Fitness Seller

Supp. schema

culo

Novice
Waardering
0
Hallo,

eerst mijn stats;

22yr
1.92m
109kg
vp= 17.8%

Ik train ongeveer 6 jaar met ups & downs, laatste 2 jaar wel goed getraint.

Ik wil de komende 2 maanden flink wat naar beneden in mijn vet percentage, ook wil ik nog wat droge spiermassa aankomen(dit hoeft niet persee de komende 2 maanden te gebeuren).

Ik heb het volgende schema en wil graag wat tips of op en aanmerkingen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

thnx in advance..

Hoi Culo,

Allereerst zit je op 1 gram eiwit per kilo lichaams gewicht wat nogal mager is. Zeker als je aan het cutten bent.
Verder is je calorie inname uit eiwitten ongeveer het zelfde als je calorie inname uit vetten. Deze verhouding moet dus drastisch veranderen in het voordeel van eiwitten.

Ook 10 gram Creatine is erg over the top. 5 gram max. Neem tijdens een cut wel een Creatine waar je geen vocht mee vasthoudt.

Tip: vervang alvast halfvolle melk door magere melk en zoek een magere kwark (Franse) met 10 gram eiwitten per 100 gram i.p.v. 3,8 gram. Dan ben je al weer een stapje verder.

• Topic Starter Topic Starter
Okay bedankt, waarom is 10 gram crea teveel? ik wil namelijk wel wat spiermassa bijkomen, crea houd toch geen vet vast?

thnx

culo zei:
Okay bedankt, waarom is 10 gram crea teveel? ik wil namelijk wel wat spiermassa bijkomen, crea houd toch geen vet vast?

thnx

Je lichaam maakt zelf 1-2 gram Creatine per dag aan. Bij een gram of 5 zit de Creatine voorraad vol, dus meer dan 5 gram supplementeren is verspilling.
Creatine houdt geen vet vast, maar eenvoudigere versies, zoals Monohydraat, houden over het algemeen wel vocht vast.

Sportfood.nl zei:
Hoi Culo,

Allereerst zit je op 1 gram eiwit per kilo lichaams gewicht wat nogal mager is. Zeker als je aan het cutten bent.
Verder is je calorie inname uit eiwitten ongeveer het zelfde als je calorie inname uit vetten. Deze verhouding moet dus drastisch veranderen in het voordeel van eiwitten.

Ook 10 gram Creatine is erg over the top. 5 gram max. Neem tijdens een cut wel een Creatine waar je geen vocht mee vasthoudt.

Tip: vervang alvast halfvolle melk door magere melk en zoek een magere kwark (Franse) met 10 gram eiwitten per 100 gram i.p.v. 3,8 gram. Dan ben je al weer een stapje verder.

Inderdaad, een creatine ester of malaat or orotraat nemen, anders hou je vocht vast! en dan lijk je nog d*ck..
zuivel eruit gooien, eiwitten en brinta gewoon mixen met water!
Eiwitten omhoog, vetten omlaag! en koolhydraten iets omlaag

succes!

okay ik heb nu een crea Monohydraat, ik wil graag droge massa aan komen welke crea kan ik het beste nemen ?? prijs maakt me niet zoveel uit als het maar goede is..

het is absoluut niet de bedoeling om
te lijken. Lijken je spieren dikker om dat ze vocht vast houden of lijkt je lichaam gewoon dikker??

thnx...

Laatst bewerkt:
??? kan iemand me mischien helpen met bovenstaande vraag.

thnx

Sportfood.nl zei:
Je lichaam maakt zelf 1-2 gram Creatine per dag aan. Bij een gram of 5 zit de Creatine voorraad vol, dus meer dan 5 gram supplementeren is verspilling.
Creatine houdt geen vet vast, maar eenvoudigere versies, zoals Monohydraat, houden over het algemeen wel vocht vast.

Mij werd geadviseerd om op trainingsdagen 5 gram voor en 5 gram na de training te nuttigen. Op niet-trainingsdagen 5 gram bij het avondeten. Staat trouwens ook op de verpakking [ creatine-monohydraat]

Is dit dan ook verspilling?

Terug
Naar boven