AndroidHealthClinic

Superdeca???

freshie

Novice
Waardering
0
Hallo

Ik ben van plan om met een kuur superdeca te beginnen. Mijn vraag is nu wat dit zal doen en hoe je dit het best gebruikt, of het neveneffecten heeft en wat het effect zal zijn op iemand als ik, ik ben nog maar enkele maanden aan het fitnessen, en zou graag sneller zien dat ik spieren heb. ook heb ik een nog wat vettige buik waardoor buikspieren niet mooi doorkomen en er is mij verteld geweest dat dit door superdeca zal verdwijnen en dat ik "droog" zou worden.. klopt dit? Kortom iedereen die info heeft over Superdeca mag ze posten.

Mercikes

monster eerste post :D

de "search" optie heeft meer dan genoeg info erover ;)

Maar dat terzijde , buiten dat ik je leeftijd niet weet, train je nu net een paar maandjes zeg je , waarom niet eerst proberen te gainen met een goed trainings/voedings -schema ???
Daarbij komt dat wat je verteld is pure onzin is ! Deca is nou net 1 vd grootste vocht/vet aanzetters !! waardoor je buik eerder minder(dikker) dan beter zal worden !!
Ook kan ( hoeft niet ) deca only zorgen voor de nodige libido problemen , vandaar dat ie vaak gestacked word met test e.d.

Lees o.a deze topics eens door http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/deca-85689/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/jullie-ervaring-super-deca-gs-86002/

Laatst bewerkt:
wtf?

een paar maandjes fitnissen en dan maar direkt super deca
is deze post een flauwe grap ofzo?

Man....ga eerst ens een paar jaar fatsoenlijk trainen....
Dit vind ik nou weer het stomste wat er is...een paar maanden trainen en dan aan de roids...
Niemand hier neemt je zo serieus.
En ga je dan maar eerst eens verdiepen in de materie.

• Topic Starter Topic Starter
ja juist daarmee dak er informatie over wil... ik fitness nog ni lang en er zijn paar gozers da da woude aansmere dus wou ik er een beetje info over.. het is dus duidelijk da ik het beter niet doe... bedankt

En heeft er dan iemand tips voor een meer effectieve training.. qua voeding of hoeveelheid??

Laatst bewerkt:
Veel kip, paardenvlees, kwark, rijst, aardappelen,....
Een blik tonijn van 200gr voor het slapen gaan.

Smorgens een heel ei + 3-4 ei-eiwitten en dan om de 3 uur zien dat je je eiwitten binnen hebt. Niet te veel koolhydraten want je wilt natuurlijk droog worden.

Stel je nu voor... ik ben 21, weeg 74kg voor 1m79 en ik fitness al enkele maande waardoor ik toch al wat spieren heb en de machines ken. Ik begin nu met een kuur van superdeca.. Wat gebeurt er???
Ik ben overal droog behalve aan mijn buik, wat gebeurt er daarmee? Want ik snap niet veel van de ingewikkelde praat dus is er mss iemand die het me simper maar duidelijk kan uitleggen?

dank bij voorbaat

Je moet eerst een paar jaar trainen voordat je aan anabolen moet gaan denken, omdat je zoveel mogelijk naturel eruit moet halen.
Het zou zonde zijn als je nu al begint met een kuur.
Kijk ook eens in de andere topics, zoals voeding, training ect.
Ik denk dat je nog veel kunt leren,

succes

Maar ik ben al tijdje bezig en heb trainings en voedingsschema maar alles gaat zo traag... ik vind da alles goed gaat met armen en borstspieren maar mijn buik heb ik last omdat deze een laag vet bezit.. heb je hiervoor dan tips om dit zo snel mogelijk te laten omzetten in iets degelijk.. ik ben nu van plan om gewoon te dieten maar dan zal ik mijn spieren ook verliezen? nee?

Vat het niet verkeerd op maar jij hebt hier nog lang niks te zoeken ga eerst kijken bij voeding en training. Over dat droger worden kan je daar veel info over vinden (meer als dat je hier zou vinden.) En snel breed/gespierd worden dat gaat niet tenzij je anabolen gaat begruiken. Maar wanneer je aan anabolen begint zal je vrijwel niets naturel gainen.

De gemiddelde die hier met anabolen beginnen zijn vaak tog rond de 90 kg en daar ben jij nog lang niet. Maar met een degelijk voedingsschema zou je zelf ZONDER anabolen er snel (relatief) verandering in kunnen brengen.

Maar ik ben al tijdje bezig en heb trainings en voedingsschema maar alles gaat zo traag... ik vind da alles goed gaat met armen en borstspieren maar mijn buik heb ik last omdat deze een laag vet bezit.. heb je hiervoor dan tips om dit zo snel mogelijk te laten omzetten in iets degelijk.. ik ben nu van plan om gewoon te dieten maar dan zal ik mijn spieren ook verliezen? nee?

Omzetten ? Nee , vet omzetten in spieren is 1 vd grootste fabels die er is !!
dit kan gewoon niet , je zult vet moeten verbranden en spieren op moeten bouwen dmv krachttraining, cardio, voeding, en toewijding !!!

En om je maar gelijk uit de droomwereld te halen dit gaat niet 1,2,3, en de duur zal voornamelijk liggen aan je toewijding en hoeveel vet er weg moet, 't is niet leuk maar je buik,zwembanden(zijkant) en vooral je onderrug zijn een paar vd laatste plaatsen waar het vet zal blijven zitten en die het langste duren om weg te krijgen.
en dan moet je helaas niet denken aan weken maar meer aan maanden/jaren .
Dat komt vooral doordat als je nog nooit getraint hebt je vet meestal een groot gedeelte vast vet zal zijn en dus lastig weg te werken, het zal voornamelijk aan je toewijding en intensiteit liggen hoe snel het zal gaan
De eerste kilo's die je af gaat vallen zullen voornamelijk vocht zijn waardoor het lijkt dat je snel afvalt , echter het echte (vaste)vet zal vele mate langzamer gaan , helaas

Dus,... Gas erop trainen met die hap !!! en niet zo snel naar middelen grijpen ! je kunt meer dan genoeg zonder bereiken !
door ;
-Cardio ( cross-trainer, step, loopband, fiets e.d.)
-Dieet ( dmv onder je onderhoud te eten )
-KrachtTraining ( om spierverlies te minimaliseren )

(snelle jip en janneke uitleg , voor een meer gedetaileerde uitleg moet je ff de zoek optie gebruiken )

Van zo'n gastjes krijg ik nou rode vlekken in mijn nek he.
Ze trainen een PAAR MAANDEN en dan willen ze al aan de roids.
Man je weet helemaal niets van deze sport. Zorg "zoals eerder verteld" dat je voeding en training in orde is...

Hoe je dat doet... LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Naar boven