AndroidHealthClinic

Review Supercharge - Labrada

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Knal je training door!!!!
Nieuwe Super Charge Nitric Oxide geeft je energie, gevulde spieren, kracht en uithoudingsvermogen vanaf de allereerste dosis!

Neem een dosering van de nieuwe Super Charge Nitric Oxide en 15 min later loop je als een dolle stier door de gym.....messcherp, geestelijke focus gecombineerd met ongekende kracht en volle spieren! Het is geen pre-workout drank wat je aan je kleine broertje geeft............. dus wees er voorzichtig mee.

Super Charge geeft je precieze hoeveelheden van belangrijke, actieve ingrediënten om je mentaal te scherp te zetten, je spiercellen een maximaal volume te geven, een superpomp te beleven en om je herstel te zoveel te versnellen zodat je kan groeien en sterker kan worden voor je volgende belachelijke training.

Super Charge zet je spieren in vuur en vlam met een uniek 3-fase afleversysteem wat zich richt op Energie, Doorbloeding, Kracht, Uithoudingsvermogen en Herstel.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maandHoe is de smaak van dit supplement? even wennen maar valt daarna goed meeWelke dosis heb je gebruikt? 2 scheppen pré-workoutWaar heb je het supplement gekocht? www.muscle2muscle.beWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? 60euro (paar euro korting gekregen)Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Eindelijk een pré-workoutbooster die blijft werkenMijn review:

Vanaf de 1ste inname wist ik al meteen dat ik geen miskoop gedaan had, ik kreeg het gevoel of ik de wereld aankon, ik stond gewoon te popelen om erin te vliegen, daarna keihard getraind, verschillende pr's op gezet op volume en kracht en voor ik het doorhad was ik 2u bezig zonder energieverlies

Het leukste eraan is dat het de trainingen erna bij mij gewoon blijft werken waar andere préwo na een aantal keren gebruik hun effect verliezen

Deze is echt een blijvertje!

supercharge_zoom.jpg

werkt super charge ook goed dan zonder bcaa en dextrojuice? maar had nog een vraag.... ik vraag me eigenlijk af wat super charge uit eindelijk met je doet als resultaat werkt het goed voel je het ook egt werken tijdens de training?

werkt super charge ook goed dan zonder bcaa en dextrojuice? maar had nog een vraag.... ik vraag me eigenlijk af wat super charge uit eindelijk met je doet als resultaat werkt het goed voel je het ook egt werken tijdens de training?

zal per persoon verschillen. voor mijzelf verbeterd het mijn zin in trainen en concentratie. Er is ook een krachttoename. Bij Noxplode had ik juist dat ik als een beest door de gym stuiterde maar had geen concentratie.

welke is beter?

khad een vraag, ik gebruik namelijk superpumper 250,
en het helpt wel om wat beter te traine,

maar ik wou na dit product, Animal Pump halen iemand verstand van?
ik hoor ook goeie reacties over dit product.
maar wat is er zo goed aan en waarom dit ?. tnx.

hey

ik heb ook animal pump gebruikt ik vindt het maar niks! wat ik niet egt merkte was energie en kracht helemaal niks van gemerkt maar de pump was goed kwa kracht en energie raadt ik het niet aan groet PETER

hmm ik snap wat je bedoelt, lijkt meer op ballon maar geen kracht :P
en hoe zit het dn met Animal Pack of stack hoe dat ook mag heten, tnx

daar weet ik niet egt veel van af sorry asl je emer vragen hebt dan hoor ik dat graag groet peter

hey, maar ik hoor op andere furoms dat animal pump wel goed is enzow, miss verschilt dat per lichaam ? en hoelang train je al miss heb je verstand ofzow, en welke sup- gebruik jij voor de training trouwens ?. tnx.

ik zelf gebruik super charge xtreme voor trainen en na trainen cellmass werkt egt goed !!! ik zelf merk er zeker wel wat van groet peter

hoelang train je al ?, wat is je vet percentage en hoelang ben je, en hoelang gebruik je super charge all en hoeveel ben je aangekomen of iet ? , Tnx

ik zelf gebruik super charge al 4maanden dus laat ik zeggen 3potten super charge gehad al en ben 4,5kilo aan spier massa gekomen ik zelf ben heel erg te vreden met super charge xtreme mij geeft het een goed resultaat groet peter

Ik en dan weer niet te spreken over supercharge xtreme , bij mij deed het zo goed als niks. Ben nu overgeschakeld op Crack en moet zeggen, die werkt echt in op je lichaam ! (bij mij tog)
Wor er wat nerveus van, maar voor de rest kun je 1 - 1.30 u goed doortraine , je kracht verhoogt ook , natuurlijk niet extreem maar tog wel zodanig dat je iets hoger kan gaan.

Dit is echt een goed pre workout produkt! Zelfs na verloop van tijd blijft het werken voor mij,dit is bij andere pre-workout supplementen niet het geval.
Sta te popelen om te gaan trainen,nadat ik dit heb genomen! Lekkere pomp geeft het,en je kan er lekker lang op trainen! Als de pot op is,gelijk een nieuwe halen!

Nu 1 training gebruikt en het voelt goed, doet me veel denken aan het effect van crack, alleen krijg ik met crack steeds honger na een 40 a 45 minuten trainen en met supercharge niet.

Zou je supercharge kunnen stacken met G.C.T. ? Of krijg je dan overkill van de ingredienten ? Leek me namelijk best een vette stack ! G.C.T. info is te vinden op [Link niet meer beschikbaar]

Ik heb niet genoeg ervaring om in te schatten hoeveel mg goed is etc...

Is perfect te stacken. Alleen zou ik de ingredienten los kopen en zelf mixen, gezien de prijs van dit product.

Nu 1 training gebruikt en het voelt goed, doet me veel denken aan het effect van crack, alleen krijg ik met crack steeds honger na een 40 a 45 minuten trainen en met supercharge niet.

Ik heb het nu ook 1 training gebruikt en ben meer dan tevreden, ik ben sinds tijden niet zo moeiteloos door een extra heftige training gegaan als met Supercharge..

Crack heb ik helaas nog geen ervaring mee, is dat product nog steeds sterker dan Labrada's Supercharge?

gister 2 scheppen genomen voelde niks mischien 3 schepjes neme?

Klinkt idd goed! Heb hem daarom ook gehaald, begin er vandaag mee ben benieuwd!
Ik ben een redelijk gebruiker van pre-workouts (Armageddon, No-xplode, Xpand, Amped, NoZ, No-shotgun enz), maar probeer steeds iets anders omdat het effect na verloop van het produkt afneemt. Mijn stem gaat tot nu naar Shotgun, maar that's personal (alleen walgelijk goedje)

Terug
Naar boven