XXL Nutrition

Sticky Super simpele, goedkope en lekkere 'reep' van whey, havermout en pindakaas

Bezoekers in dit topic

Ziet er erg lekker uit! En nog makkelijk te maken ook!
Binnenkort maar weer eens de keukenprinses *kuch-kuch* uithangen :D

Merci beaucoup, Cynthia!
 
Hier zat ik net achter te zoeken ;)
danke schön
 
Heb ze vandaag gemaakt, ging goed !

Morgen ff een proberen op school :)
 
Heel erg veel dank voor dit recept, die dingen zijn gruwelijk lekker :D . Het werd hierzo alleen een pestbende toen ik 't met mn handen ging kneden.. maar dat kwam misschien door pindakaas van de reformwinkel - is amper te smeren namelijk :')

BTW, hoe lang kan je die krengen bewaren in de koelkast? Vrij lang lijkt me? Is invriezen ook een optie?
 
Laatst bewerkt:
Haha, heb 't nou net ook gemaakt. Bij mij werd 't ook 'n zooitje met kneden, alles bleef ook aan mn handen zitten. Volgens mij iets te veel water gebruikt(?)
 
Heel erg veel dank voor dit recept, die dingen zijn gruwelijk lekker :D . Het werd hierzo alleen een pestbende toen ik 't met mn handen ging kneden.. maar dat kwam misschien door pindakaas van de reformwinkel - is amper te smeren namelijk :')

Hehe, ja het is echt wel een beetje een smerig werk dat kneden/mengen met je handen idd, maar ja moet er wat voor over hebben he :D

BTW, hoe lang kan je die krengen bewaren in de koelkast? Vrij lang lijkt me? Is invriezen ook een optie?

Ze zijn idd lang te bewaren in de koelkast, een week kan sowieso.
Invriezen (en daarna weer ontdooien) is geen probleem.

Haha, heb 't nou net ook gemaakt. Bij mij werd 't ook 'n zooitje met kneden, alles bleef ook aan mn handen zitten. Volgens mij iets te veel water gebruikt(?)

Zou kunnen. Als jij andere merken havermout, whey en/of pindakaas gebruikt hebt als ik, dan zou het idd kunnen dat jij iets minder water nodig hebt. Volgende keer met iets minder uitproberen misschien.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal dit weekend als ik tijd heb ook eens een poging wagen. :o
 
Dank, dit zal ik misschien eens ff proberen binnenkort :)
 
hmmm ziet er goed uit, ik ga het eens proberen. Bedankt.
 
Hmmz, eens proberen. Heb er vroeger wel eens wat gemaakt met pindakaas, stroop en whey maar dat was echt dikke ellende. Als je zo'n reep at had je daarna 4 uur buikkrampen, blok beton was het.
 
Citaat:
Origineel gepost door Burgtie
Zou je dit ook met brinta kunnen doen?

Lijkt me niet, maar je kan het altijd proberen.

Ik heb nu 100 gram brinta genomen en 80gram havermout.
De helft pindakaas en 30 gram zemelen en 20gram extra water...
En raar maar waar ik vind ze nog beter.

Thx Cynthia.

Heb je nog lekkere recepten/snacks??? Waar kan ik ze terug vinden???
 
Zou je dit ook met brinta kunnen doen?

Lijkt me niet, maar je kan het altijd proberen.

Ik heb nu 100 gram brinta genomen en 80gram havermout.
De helft pindakaas en 30 gram zemelen en 20gram extra water...
En raar maar waar ik vind ze nog beter.

Ah, thanks voor het uitproberen/posten! Ga ik ook een keer proberen dan :)

Heb je nog lekkere recepten/snacks??? Waar kan ik ze terug vinden???

Nope, heb slechts dit one-hit-wonder-eendagsvlieg-receptje gepost :D
 
Ben benieuwd...
 
ga ik zeker een keer maken.
 
Ik vind de pindakaas nogal overheersend, de volgende keer maar wat minder gebruiken. :)
 
Wat zegt de wetenschap over het invriezen van Whey?, aangezien er altijd zoveel discussie is over het opwarmen ervan.
 
Eens uitproberen! Bedankt.
 
Back
Naar boven