MuscleMeat

Nieuws Supplement met 'doping'?

En waarom dan wel? Je spreekt jezelf trouwens tegen want wat verder zeg je in hetzelfde bericht dat deze site er betrouwbaar uitziet.
dat viel mij ook op ja... maar goed, is dus gewoon betrouwbaar voor zover betrouwbaar nog voorkomt in deze branche...
ik zag dat ze ook ostarine (en andere sarms) in het assortiment hebben, die ga ik sowieso bestellen. begin volgend jaar eens een weekje of 6 ostarine proberen.

Weekje geduurd maar heb ze binnen en 2samples van andere pwo.

0c420627ca33a3dbe8d463343ac7e03c.jpg

Stuur mij even 1 scoop op :cool:

in enkele dagen weten we hoe betrouwbaar het is, heb 2 potjes besteld.

hoe heb je een land buiten duitsland kunnen ingeven? bij mij gaat het niet. Ik kan enkel duitsland aangeven... Hoe heb je besteld als ik vragen mag? ik geraak niet uit stap 1 omdat ik geen land kan ingeven buiten duitsland.

hoe heb je een land buiten duitsland kunnen ingeven? bij mij gaat het niet. Ik kan enkel duitsland aangeven... Hoe heb je besteld als ik vragen mag? ik geraak niet uit stap 1 omdat ik geen land kan ingeven buiten duitsland.
Direct met paypall de order doen dan gebruiken ze je paypall adress

Is er geen andere manier bro? ik heb geen paypalle en ken er geen fluit van:D

Hoe bevalt due? Iemand meso morph al geprobeerd? Die lijkt mij goed!

Of anders pre workout van die duitse site wat echt een knaller is?

Twijfel tussen muscle junkie en mesomorph nu

Ik zal eerder voor devilshot gaan als mesomorph die kost nog eens een berg meer ook.

Devilshot is echt een pwo die goed in knalt en je hard op ga.

Bestel ik die vanavond! Even prijs /derving bekijken en dan bestel ik 1 vd 2

Heb alpha drive besteld! Devil shot is pas 18 december verkrijgbaar.

Mochten ze echt zo goed zijn sla ik denk ik in.

Bij mij na hele dag werken is dat af en toe het verschil tussen killer workout of plichtmatige workout.

Terug
Naar boven