routine en het poseren?
Wel heel gaaf dat zondag wel met routine is, dan zal je wel nog meer stralen op het podium.:)
Die week erna is zeker weer zonder routine?

Respect voor je doorzettings vermogen!
3 wedstrijden zo net na elkaar is niet niks en echt heel knap van je.

Succes de laatste paar daagjes, ik ben heel benieuwd naar zondag!!

Heel veel succes de komende wedstrijden
Je zag er de laatste keer toppie uit (ik ben nog steeds verliefd :) )
Kan nu alleen nog maar beter zijn toch?

mooie 2e plek!!! Vond je er goed uitzien. Suc6 volgende week!!!

top Sue gefeliciteerd met je 2de plaats!! Hou je t nog een beetje uit??

Terug
Naar boven