AndroidHealthClinic

Superfoods in mijn voedingsschema

Ano_82496

Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
85kg
Ik ben begonnen met droogtrainen/ afvallen.. Ik heb de volgende zogenaamde "superfoods" tot mijn beschikking: Lijnzaad heel, lijnzaad gebroken, tarwegras, chiazaad, ruwe cacao en goji bessen.

Nu begin ik de dag met een mix van magere melk met brinta daar voeg ik lijnzaad heel en gebroken aan toe ook wat cacoa en chiazaad en een shot tarwegras. Verder op de dag neem ik wat magere kwark met goji bessen lijnzaad en chiazaad. Verder eet ik nog niet echt volgens een strak schema, ik weet wat ik wel en niet kan eten en probeer om de 2-3 uur een kleine portie te eten.

heeft iemand ervaring met deze superfoods, en weet iemand hoe ik deze het beste kan gebruiken in een voedingsschema? Mijn doel is gewicht verliezen..

Alvast bedankt!

Je gaat geen gewicht verliezen door het eten van 'superfoods'. Maak een fatsoenlijk voedingsschema en vraag daar kritiek op, daar kom je veel verder mee.

Ruwe cacao en goji bessen kan je denk ik beter zien als een mooie vervanger van wat anders? Lijnzaad bevat linolzuur, wat goed is, maar je valt er niet sneller van af. Moet je trouwens niet verhitten. En tarwegras... tjah het wordt bestempeld al iets wat superieur is aan de meeste soorten groenten. En ook al is dat zo, dan nog zijn groene groentes een mooi opvulmateriaal in je dieet, en dat is superfoods niet.

Ofwel: superfoods zijn prima, maar je moet er niet blind op staren

---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

Ruwe cacao en goji bessen kan je denk ik beter zien als een mooie vervanger van wat anders? Lijnzaad bevat linolzuur, wat goed is, maar je valt er niet sneller van af. Moet je trouwens niet verhitten. En tarwegras... tjah het wordt bestempeld al iets wat superieur is aan de meeste soorten groenten. En ook al is dat zo, dan nog zijn groene groentes een mooi opvulmateriaal in je dieet, en dat is superfoods niet.

Ofwel: superfoods zijn prima, maar je moet er niet blind op staren

enigste waar superfood een bijdrage aan levert is het leegmaken van je portemonnee srs.. degene die dat heeft verzonnen lacht echt ze lul uit zn broek. idd wat BerendV zegt, hou het simpel.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet dat super foods geen wonder middelen zijn en start er ook niet blind op.. echter denk ik wel dat deze door de grote hoeveelheden vitamines, mineralen en antioxidanten die zij bevatten, een goede aanvulling is op een voedingsschema. Wat ik graag wil weten is hoe ik deze het beste kan verwerken hierin.. en of er mischien iemand ervaring mee heeft en wat tips kan geven

Terug
Naar boven