Super, al die leuke reacties!!! Thanxs!!!
Ben wel trots op mezelf. Wie me een paar jaar geleden had gezegd dat ik zo op het podium zou staa, had ik vierkant uitgelachen... In vergelijking met andere meiden op het podium mis ik echt nog wel spiermassa en zou ik best een stukkie droger mogen, maar ik ben voor mezelf al heel blij met het resultaat. Ik wil strikt naturel blijven en dat heeft tijd nodig, en dat komt wel goed!
Nou had ik 22 mei ook nog mee kunnen pakken, maar ik weet nu waar ik sta en met 9 mei erbij heb ik genoeg ervaring om de volgende keren met vertrouwen het podium op te gaan. Na 9 mei kan ik het beste alle tijd steken in het bouwen voor meer spiermassa, en toe werken naar de wedstrijden die er na de zomer weer zin (smaak te pakken

)
Heb al een tijd niet kunnen meten, maar qua gewicht stond ik vanmorgen met kleding op 62,8 en dat is weer een stukkie minder (Heb nog nooit zo weinig gewogen).
Wedstrijd van 2 mei was trouwens echt super! Sfeer was heel goed, onderling, on stage, back stage, organisatie... echt heel goed. Ook de organisatie was erg goed! Artemis cup is gewoon een fijne wedstrijd! Dus bij deze ook de organisatie bedankt voor alles! En natuurlijk het hele team from hell! Inbruinen, support, positiviteit, gezelligheid, echt een fijn team!
Nog een weekje doortrekken nu, ben gelijk weer strikt aan mijn dieet, cardio en kt gegaan... heb zin in zondag!