ROVA
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 154
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of andere amfetamine achtige..Zullen ze niet gewoon bedoelen dat er AMP in deze producten zit?

is een beetje kwestie van vraag en aanbod..veel mensen willen gewoon ook graag de preworkouts met troep erin.Nederlandse webshops, ik zou wel willen weten hoe xxl, body en suiker, en andere veel genoemde shops hier eruitkomen.
natuurlijk wil ik de gene met troep er in die werken tenminsteis een beetje kwestie van vraag en aanbod..veel mensen willen gewoon ook graag de preworkouts met troep erin.
Er staan vrijwel altijd waarschuwingen bij als er rotzooi inzit. Verder vind ik het eigen verantwoordelijkheid om te kijken wat je gaat nemen. Je leest van medicijnen toch ook de bijsluiter?

Ik kijk wat er in zit, en daarom neem ik bepaalde producten wel of niet. Ik kijk op het label van een pre workout. En kijk wat de stoffen doen en de risico's. Als er dan stoffen inzitten die niet op het label staan is het geen eigen verantwoordelijkheid, je kan moeilijk zelf een labtest laten uitvoeren op producten dat je koopt omdat de producent de boel bedonderd.is een beetje kwestie van vraag en aanbod..veel mensen willen gewoon ook graag de preworkouts met troep erin.
Er staan vrijwel altijd waarschuwingen bij als er rotzooi inzit. Verder vind ik het eigen verantwoordelijkheid om te kijken wat je gaat nemen. Je leest van medicijnen toch ook de bijsluiter?
True, true..maar vrijwel altijd staat het erop. Echter hebben veel stoffen wel 5 verschillende namen..Ik kijk wat er in zit, en daarom neem ik bepaalde producten wel of niet. Ik kijk op het label van een pre workout. En kijk wat de stoffen doen en de risico's. Als er dan stoffen inzitten die niet op het label staan is het geen eigen verantwoordelijkheid, je kan moeilijk zelf een labtest laten uitvoeren op producten dat je koopt omdat de producent de boel bedonderd.
Dat staat dus in het onderzoek, dat er stoffen in zitten die er niet op staan, en in sommige gevallen steroïden achtige stoffen.True, true..maar vrijwel altijd staat het erop. Echter hebben veel stoffen wel 5 verschillende namen..
Het niet vermelden van stoffen vind ik net zo schandalig als ieder ander..
Dan heb je nog nooit een 'goede' gehad..Wat is er volgens jullie nou zo speciaal aan pwo dan? Ik heb er namelijk nog nooit wat van gevoeld.
3 scoops unstoppable
Komt best vaak voor dat men niet expliciet vermeld welke stoffen/doseringen er in een product zitten, maar spreekt van een 'Energy matrix' o.i.d.True, true..maar vrijwel altijd staat het erop. Echter hebben veel stoffen wel 5 verschillende namen..
Het niet vermelden van stoffen vind ik net zo schandalig als ieder ander..
Wat denk je van die ene met AMP citraat, ben de naam even kwijt
Die was van he tmerk VPX.Dat is altijd het probleem met PWO's..

Helemaal mee eens hoor. Dat geheimzinnige gedoe over de door hun bedachte perfecte verhoudingen e.d..Komt best vaak voor dat men niet expliciet vermeld welke stoffen/doseringen er in een product zitten, maar spreekt van een 'Energy matrix' o.i.d.
Zou eigenlijk veel meer toezicht op moeten zijn.
Dat is altijd het probleem met PWO's..
Sommige gaan mensen keihard op...exact dezelfde doet bij een ander niks..
Daarom heb ik ook 4 of 5 flut pre-workouts staan thuis
Helemaal mee eens hoor. Dat geheimzinnige gedoe over de door hun bedachte perfecte verhoudingen e.d..
Zo herkenbaar dit! Ik heb wat werkende PWO's (Devil's shot, Gameday, Frenzy) en wat flut PWO's (C4, Hemorage, Rush, mTORc1)...ik wil niet iedere workout spacend in de gym lopen, dus pak op de andere dagen de flut PWO's...puur voor het mentale. Neem ik het niet, dan train ik zowieso slechter.Nu is het een zoektocht naar een goede pre-workout waar je ook wat van merkt, kijk nu vaker eerder naar een prijs hiervan. Gebruik het meer voor het mentale, geen idee of het werkt maar als ik het niet neem is een training shit.. Dus op een of ander manier werkt het toch ergens.
Heeel, heel soms betaal ik meer.. Heb laatst voor Devil's shot 40 euro betaald..die is het wel waard!Ik koop ze alleen als ze in de aanbieding zijn.30+ euro voor een pot heb ik er niet voor over.En al zeker niet voor een PWO die ik nog niet genomen heb en waarvan ik niet weet of deze werkt voor mij.

Zo herkenbaar dit! Ik heb wat werkende PWO's (Devil's shot, Gameday, Frenzy) en wat flut PWO's (C4, Hemorage, Rush, mTORc1)...ik wil niet iedere workout spacend in de gym lopen, dus pak op de andere dagen de flut PWO's...puur voor het mentale. Neem ik het niet, dan train ik zowieso slechter.
Heeft ook wel iets te maken met het feit dat ik graag wat zoets voor mijn training heb..
Heeel, heel soms betaal ik meer.. Heb laatst voor Devil's shot 40 euro betaald..die is het wel waard!![]()